Heroes V: Terén a pohyb

. Publikováno v Heroes 5. Zobrazení: 6284

V pátém díle Heroes měl každý národ svůj domovský terén, na kterém když se pohyboval a bojoval, získával bonusy. Opět rychlost pohybu ovlivňuje nejen terén, ale také naučené dovednosti a schopnosti, nasbírané artefakty a navštívené budovy na mapě dobrodružství. Oproti předchozím dílům již rychlost pohybu neovlivňují jednotky v armádě, vždy bude záležet pouze na samotném hrdinovi, jeho frakci a bonusech, které získal/nasbíral.

Standardní "krok" jednoho hrdiny je 100 bodů pro pohyb do kříže (vlevo, vpravo, nahoru, dolu) a 141 bodů pro pohyb diagonální (šikmo).

Níže naleznete přehled terénů, které ovlivňují pohyb hrdinů a zároveň dávají bonusy jednotkám při boji, jsou-li na svém domácím (přirozeném) terénu.

  • přirozený terén pro hrdinu = bez postihu na pohyb
  • přirozený terén pro jednotky = +1  a +1 
Terén Efekt  Přirozený terén   Elementy 

Tráva
Normální rychlost jednotek. Azyl, Hvozd  

Bahno
Snižuje rychlost o 20% (25% penalizace). Nekropole  

Písek
Snižuje rychlost o 33% (50% penalizace). Akademie  

Láva
Snižuje rychlost o 20% (25% penalizace). Peklo  

Sníh
Snižuje pohyb o 33% (50% penalizace). Pevnost  

Tajga
Snižuje rychlost o 20% (25% penalizace). Tvrz  

Podzemí
 Snižuje rychlost o 20% (25% penalizace).  Kobka  

 Podzemí trpaslíků 
Normální rychlost pohybu. Pevnost  

Voda
Normální rychlost pohybu po vodě. -  

Cesta
Zvyšuje rychlost o 33% (25% bonus). - -

Tags: Heroes V

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.