Objekty na moři |
Získáte |
Bójka |
+1 k Morálce do následující bitvy. |
Kartograf |
Za 1000 vám odhalí všechnu vodní plochu na mapě dobrodružství. |
Sirény |
Hrdina ztratí 30% všech jednotek a místo toho získá zkušenosti rovnající se životům těchto ztracených jednotek. |
Mořká víla |
+1 ke Štěstí do následující bitvy. |
Opuštěná loď |
30% šance na boj: 20x Vodní Elementál, odměna: 3000 30% šance na boj: 30x Vodní Elementál, odměna: 3000 + náhodný artefakt (rarita = poklad). 30% šance na boj: 40x Vodní Elementál, odměna: 4000 + náhodný artefakt (rarita = poklad). 10% šance na boj: 60x Vodní Elementál, odměna: 6000 + náhodný artefakt (rarita = menší artefakt). |
Vrak |
30% šance na boj: 10x Duch, odměna: 2000 30% šance na boj: 15x Duch, odměna: 3000 30% šance na boj: 25x Duch, odměna: 4000 + náhodný artefakt (rarita = poklad). 10% šance na boj: 50x Duch, odměna: 5000 + náhodný artefakt (rarita = menší artefakt). (návštěva již vybraného vraku sníží morálku o -1) |
Vodní vír |
Přesune hrdinu k dalšímu víru, ale zničí 50% nejslabších jednotek hrdiny. |
Objekty na souši |
Získáte |
Pila |
+2 denně. |
Důl na rudu |
+2 denně. |
Důl na síru |
+1 denně. |
Důl na drahokamy |
+1 denně. |
Laboratoř |
+1 denně. |
Důl na krystaly |
+1 denně. |
Důl na zlato |
+ 1000 denně. |
Opuštěný důl |
Pokud vyhrajete nad 100-249 Troglodyty, důl bude produkovat náhodnou surovinu. |
Oltář obětování |
Hrad, Bašta, Věž - tito hrdinové mohou obětovat artefakty pro zkušenosti. Peklo, Nekropole, Kobka - tito hrdinové mohou obětovat jednotky pro zkušenosti. Tvrz, Pevnost, Soutok - tito hrdinové mohou obětovat artefakty a jednotky pro zkušenosti. |
Tábořiště žoldáků |
+1 k Síle (jednorázově). |
Bitevní akademie |
+1 k Síle nebo +1 k Obraně za 1000 (jednorázově). |
Černý trh |
Na tomto trhu se prodávají náhodné artefakty směnou za jakoukoliv surovinu. |
Kartograf (země) |
Za 1000 odhalí všechnu zemi na povrchu (i v podzemí, je-li tam použit jako podklad některý z klasických terénů: tráva, hlína, sníh, etc.). |
Kartograf (podzemí) |
Za 1000 odhalí všechen podzemní terén (i na povrchu, je-li tam použit). |
Kostel |
Pokud vejde hrdina dovnitř, nemůže být napadnut nepřátelským hrdinou. |
Koloseum |
+2 k Útoku nebo +2 k Obraně (jednorázově). |
Příkrov temnoty |
Pro nepřátelské hrdiny obnoví příkrov do vzdálenosti 20 kroků (černou mlhu). |
Krypta |
30% šance na boj: 30x Kostlivec a 20x Zombie, odměna: 1000 30% šance na boj: 25x Kostlivec, 20x Zombie a 5x Duch, odměna: 2000 30% šance na boj: 20x Kostlivec, 20x Zombie a 10x Duch, odměna: 2500 + náhodný artefakt (rarita = poklad). 10% šance na boj: 20x Kostlivec, 20x Zombie, 10x Duch a 10x Upír, odměna: 5000 + náhodný artefakt (rarita = poklad). |
Zásobárna Kyklopů |
30% šance na boj: 20x Kyklop, odměna: 4x každá surovina. 30% šance na boj: 30x Kyklop, odměna: 6x každá surovina. 30% šance na boj: 40x Kyklop, odměna: 8x každá surovina. 10% šance na boj: 50x Kyklop, odměna: 10x každá surovina. |
Fontánka štěstí |
-1 nebo +3 ke Štěstí do následující bitvy. |
Trpasličí pokladnice |
30% šance na boj: 50x Trpaslík, odměna: 2500 + 2 30% šance na boj: 75x Trpaslík, odměna: 4000 + 3 30% šance na boj: 100x Trpaslík, odměna: 5000 + 5 10% šance na boj: 150x Trpaslík, odměna: 7500 + 10 |
Vílí kroužek |
+1 ke Štěstí do následující bitvy. |
Úly Dračích vážek |
30% šance na boj: 30x Dračí Vážka, odměna: 4x 30% šance na boj: 45x Dračí Vážka, odměna: 6x 30% šance na boj: 60x Dračí Vážka, odměna: 8x 10% šance na boj: 90x Dračí Vážka, odměna: 12x |
Fontána mládí |
+1 k Morálce do následující bitvy a +4 k pohybu po zemi. |
Obchodník s otroky |
Umožňuje vyměnit jednotky za suroviny. |
Zahrada odhalení |
+1 ke Znalosti (jednorázově). |
Strážní brána |
Umožňuje zanechat jednotky, které bude muset nepřítel napadnout, aby prošel. Patří tomu hráči, který bránu obsadí (je-li prázdná), nebo tomu, který porazí obránce. |
Anti-magická strážní brána |
Stejné jako předchozí s tím, že je zakázána veškerá magie při boji. |
Pohraniční brána a věž |
Brána - je třeba navštívit Pohraničníka stejné barvy, aby bylo možno procházet (brána zůstává). Věž - je třeba navštívit Pohraničníka stejné barvy, aby bylo možno procházet (věž poté zmizí). |
Pohraničník |
Po navštívení umožní průchod branou stejné barvy či odstranění věže stejné barvy. |
Úkolová věž |
Po splnění úkolu (který zadává) zmizí. |
Věž Gryfů |
30% šance na boj: 40x Gryf, odměna: 2x 30% šance na boj: 60x Gryf, odměna: 3x 30% šance na boj: 80x Gryf, odměna: 4x 10% šance na boj: 100x Gryf, odměna: 5x |
Pevnost na kopci |
Umožní vylepšení základních jednotek na jejich lepší verze (1. úroveň všech jednotek se vylepšuje zdarma). |
Modla |
Liché dny - bonus +1 ke Štěstí. Sudé dny - bonus +1 k Morálce. 7. den - bonus +1 ke Štěstí a +1 k Morálce. |
Skrýš Impů |
30% šance na boj: 100x Imp, odměna: 1000 + 2 30% šance na boj: 150x Imp, odměna: 1500 + 3 30% šance na boj: 200x Imp, odměna: 2000 + 4 10% šance na boj: 300x Imp, odměna: 5000 + 6 |
Vězení |
Obsahuje náhodného hrdinu, který se k vám přidá. |
Úkryt |
Obsahuje 1-4 náhodné suroviny (mimo zlato) a to jen jednorázově. |
Kámen učení |
Přidá +1000 zkušeností hrdinovi (jednorázově). |
Knihovna |
+2 ke všem primárním dovednostem pokud má hrdina úroveň 10+ (tento požadavek lze snížit o -2 za každou úroveň Diplomacie). |
Maják |
+5 k pohybu po moři za každý zabraný maják. |
Magický pramen |
Obnoví všechny magické body (spell points) a poté je zdvojnásobí nad možné maximum (pouze jednou týdně). |
Oko a Chatrč mága |
Navštívením chatrče se odhalí oblast kolem oka v rozsahu 10 kroků. |
Tržiště |
Umožňuje směnu surovin a zlata (kurz je roven 5 vlastněným tržištím). |
Tvrz |
+1 k Obraně (jednorázově). |
Zásobárna Medůz |
30% šance na boj: 20x Medúza, odměna: 2000 + 5 30% šance na boj: 30x Medúza, odměna: 3000 + 6 30% šance na boj: 40x Medúza, odměna: 4000 + 8 10% šance na boj: 50x Medúza, odměna: 5000 + 10 |
Kouzelná zahrádka |
50% šance: +500 (jednou týdně) 50% šance: 5 (jednou týdně) |
Nagská banka |
30% šance na boj: 10x Naga, odměna: 4000 + 8 30% šance na boj: 15x Naga, odměna: 6000 + 12 30% šance na boj: 20x Naga, odměna: 8000 + 16 10% šance na boj: 30x Naga, odměna: 12.000 + 24
(původní záměr byl, aby tato budova dávala drahokamy, ovšem chyba zůstala, a tak místo nich dává síru) |
Oáza |
+1 k Morálce do následující bitvy a +8 k pohybu po zemi. |
Obelisk |
Odhalí část mapy obsahující souřadnice zakopaného grálu. |
Pyramida |
Boj: 40x Zlatý Golem a 20x Diamantový Golem, odměna: náhodné kouzlo V. úrovně (je třeba mít sekundární dovednost Moudrost na expertní úrovni, jinak je kouzlo ztraceno).
(navštívení již vybrané pyramidy sníží štěstí o -2) |
Zástava |
+1 ke Štěstí a +1 k Morálce do následující bitvy. +4 k pohybu po zemi. |
Škola magie |
+1 ke Znalosti nebo +1 k Síle kouzel za 1000 (jednorázově). |
Chatrče věštce |
Dávají rozličné úkoly, za které vás odmění. |
Loděnice |
Lze stavět lodě za 10 a 1000 |
Svatyně I, II, III |
Učí náhodná kouzla I., II. a III. úrovně. |
Kostra |
20% šance na nalezení náhodného artefaktu. |
Stáje |
+6 k pohybu po zemi do konce týdne (bonus platí každý den). Zdarma vylepší na |
Brána podzemí |
Přenese hrdinu k další nejbližší bráně podzemí. |
Hvězda moci |
+1 k Síle kouzel (jednorázově). |
Labutí jezero |
+2 ke Štěstí do následující bitvy (odebere hrdinovi všechny body pohybu pro aktuální tah). |
Hospoda |
Umožňuje najímat hrdiny (náhodně ze všech frakcí). |
Obousměrný teleport |
Přesune hrdinu ke stejnému typu obousměrného teleportu. |
Jednosměrný teleport |
Přesune hrdinu ke stejnému typu jednosměrného teleportu, ze kterého se však již nelze vrátit. |
Chrám |
1.-6. den - +1 k Morálce do následující bitvy. 7. den - +2 k Morálce do následující bitvy. |
Cech zlodějů |
Poskytuje kompletní informace jako Cech zlodějů v hradech. |
Hrobka |
30% šance: artefakt (rarita = poklad) 50% šance: artefakt (rarita = menší artefakt) 15% šance: artefakt (rarita = větší artefakt) 5% šance: artefakt (rarita = relikvie)
(navštívení hrobky sníží morálku o -3) |
Pilíř ohně |
Odhalí příkrov v okolí 20 kroků. |
Strážní věž |
Odhalí příkrov v okolí 20 kroků. |
Strom znalosti |
34% šance: +1 úroveň pro hrdinu zdarma (jednorázově). 33% šance: +1 úroveň pro hrdinu za 2000 (jednorázově). 33% šance: +1 úroveň pro hrdinu za 10 (jednorázově). |
Univerzita |
Hrdina se může naučit novou sekundární dovednost ze 4 nabízených. |
Dračí utopie |
30% šance na boj: 8x Zelený Drak, 5x Červený Drak, 2x Zlatý Drak a 1x Černý Drak, odměna: 20.000 + 1x P, 1x MA, 1x VA, 2x R. 30% šance na boj: 8x Zelený Drak, 6x Červený Drak, 3x Zlatý Drak a 2x Černý Drak, odměna: 30.000 + 1x MA, 1x VA, 2x R. 30% šance na boj: 8x Zelený Drak, 6x Červený Drak, 4x Zlatý Drak a 3x Černý Drak, odměna: 40.000 + 1x VA, 3x R. 10% šance na boj: 8x Zelený Drak, 7x Červený Drak, 6x Zlatý Drak a 5x Černý Drak, odměna: 50.000 + 4x R.
/legenda: P = poklad, MA = menší artefakt, VA = větší artefakt, R = relikvie/ |
Povoz |
50% šance: 2-5 náhodné suroviny. 40% šance: náhodný artefakt (rarita - poklad či menší artefakt). 10% šance: prázdný povoz. |
Napajedlo |
+1 k Morálce do následující bitvy a +4 k pohybu po zemi. |
Vodní mlýn |
První návštěva v týdnu: +500 Každá další návštěva následující týdny: +1000 |
Větrný mlýn |
+3-6 vzácné suroviny (jednou týdně). |
Studna |
Obnoví hrdinovi všechny magické body. |
Čarodějnice |
Naučí hrdinu jednu náhodnou sekundární dovednost. |