Neutrální |
Schopnost |
Jednotka |
Popis |
 Živá |
všechny |
Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky. |
 Duchovní podoba |
Vodní elementál, Vzdušný elementál, Ohnivý elementál, Zemský elementál, Světelný elementál, Elementál temnoty, Fénix |
Duchové se těší z 50% odolnosti vůči veškerému poškození od počátku bitvy. Efekt trvá, dokud jednotka neprovede nějakou akci. |
 Spřízněnost s živlem |
Vodní elementál, Vzdušný elementál, Ohnivý elementál, Zemský elementál, Světelný elementál, Elementál temnoty |
Elementálové obdrží od svého živlu o 50% snížené poškození a o 50% vyšší poškození od svého protějšího živlu. Elementálové jsou také imunní vůči negativním efektům založeným na jejich živlu. |
 Vodní úder |
Vodní elementál |
Útok také zruší jeden pozitivní efekt na cíli. |
 Tekuté tělo |
Vodní elementál |
Zvyšuje odolnost vůči poškození o 20%. |
 Obojživelná |
Vodní elementál, Siréna |
Imunita vůči zpomalení pohybu ze školy magie vody. Hrdinové Svatyně mohou cestovat po moři, pokud bude jejich armáda složena jen z obojživelných jednotek. |
 Ledová střela |
Vodní elementál |
Způsobuje 17 bodů poškození (vodou) cílové nepřátelské skupině. Oběť bude navíc zmražená.
Počet kol nabíjení: 2 |
 Bleskové údery |
Vzdušný elementál |
Dálkové útoky jednotky Vzdušný elementál způsobí poškození vzduchem cílové skupině a až třem dalším nepřátelským skupinám. Poškození se při každém dalším skoku dělí dvěma. |
 Cyklón |
Vzdušný elementál |
Snižuje poškození z dálky uštědřené jednotce Vzdušný elementál o 20%. |
 Větrný štít |
Vzdušný elementál |
Jednotka Vzdušný elementál se nemusí bát oplácení svých útoků. |
 Zpopelnění |
Ohnivý elementál |
Jednotka Ohnivý elementál se promění po svém zničení v obrovskou ohnivou bouři, která způsobí 8 bodů poškození ohněm všem skupinám v blízkosti. |
 Ohnivá koule |
Ohnivý elementál |
Jednotka Ohnivý elementál vrátí 10 bodů poškození (ohněm) všem útočníkům zblízka. |
 Regenerace |
Zemský elementál |
Skupina jednotky Zemský elementál je na začátku svého kola vyléčena za 5 bodů zdraví. |
 Zkamenění |
Zemský elementál |
Cílová jednotka se promění v kámen a na dobu 1 kola se stane nezranitelnou. Cíloví nepřátelé nemohou nic dělat. Cílové přátelské jednotky jednat mohou, ale dojde tím ke zrušení efektu.
Použití: 1 |
 Zjevení |
Světelný elementál |
Jednotka Světelný elementál oplácí útoky paprsky světla vyzařujícího do osmi směrů. Zasažené nepřátelské skupiny obdrží 15-16 bodů poškození (světlem). Zasažené přátelské jednotky jsou vyléčeny o 15-16 bodů zdraví. |
 Rychlost světla |
Světelný elementál |
Pohyb, útok a návrat bez oplácení nepřátele. |
 Spalující světlo |
Světelný elementál |
Cílová nepřátelská jednotka obdrží 14-17 bodů poškození světlem a bude na dobu 2 kol oslepena. Spotřebovává podstatu vlastní jednotky (ta utrpí ztrátu 1% zdraví, které se zregeneruje po bitvě).
Počet kol nabíjení: 3 |
 Zrcadlo bolesti |
Světelný elementál |
10% poškození uštědřeného jednotce Světelný elementál se vrátí útočníkovi. Platí pouze pro útoky zblízka. |
 Stínový úder |
Elementál temnoty |
Jednotka Elementál temnoty útočí za využití stínů jako bran do duchovního světa, které využije k návratu do předchozího postavení a vyhne se tak oplácení. |
 Oslabující sevření |
Elementál temnoty |
Útoky jednotky Elementál temnoty snižují poškození (fyzické) cíle o 20% na dobu 3 kol. |
 Stínová forma |
Elementál temnoty |
Útoky jednotky Elementál temnoty zruší jeden pozitivní efekt na svém cíli. |
 Píseň sirén |
Siréna |
Nepřátelé v blízkosti jednotky Siréna budou okouzleni a nemohou na ni zaútočit. |
 Dcery moře |
Siréna |
Odolnost vůči poškození (fyzickému) je navýšena o 20%. |
 Přílivová vlna |
Siréna |
Jednotka Siréna vyvolá na bitevní mapě přílivovou vlnu. Všichni nepřátelé budou promočeni. Všechny malé nepřátelské jednotky budou odsunuty o dva čtverce.
Použití: 1 |
 Zranitelnost vzduchem |
Siréna |
Veškeré poškození (vzduchem) je u Nagů (a jejich spřízněných vodních duchů) navýšeno o 25%. |
 Odolnost vůči vodě |
Siréna |
Nagové (a jejich spříznění vodní duchové) mají 50% odolnost vůči poškození vodou. |
 Aura měsíčního plamene |
Fénix |
Nepřátelské jednotky, které zaútočí na jednotku Fénix nebo se stanou obětí jejího útoku, obdrží 29 bodů základního poškození. Tento útok nelze vyléčit. |
 Ochrana před smrtí |
Fénix |
Jednotka Fénix je imunní vůči všem formám magie z cesty krve a utrpí poškození (magické) snížené o 10%. |
 Znovuzrození |
Fénix |
Jednotka Fénix má skvělou schopnost znovuzrození. Jednotka Fénix si vyléčí 50 bodů zdraví a způsobí 15 bodů poškození (základního) všem nepřátelským skupinám v blízkosti. Zničené skupiny jednotky Fénix se automaticky navrátí k životu. Toto poškození nelze vyléčit.
Použití: 1 |
 Hlad |
Šedý vlk, Krutý vlk |
Zvyšuje pohyblivost o 2 v prvních třech kolech bitvy. |
 Dravost |
Krutý vlk |
Jednotka Krutý vlk může zaútočit znovu. |
 Otevřená rána |
Stínový panter |
Útok jednotky Stínový panter snižuje pohyblivost cíle o 3 body na dobu 2 kol. Cíl také každé kolo obdrží 10% fyzického poškození jednotky Stínový panter. |
 Stínový plášť |
Stínový panter |
Pokud jednotka Stínový panter nezaútočí po dobu 2 kol, stane se neviditelnou. Když je neviditelná, je skrytá zrakům nepřátelského hrdiny nepřátelských jednotek. Stínový plášť je zrušen ve chvíli, kdy tato skrytá jednotka zaútočí, dostane se do blízkosti nepřátelské skupiny, nebo se stane terčem nepřímého poškození. |
Komentáře
RSS informační kanál komentářů k tomuto článku.