Hlavní ruka - hole |
Artefakt |
Popis |
 Hůl z dračí kosti |
- +3 k magické obraně.
- +3 k magické síle.
- Vyvolání Spektrálního draka (5).
- Smutek: -5 k morálce nepřátel.
- Vylepšené vyvolání Spektrálních draků (8).
|
 Hůl beze jména |
- +3 k magické síle.
- -1 k pohybu nepřátelských jednotek.
- +10% k účinnosti schopnosti temnoty.
- Kletba bezejmenného: útoky vašich jednotek mají šanci zrušit náhodný pozitivní účinek na cíli.
- Temná ozvěna: možnost seslat až 2 kouzla temnoty v jednom kole (nabíjí se 4 kola).
|
 Hůl z křišťálových růží |
- +3 k magické síle.
- +5 k iniciativě vašich jednotek.
- Tvrdost: poškození nepřátelskými jednotkami na blízko je sníženo o 10%.
- Nezdolné odhodlání: jakmile se vaše jednotky dostanou pod 20% původního počtu, získají schopnost
ignorace bolesti.
- Trny lítosti: cílová skupina obdrží 25% celkového poškození, které uštědřila od začátku bitvy (max. 1000).
Přátelské jednotky budou skupině způsobovat o 25% poškození více až do konce bitvy (nabíjí se 4 kola).
|
 Hůl Ashy osminásobné |
- +3 k magické síle.
- +30 many.
- +5 k magické obraně.
- +10 many za den.
- Soustředění magie: efektivita prvního kouzla v každém boji seslaného hrdinou se zvýší o 40%.
|
 Batův totem |
- Spřízněnost se zemí: zvyšuje magickou sílu země o 5. Zvyšuje magickou sílu kouzel magie Země o 10%
- +30 many.
- Větry rychlosti: +1 k pohybu přátelských pěších jednotek.
- +5 k magické síle.
- Větry magie: pokaždé, když nepřátelský hrdina sešle kouzlo, bude náhodná nepřátelská jednotka po 3 kola
dostávat poškození rovné desetinásobku spotřebované many na toto kouzlo.
|
 Hůl očisty |
- Očista: zruší všechny negativní účinky ze spřátelené jednotky, nebo zruší všechny pozitivní účinky
z nepřátelské jednotky (nabíjí se 1 kolo).
- +4 k magické obraně.
- Poskvrněná mlha: snižuje poškození od nepřátelských jednotek o 10%.
- +4 k magické obraně.
- Směřování síly: Očista obnoví navíc 20 many.
|
 Hůl podsvětí |
- +3 k magické síle.
- Kanál podsvětí: každé kolo sebere nepřátelskému hrdinovy 2 many.
- Zhouba podsvětí: cílová nepřátelská jednotka a sousedící nepřátelské jednotky utrpí 260 bodů poškození
základní magií v každém kole. Efekt tvá 3 kola a toto poškození nelze vyléčit.
- Pečeť vazby: -10 k iniciativě všech nepřátelských jednotek.
- Vylepšená zhouba podsvětí: způsobuje 260 bodů poškození základní magií v každém kole po dobu 0 kol.
Toto poškození utrpí i blízké přátelské jednotky a s pravděpodobností 30% na ně bude seslán tento efekt.
|
 Zapomnění |
- +5 k iniciativě vašich jednotek.
- Zapomnění: Cílová nepřátelská jednotka nemůže použít své aktivní schopnosti po dobu 3 kol.
- +5 k magické síle.
- Omámení: škodlivá kouzla seslaná hrdinou způsobí nepřátelským jednotkám také efekt "omráčení".
- Času je málo: snižuje trvání nepřátelských schopností o 1 kolo (min. na 1 kolo).
|
 Sandrova hůl |
- +3 k magické síle.
- Prokletí licha: snižuje maximální zdraví nepřátelských jednotek o 3%.
- Vůle licha: snižuje morálku nepřátelských jednotek o 5.
- Moc licha: snižuje magickou obranu nepřátelských jednotek o 10%.
- Přenos života: hrdinovy útoky a schopnosti přenášejí energii napadených živých nepřátel na cílovou přátelskou
jednotku, která si vyléčí 50% způsobeného poškození. Efekt trvá do konce bitvy.
|
 Sar-Aggrethova hůl |
- Spřízněnost se základní magií: Zvyšuje magickou sílu základní magie o 5.
- +5 many za den.
- Mistrovství magie: efektivita kouzel se po dobu 3 kol zvýší o 30%.
- +5 k magické síle.
- Vylepšené mistrovství magie: efektivita hrdinových kouzel, schopností jednotek a útoků jednotek se po dobu
3 kol zvýší o 30%.
|
 Srdcervoucí píseň |
- Magie světla: zvyšuje magickou sílu světla o 5. Zvyšuje magickou sílu kouzel magie světla o 10%.
- +3 k vůdcovství.
- Andělský hlas: všechny přátelské jednotky v oblasti 3x3 jsou vyléčeny o 415 bodů života.
- +5 k fyzické síle.
- Vylepšený andělský hlas: rovněž okouzlí nepřátelské jednotky v cílové oblasti a donutí je vynechat příští kolo.
Andělský hlas je zrušen pokud dojde k napadení jednotky a ta může útok oplácet (nabíjí se 3 kola).
|
 Hůl zloděje duší |
- Spřízněnost s temnotou: zvyšuje magickou sílu temnoty o 5. Zvyšuje magickou sílu kouzel magie temnoty o 10%.
- +5 k iniciativně vašich jednotek.
- Vysátí many: 20% many utracené nepřátelským hrdinou obnoví manu vašeho hrdiny.
- +5 k magické síle.
- Časová past: vytvoří na bojišti past. První nepřítel, který do ní vstoupí, bude ovlivněn časovým zámkem.
Cíl nebude po dobu 2 kol hrát. Časový zámek není zrušen útoky (nabíjí se 2 kola).
|
 Bouřná hůl |
- Spřízněnost se vzduchem: zvyšuje magickou sílu vzduchu o 5. Zvyšuje magickou sílu kouzel magie vzduchu o 10%.
- +3 k fyzické síle.
- Připoutání k zemi: všechny nepřátelské létající jednotky budou ze začátku bitvy připoutány k zemi.
- +5 k magické síle.
- Blesková tyč: způsobuje 945 bodů poškození vzduchem v každém kole nejsilnější nepřátelské jednotce. Efekt trvá
po dobu 3 kol. Cíl je také "omámen".
|
 Hůl příboje |
- Spřízněnost s vodou: zvyšuje magickou sílu vody o 5. Zvyšuje magickou sílu kouzel magie vody o 10%.
- +30 many.
- Volání hlubin: vyvolá na bojišti přílivovou vlnu, která způsobí 230 bodů poškození všem nepřátelským jednotkám.
Všechny malé nepřátelské jednotky jsou odraženy o 2 čtverce dozadu.
- +4 k magické obraně.
- Ledová bariéra: sešle na začátku bitvy kouzlo ledová bariéra na vaše jednotky. Ledová bariéra absorbuje 362 bodů
poškození a vydrží 4 kola.
|
 Urgashova vůle |
- Spřízněnost s ohněm: zvyšuje magickou sílu ohně o 5. Zvyšuje magickou sílu kouzel magie ohně o 10%.
- +3 k osudu.
- Spalující oheň: ohnivé poškození způsobené hrdinou nelze vyléčit.
- +5 k magické síle.
- Ohnivá bouře: způsobuje 467 bodů poškození ohněm všem jednotkám v cílové oblasti 5x5. Oběti budou navíc "omámeny".
|
Hlavní ruka - meče |
Artefakt |
Popis |
 Ostří rovnováhy |
- +4 k fyzické síle.
- Čepel rovnováhy: pokud hrdina použije schopnost krve/slz, bude použita maximální reputační úroveň hrdiny.
- Dvojí cesta: během prvních 4 kol bitvy může hrdina používat schopnost 1. úrovně krve/slz.
- +4 k fyzické obraně.
- Dvojité putování: zvyšuje štěstí všech vašich jednotek o 10. Snižuje štěstí nepřátelských jednotek o 10. Efekt trvá 3 kola.
|
 Meč úhlavního nepřítele |
- +3 k fyzické síle.
- +3 k osudu.
- Hořící srdce: cílový nepřítel bude náhodně útočit na jednotky v okolí po dobu 1 kola. Efekt je zrušen, je-li cíli
způsobeno poškození (nabíjí se 4 kola).
- Krvelačnost: fyzická síla hrdiny se zvýší o 2 za každou skupinu jednotek zabitých v boji.
- Hořící duše: cílový nepřítel náhodně napadne jednotku ve své blízkosti. Pokud svému cíli způsobí poškození, účinek kouzla
se zruší. Jednotka pod vlivem tohoto efektu je imunní vůči efektům oslepení, ovlivnění mysli a efektům způsobující ztrátu akce. Trvá po dobu 2 kol a tento efekt nemůže být zrušen (nabíjí se 4 kola).
|
 Andělské spojenectví |
- +3 k fyzické síle.
- +3 k magické síle.
- Nebeská zbroj: všechny přátelské jednotky budou na začátku bitvy profitovat z nebeské zbroje (nabíjí se 1 kolo).
- Vzkříšení: oživí cílovou přátelskou jednotku až s 1600 životy. Lze použít jen na mrtvé jednotky.
- Vylepšené oživení: vzkříšení zvýší poškození oživené skupiny o 20% po dobu 2 kol.
|
 Arachné |
- +3 k fyzické síle.
- Zpomalení: snižuje iniciativu všech nepřátelských jednotek o 5.
- Smutek: snižuje morálku nepřátelských jednotek o 5.
- Vysátí života: útoky všech přátelských skupin vysají životní sílu z živých cílů. Obnoví jejich zdraví o 15% uštědřeného
poškození.
- Pavoučí síť: snižuje pohyblivost nepřátelských jednotek v cílové oblasti 3x3 o 2 na dobu 3 kol.
|
 Asasínova čepel |
- Smrtící jed: cíl útoku hrdiny bude i otráven. Otrávené cíle budou imunní vůči léčení a v každém kole utrpí zranění za 200 bodů
poškození zemí. Efekt trvá po dobu 2 kol.
- +5 k iniciativě jednotek.
- Stínový úder: cílová přátelská pěší jednotka je stane na 2 kola nehmotnou a může procházet jednotkami, hradbami a překážkami.
Rovněž snižuje utrpěné poškození o 30%. Nemá vliv na duchy a spektry.
- +5 k osudu.
- Vylepšený stínový úder: první útok jednotky využívající stínový úder navíc otráví cíl - 12 poškození zemí každé kolo. Trvá 2 kola.
|
 Čepel vazby |
- Magické poškození: zvyšuje poškození (magické) všech přátelských jednotek o 6%.
- +3 k osudu.
- Vyvolání pekelníka: vyvolá 33 Plenitelů.
- +5 k magické síle.
- Síla vyvolávání: zvyšuje efektivitu vyvolávacích schopností o 20%.
|
 Čepel chaosu |
- Věčné štěstí: přátelské jednotky jsou imunní vůči všem efektům snižujícím jejich štěstí.
- +3 k fyzické síle.
- Ochrana před světlem: snižuje poškození (světlem) způsobené vašim jednotkám o 40%.
- +5 k osudu.
- Kolo Fortuny: zvyšuje štěstí všem přátelských jednotek o 10. Snižuje štěstí nepřátelských jednotek o 10. Trvá 3 kola.
|
 Plamenný dračí jazyk |
- +3 k vůdcovství.
- Neštěstí: snižuje štěstí nepřátelských jednotek o 3.
- +5 k fyzické síle.
- Zasvěcení: vyléčí všem přátelským jednotkám 5% jejich původního zdraví a způsobí všem nepřátelským jednotkám poškození
ohněm v hodnotě 5% jejich původního zdraví.
- Vylepšené zasvěcení: nepřátelské jednotky ovlivněné zasvěcením jsou přinuceny v aktuálním kole čekat.
|
 Železné pírko |
- +3 k fyzické obraně.
- Zářivé peří: pozitivní efekty na vašich jednotkách nelze zrušit.
- +5 k fyzické síle.
- Železné pírko: zvyšuje fyzickou obranu o 20% pro vaše létající jednotky.
- Spalující světlo: 30% způsobeného poškození cílovou nepřátelskou jednotkou se jí vrátí (trvá 3 kola).
|
 Gryfí meč |
- +3 Vůdcovství.
- Gryfí srdce: přátelské jednotky jsou imunní vůči efektům snižujícím morálku.
- +5 k osudu.
- Gryfí řev: sníží morálku nepřátelských jednotek o 5.
- Gryfí zuřivost: cílová přátelská jednotka získá možnost neomezeného oplácení do konce bitvy.
|
 Hedvábný meč Kirina |
- +5 k iniciativě vašich jednotek.
- Chladný úder: cílová jednotka, na níž hrdina zaútočí bude navíc i "podchlazená".
- +5 k osudu.
- Přání Kirina: zvýší pohyblivost přátelských jednotek o 1.
- Mystická vlna: teleportuje cílovou přátelskou jednotku na jiné místo na bojišti.
|
 Malathův sekáček |
- +3 k fyzické obraně.
- Železná vůle: přátelské jednotky jsou imunní vůči efektům snižujícím poškození (fyzické) nebo fyzickou obranu.
- +5 k fyzické síle.
- Zloba orků: cílová přátelská jednotka může po dobu 2 kol útočit dvakrát.
- Vylepšená zloba orků: zloba orků navíc poskytuje možnost neomezeného oplácení.
|
 Meč krále pirátů |
- +3 k fyzické síle.
- Chrabrost: přátelské jednotky budou imunní vůči efektům snižujícím iniciativu.
- +5 k vůdcovství.
- Připravit k nalodění: vaše jednotky získají +10 bodů morálky, +5 bodů iniciativy a +2 body pohyblivosti v prvním kole bitvy.
- Rum zdarma: zvyšuje morálku všech přátelských jednotek o 15 (trvá 3 kola).
|
 Dokonalý hedvábný meč |
- +3 k osudu.
- Slabá místa: snižuje fyzickou obranu nepřátelských jednotek o 6%.
- Břitvová čepel: poškození způsobené kritickým zásahem se zvýší o 20%.
- +5 k fyzické obraně.
- Dokonalá čepel: zvyšuje poškození o 30% a štěstí o 40 u cílové jednotky po dobu 3 kol.
|
 Požírač duší |
- +3 k magické síle.
- Životní síla: zvyšuje maximální zdraví všech přátelských jednotek o 3%.
- +5 k osudu.
- Vysátí života: způsobí 400 bodů poškození (temnotou) cílové nepřátelské jednotce a vyléčí stejné množství bodů zdraví u všech
vašich jednotek.
- Vylepšené vysátí života: vysátí života také obnoví vašemu hrdinovi 40 many.
|
 Whistlebonův meč |
- Nebeský otec: hrdina zaútočí na cílovou skupinu svým základním útokem. Způsobí 600 bodů poškození vzduchem cíli a všem
nepřátelským jednotkám v okolí.
- +5 k magické obraně.
- Matka země: snižuje pohyblivost nepřátelských pěších jednotek o 1.
- +5 k fyzické síle.
- Zpomalující vítr: snižuje iniciativu všech nepřátelských jednotek o 10.
|
 Vlčí meč |
- Vlčí srdce: přátelské jednotky jsou imunní vůči škodlivému ovlivnění mysli.
- +3 k fyzické síle.
- Vlčí čelisti: žádný z hrdinů v bitvě se nemůže vzdát ani se stáhnout.
- +10 k iniciativě jednotek.
- Vlčí duch: zvyšuje fyzickou sílu hrdiny o 1 bod na začátku každého kola. Efekt se může neomezeně navyšovat.
|