![](/images/woh_images/homam7/h7_magic_warcries.jpg)
Magie v sedmém dílu stále ctí svět Ashan, ve kterém se tato hra i odehrává, a tak zůstávají staré známe školy magie: země, vzduchu, vody, ohně, světla, temnoty a základní magie. K tomu se pro bojovníky, kteří neradi utrácí manu, přidávají ještě válečné pokřiky. Kouzla jsou zase zpět v magickém cechu, odkud se je vaši hrdinové učí a navíc je třeba zvyšovat atribut magická znalost, aby se hrdinové mohli učit silnější kouzla (úrovně 2 a výše).
Stejně jako v předchozích dílech je síla kouzel přímo závislá na hodnotě atributu hrdiny magie a také na magických dovednostech.
Novinkou je možnost při stavbě magického cechu ve městě vybrat jednu specializovanou školu magie, která se vždy objeví na každé úrovni (alespoň 1 kouzlo). Tato možnost je k mání při postavení první úrovně cechu. Zároveň mají národy své preferované magie, od které najdete v cechu vždy nějaké to kouzlo a naopak zakázané magie, které se v daném městě (frakci) nesmí vyučovat.
Preferované a zakázané magie |
|
![](/images/woh_images/homam7/factions/haven.png) Azyl |
![](/images/woh_images/homam7/factions/academy.png) Akademie |
![](/images/woh_images/homam7/factions/necropolis.png) Nekropole |
![](/images/woh_images/homam7/factions/stronghold.png) Tvrz |
![](/images/woh_images/homam7/factions/sylvan.png) Sylvanští elfové |
![](/images/woh_images/homam7/factions/dungeon.png) Kobka |
![](/images/woh_images/homam7/factions/fortress.png) Pevnost |
Preferovaná |
![magie světla](/images/woh_images/homam7/stats/magic_light.png) |
- |
![základní magie](/images/woh_images/homam7/stats/school_prime.png) |
![magie vzduchu](/images/woh_images/homam7/stats/magic_air.png) |
![magie země](/images/woh_images/homam7/stats/magic_earth.png) |
![magie temnoty](/images/woh_images/homam7/stats/magic_darkness.png) |
![magie temnoty](/images/woh_images/homam7/stats/magic_fire.png) |
Zakázaná |
![magie temnoty](/images/woh_images/homam7/stats/magic_darkness.png) |
- |
![magie světla](/images/woh_images/homam7/stats/magic_light.png) |
- |
- |
![magie světla](/images/woh_images/homam7/stats/magic_light.png) |
- |
Magie vzduchu |
Kouzlo |
Cena |
Cech magie |
Seslání |
Popis |
![](/images/woh_images/homam7/magic/air/ylathova_jasnozrivost.png) Ylathova jasnozřivost |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 10 |
I. |
mapa dobrodružství |
Okamžitě odhalí kruhovou oblast s poloměrem X kolem cílového místa. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/air/bourne_sipy.png) Bouřné šípy |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 10 |
I. |
bojiště |
Zvyšuje útok cílové přátelské jednotky útočící z dálky o X, a to na dobu 3 kol. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/air/bleskovy_vyboj.png) Bleskový výboj |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 10 |
I. |
bojiště |
Uštědří X až Y poškození vzduchem všem jednotkám v blízkosti na začátku tahu jednotky. Pokud není žádná jednotka v blízkosti, kouzlo zůstane aktivní. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/air/poryv_vetru.png) Poryv větru |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 20 |
II. |
bojiště |
Okamžitě odsune cílovou jednotku o X polí v přímém nebo o Y polí v diagonálním směru. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/air/blesk.png) Blesk |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 10 |
II. |
bojiště |
Okamžitě způsobí cílové jednotce X až Y poškození vzduchem. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/air/cyklon.png) Cyklón |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 30 |
III. |
bojiště |
Způsobí X až Y poškození vzduchem všem jednotkám v oblasti 2x2 a okamžitě je přemístí do okolní oblasti 8x8. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/air/bleskove_reflexy_n.png) Bleskové reflexy |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 35 |
III. |
bojiště |
Poskytne další zásah s bonusem X k útoku zblízka. Efekt trvá po dobu 3 kol. Pokud nepřítel může oplácet, útok navíc se provede po oplácení. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/air/retezovy_blesk.png) Řetězový blesk |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 50 |
IV. |
bojiště |
Okamžitě uštědří X až Y poškození vzduchem cílové jednotce a poté postupně zraní až tři další náhodné jednotky v blízkosti, přičemž účinnost je vždy poloviční. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/air/Air_Erratic_Storm.png) Nevypočitatelná bouře |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) X |
- datadisk TbF |
bojiště |
Vytvoří nevypočitatelnou bouři v cílové oblasti 4x4 na dobu X bojových kol. Jednotky bojující z dálky v této oblasti získají +X k útoku. Jednotky zaměřené dálkovými útoky jsou v této oblasti považovány za kryté a obdrží pouze 10% normálního poškození. |
![](/images/woh_images/decoration.png)
Magie země |
Kouzlo |
Cena |
Cech magie |
Seslání |
Popis |
![](/images/woh_images/homam7/magic/earth/sylannina_odmena.png) Sylannina odměna |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 10 |
I. |
mapa dobrodružství |
Zdvojnásobuje rychlost produkce cílové pily nebo dolu na rudu ve stejné oblasti kontroly, a to na dobu X dnů. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/earth/kamenna_kuze.png) Kamenná kůže |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 10 |
I. |
bojiště |
Zvyšuje o X obranu cílové přátelské jednotky na dobu 3 kol. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/earth/regenerace.png) Regenerace |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 5 |
I. |
bojiště |
Vyléčí o X cílovou přátelskou jednotku na začátku jejích příštích 3 kol. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/earth/zapleteni.png) Zapletení |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 10 |
II. |
bojiště |
Snižuje o X pohyblivost cílové nepřátelské jednotky a zabrání jí v používání schopností založených na pohyblivosti, a to na dobu 3 kol. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/earth/jedova_sprska.png) Jedová sprška |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 15 |
II. |
bojiště |
Způsobí X poškození zemí cílové nepřátelské jednotce na začátku jejích příštích 3 kol. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/earth/kamenne_hroty.png) Kamenné hroty |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 20 |
III. |
bojiště |
Způsobí X poškození zemí všem jednotkám v cílové oblasti ve tvaru znaku plus, a to okamžitě. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/earth/zemetreseni.png) Zemětřesení |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 25 |
III. |
bojiště |
Způsobí X poškození zemí všem jednotkám stojícím na zemi a způsobí Y poškození zemí všem městským hradbám a věžím, a to okamžitě. Poškozená opevnění utrpí dvojnásobné poškození. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/earth/jedovaty_mrak.png) Jedovatý mrak |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 50 |
IV. |
bojiště |
Vytvoří jedovatý oblak v cílové oblasti 3x3, který se bude v každém směru rozšiřovat o 1 pole po dobu 3 kol. Oblak okamžitě způsobí X poškození zemí všem jednotkám v oblasti a na začátku tahu všech jednotek a také všem jednotkám, které do oblaku vstoupí. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/earth/Earth_Wasp_Swarm.png) Roj vos |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) X |
- datadisk TbF |
bojiště |
Sešle na cílovou nepřátelskou jednotku roj vos. Roj způsobí X fyzického poškození při svém seslání a jednotka bude trpět postihem -X ke štěstí až do konce kola jednotky. Na začátku tahu jednotky s rojem se roj přesune na jinou nepřátelskou jednotku. |
![](/images/woh_images/decoration.png)
Magie ohně |
Kouzlo |
Cena |
Cech magie |
Seslání |
Popis |
![](/images/woh_images/homam7/magic/fire/arkathovo_pozehnani.png) Arkathovo požehnání |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 20 |
I. |
mapa dobrodružství |
Způsobí X až Y poškození ohněm náhodně vybranému nepřátelskému cíli na začátku příští bitvy. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/fire/ohnivy_sip.png) Ohnivý šíp |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 10 |
I. |
bojiště |
Okamžitě způsobí cílové jednotce X až Y poškození ohněm. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/fire/spalujici_odhodlani.png) Spalující odhodlání |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 10 |
I. |
bojiště |
Zvyšuje o X morálku cílové přátelské jednotky na dobu 3 kol. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/fire/vnitrni_plamen.png) Vnitřní plamen |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 15 |
II. |
bojiště |
Zvýší o X útok a o Y iniciativu cílových jednotek, a to na dobu 3 kol. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/fire/ohniva_stena_n.png) Ohnivá stěna |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 20 |
II. |
bojiště |
Vytvoří ohnivou stěnu na cíli o rozměrech 1x5, která vydrží po dobu 3 bojových kol. Stěna způsobí X až Y poškození ohněm všem jednotkám v oblasti na začátku jejich tahu a také všem jednotkám, které stěnou projdou. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/fire/zurivost.png) Zuřivost |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 35 |
III. |
bojiště |
Způsobí, že cílová jednotka napadne jakoukoli náhodně vybranou jednotku v blízkosti pomocí bonusu X k útoku. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/fire/ohniva_koule.png) Ohnivá koule |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 25 |
III. |
bojiště |
Způsobí X až Y poškození ohněm všem jednotkám v cílové oblasti 3x3, a to okamžitě. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/fire/armagedon.png) Armagedon |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 50 |
IV. |
bojiště |
Způsobí X až Y poškození ohněm všem jednotkám, a to okamžitě. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/fire/Fire_Fire_Sentry.png) Ohnivý strážce |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) X |
- datadisk TbF |
bojiště |
Vyvolá na cílovém prázdném poli ohnivého strážce 1x1. Strážce zde vydrží do konce příštích 2 bojových kol nebo do svého zničení. Ohnivý strážce vystřelí oheň na konci každého bojového kola po dvou náhodně vybraných nejbližších nepřátelských jednotkách a po první nepřátelské jednotce, která v bojovém kole provedla útok z dálky. |
![](/images/woh_images/decoration.png)
Magie vody |
Kouzlo |
Cena |
Cech magie |
Seslání |
Popis |
![](/images/woh_images/homam7/magic/water/shalassina_nadoba_n.png) Shalassina nádoba |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 10 |
I. |
mapa dobrodružství |
Na nedaleké vodní hladině okamžitě vyvolá loď. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/water/mlzny_opar.png) Mlžný opar |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 20 |
I. |
bojiště |
Cílová jednotka se nemůže stát cílem útoků z dálky a nemůže provádět útoky na dálku ani používat aktivované schopnosti, a to na dobu 3 kol, nebo dokud neutrpí poškození. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/water/blizard_n.png) Blizard |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 10 |
I. |
bojiště |
Vytvoří sněhovou bouři na cíli o rozměrech 4x4, která vydrží po dobu 3 bojových kol. Jednotky začínající své kolo mají sníženou pohyblivost o X až do konce svého kola. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/water/mrazivy_sip.png) Mrazivý šíp |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 10 |
II. |
bojiště |
Okamžitě způsobí cílové jednotce X až Y poškození vodou. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/water/ledovy_uder.png) Ledový úder |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 10 |
II. |
bojiště |
Cílová přátelská jednotka způsobí při svém útoku dalších X až Y poškození vodou. Trvá po dobu 3 kol. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/water/kruh_zimy.png) Kruh zimy |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 20 |
III. |
bojiště |
Způsobí X až Y poškození vodou všem jednotkám v cílové kruhové oblasti 3x3, a to okamžitě. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/water/tekuta_membrana.png) Tekutá membrána |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 20 |
III. |
bojiště |
Snižuje jakékoli poškození cílové přátelské jednotce o X na dobu 3 kol. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/water/tsunami.png) Tsunami |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 40 |
IV. |
bojiště |
Způsobí X až Y poškození vodou všem jednotkám v cílové oblasti a okamžitě posune malé jednotky o 2 pole nazpět. Cílová oblast má rozsah 5 sloupců. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/water/Water_Freezing_Orb.png) Mrazivá koule |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) X |
- datadisk TbF |
bojiště |
Vyvolá na cílovém prázdném poli mrazivou kouli 1x1 s X body zdraví. Strážce zde vydrží do konce příštích 2 bojových kol nebo do svého zničení. Na konci každého bojového kola mrazivá koule projde jakoukoli překážkou vstříc nejvzdálenějšímu prázdnému poli vedle nepřátelské jednotky. Vydá auru 3x3, která způsobí X až Y poškození vodou nepřátelským jednotkám, které navíc utrpí -X k pohyblivosti na dobu X kol. |
![](/images/woh_images/decoration.png)
Magie temnoty |
Kouzlo |
Cena |
Cech magie |
Seslání |
Popis |
![](/images/woh_images/homam7/magic/dark/malassino_pokuseni.png) Malassino pokušení |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 20 |
I. |
mapa dobrodružství |
Do konce dne zvyšuje o X% šanci, že se neutrální armády budou chtít přidat k hrdinovi. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/dark/zoufalstvi.png) Zoufalství |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 10 |
I. |
bojiště |
Snižuje o X morálku cílové nepřátelské jednotky na dobu 3 kol. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/dark/slabost.png) Slabost |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 10 |
I. |
bojiště |
Snižuje o X útok cílové nepřátelské jednotky na dobu 3 kol. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/dark/tvar_strachu_n.png) Tvář strachu |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 15 |
II. |
bojiště |
Útoky způsobené cílovou spojeneckou jednotkou způsobí, že nepřátelé utečou o 2 políčka místo oplácení a snižuje jejich morálku o X na dobu 3 kol. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/dark/ocista.png) Očista |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 50 |
II. |
bojiště |
Odstraní X pozitivních magických efektů z cílové nepřátelské jednotky, a to okamžitě. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/dark/agonie.png) Agónie |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 20 |
III. |
bojiště |
Způsobí X až Y poškození temnotou cílové nepřátelské jednotce na začátku jejích příštích 3 kol. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/dark/stinovy_obraz.png) Stínový obraz |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 40 |
III. |
bojiště |
Vyvolá kopii cílové skupiny jednotek s velikostí X% originálu. Kopie se zničí, jakmile utrpí jakékoli poškození. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/dark/stinovy_plast.png) Stínový plášť |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 80 |
IV. |
bojiště |
Příští 1 (max 2) útoky automaticky minou cílovou přátelskou jednotku. Efekt trvá po dobu 3 kol, nebo dokud všechny útoky neminou. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/dark/Dark_Haunting_Plague.png) Vtíravý mor |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) X |
- datadisk TbF |
bojiště |
Několik náhodných nepřátelských jednotek utrpí postih "Vtíravý mor" ve chvíli seslání kouzla a na začátku příštích 2 bojových kol. Ovlivněné jednotky mají -X k útoku a utrpí X poškození temnotou na konci bojového kola. |
![](/images/woh_images/decoration.png)
Magie světla |
Kouzlo |
Cena |
Cech magie |
Seslání |
Popis |
![](/images/woh_images/homam7/magic/light/elrathovo_presvedceni.png) Elrathovo přesvědčení |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 20 |
I. |
mapa dobrodružství |
Zvyšuje do příští bitvy hrdinovu obranu o X a vůdcovství o Y. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/light/vyleceni.png) Vyléčení |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 20 |
I. |
bojiště |
Vyléčí a oživí X bodů zdraví cílové přátelské jednotky, nebo způsobí X až Y poškození světlem cílové nepřátelské nemrtvé jednotce, a to okamžitě (bez vlivu na: konstrukty). |
![](/images/woh_images/homam7/magic/light/slunecni_paprsek.png) Sluneční paprsek |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 10 |
I. |
bojiště |
Okamžitě způsobí cílové jednotce X až Y poškození světlem. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/light/nebeska_zbroj.png) Nebeská zbroj |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 20 |
II. |
bojiště |
Absorbuje až X poškození od přátelské cílové jednotky, a to po dobu 3 kol. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/light/ocistne_svetlo.png) Očistné světlo |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 50 |
II. |
bojiště |
Odstraní negativní magické efekty z cílové přátelské jednotky, a to okamžitě. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/light/odplata.png) Odplata |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 20 |
III. |
bojiště |
Způsobí X až Y poškození světlem všem jednotkám útočícím na cílovou přátelskou jednotku. Efekt trvá po dobu 3 kol. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/light/slunecni_erupce.png) Sluneční erupce |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 30 |
III. |
bojiště |
Způsobí X až Y poškození světlem nepřátelským jednotkám zasaženým 1 z 8 paprsků, který vylétne z cílového místa do 8 směrů. Jednotky a překážky paprsky zablokují. Cílové místo musí být prázdným polem. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/light/vzkriseni.png) Vzkříšení |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 45 |
IV. |
bojiště |
Vyléčí a oživí X bodů zdraví cílové přátelské jednotky, a to okamžitě. Cílová jednotka bude léčit a oživovat všechny přátelské jednotky o Y bodů zdraví v blízkosti po dobu 3 kol (bez vlivu na: nemrtvé a konstrukty). |
![](/images/woh_images/homam7/magic/light/zlaty_drak.png) Vyvolání Zlatého draka |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 0 |
![](/images/woh_images/homam7/artefacts/goldenfeather.jpg) Zlaté pírko |
bojiště |
Vyvolá X Zlatých draků v cílové oblasti 2x2. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/light/Light_Martyr.png) Mučedník |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) X |
- datadisk TbF |
bojiště |
Cílová přátelská jednotka se stane mučedníkem. Kdykoli jakákoli jiná přátelská jednotka utrpí poškození, X% z tohoto poškození se přesměruje na mučedníka. Všechny ostatní jednotky dostanou +X k morálce. Efekt trvá po dobu X bojových kol, nebo dokud mučedník nezemře. |
![](/images/woh_images/decoration.png)
Základní magie |
Kouzlo |
Cena |
Cech magie |
Seslání |
Popis |
![](/images/woh_images/homam7/magic/prime/okamzite_privolani.png) Okamžité přivolání |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 10 |
městská brána |
mapa dobrodružství |
Teleportuje hrdinu a jeho armádu do nejbližšího přátelského města pomocí městské brány, a to okamžitě. Nefunguje mezi povrchem a podzemím. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/prime/odhaleni_pokladu.png) Odhalení pokladu |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 5 |
obelisk |
mapa dobrodružství |
Odhalí Ashinu slzu, pokud je skryta, na místě, kde sesílatel kouzlo seslal, nebo o 1 pole od něj. Kouzlo spotřebuje zbývající pohyblivost hrdiny. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/prime/okamzite_posily.png) Okamžité posily |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) X |
I. |
mapa dobrodružství |
Teleportuje vybrané jednotky z nejbližšího přátelského města pomocí městské brány k hrdinovi, a to okamžitě. Cena many záleží na počtu jednotek, které se mají teleportovat. Nefunguje mezi povrchem a podzemím. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/prime/ovladani_casu.png) Ovládání času |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 5 |
I. |
bojiště |
Zvyšuje iniciativu cílové přátelské jednotky o X nebo snižuje iniciativu cílové nepřátelské jednotky o X na dobu 3 kol. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/prime/osudove_stesti.png) Osudové štěstí |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 10 |
I. |
bojiště |
Zvyšuje štěstí cílové přátelské jednotky o X na dobu 3 kol. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/prime/teleportace.png) Teleportace |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 10 |
II. |
bojiště |
Teleportuje cílovou přátelskou jednotku na volné místo do vzdálenosti X, a to okamžitě. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/prime/zruseni_magie_n.png) Zrušení magie |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 50 |
II. |
bojiště |
Odstraní všechny magické efekty z cílové jednotky, a to okamžitě. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/prime/imploze.png) Imploze |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 30 |
III. |
bojiště |
Způsobuje poškození ve výši X% celkového zdraví cílových jednotek jako poškození základní magií a přitáhne všechny jednotky do vzdálenosti 3 polí od cíle k cíli, a to okamžitě. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/prime/vyvolani_elementala.png) Vyvolání elementála |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 50 |
III. |
bojiště |
Vyvolá X náhodných elementálů do cílové oblasti 2x2, a to okamžitě. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/prime/casovy_zamek.png) Časový zámek |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) 80 |
IV. |
bojiště |
Cílová jednotka nemůže jednat a je s ní zacházeno jako s nepřítomnou, ale Časový zámek lze zrušit. Efekt trvá do začátku příštího bojového kola. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/prime/Prime_Soul_Conflagration.png) Vzplanutí duše |
![mana](/images/woh_images/homam7/magic/mana.png) X |
- datadisk TbF |
bojiště |
Všechny nepřátelské jednotky v cílové oblasti 4x4 utrpí X bodů základního poškození a dalších X% z tohoto množství za každou přátelskou skupinu jednotek v oblasti. |
![](/images/woh_images/decoration.png)
Válečné pokřiky |
Pokřik |
Popis |
![](/images/woh_images/homam7/magic/warcries/kupredu.png) Kupředu! |
+X k iniciativě a +Y k pohyblivosti pro přátelské jednotky. Trvá po dobu 1 bojového kola. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/warcries/drzet_pozici.png) Držet pozici! |
+X k obraně pro přátelské jednotky. Pohybující se jednotky ztratí pokřik Držet pozici! Efekt trvá po dobu 1 bojového kola. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/warcries/zahajit_palbu.png) Zahájit palbu! |
+X k útoku přátelským jednotkám bojujícím zdálky. Efekt trvá po dobu 1 bojového kola. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/warcries/do_boje.png) Do boje |
+X k útoku přátelským jednotkám bojujícím zblízka. Efekt trvá po dobu 1 bojového kola. |
![](/images/woh_images/homam7/magic/warcries/pozor.png) Pozor! |
+X k útoku a +Y k obraně pro přátelské jednotky. Trvá po dobu 1 bojového kola. |
Sdílejte článek s přáteli: