Heroes IV: Akademie (Academy)

. Publikováno v Heroes 4. Zobrazení: 7446

    

Akademie je město řádu, ve kterém najdete spoustu magických stvoření a také mechanické golemy. Hrdinové se dělí na Pány (síla) a Mágy (magie). Spřátelenými městy jsou Nekropole a Azyl, jejichž kouzla se můžete naučit v místním cechu magie.

Na nejnižší úrovni lze naverbovat Trpaslíky, kteří slouží jako výborná obranná jednotka s rezistencí na magii a Půlčíky, kteří jsou sice malí, ale mají bonus ke zranění vůči jednotkám IV. úrovně a jsou to střelci.

Na druhé úrovni si budete muset vybrat mezi Mágem, který může sesílat různá kouzla a Zlatým Golemem, jenž je vylepšenou verzí Trpaslíka a navíc je mechanický, takže nelze ovlivnit kouzly, která mohou zasáhnout jen živé tvory. Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.

Třetí úroveň nabídne Džiny, kteří rovněž disponují několika kouzly, jak útočnými, tak i obrannými a Nágy, jež sice nemají žádné speciality, ale jejich útok nelze oplácet a jsou jak dobrou útočnou, tak i obrannou jednotkou. Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.

Čtvrtá úroveň pak ukrývá mocné Titány, kteří dokáží zraňovat stejně na blízko jako i na dálku a navíc jsou chránění oproti Magii Chaosu a jednotkám Azylu. A nebo si můžete zvolit mechanizované Dračí Golemy, kteří dokázali negovat první útok, kterým sami vládli. Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.

Magie tohoto města se zaměřuje především na ovládání mysli, tvoření iluzí a rušení nepřátelských kouzel.

Každé město začíná vystavěnou Vesnickou rezidencí (Village Hall). Aby bylo možné stavět jakékoliv líhně (budovy sloužící k najímání bojových jednotek města), musí být ve městě vystavěna Pevnost (Fort). Novinkou oproti předchozím dílům jsou líhně II. - IV. úrovně, ze kterých si vždy musíte vybrat jen jednu možnost a druhá bude v daném městě zapovězena. Toto omezení neplatí na líhně I. úrovně, ty můžete postavit oboje.

Stavba Cena Požadavky Popis
  
Institut Magie I

2

2
- -
1
-
1000
Vesnická rezidence Hrdina se může naučit 3 kouzla I. úrovně Magie Řádu.
Návštěva doplní 35% magických bodů (celý den pak všechny).

Institut Magie II
- - - -
1
-
1000
Institut Magie I Hrdina se může naučit 3 kouzla II. úrovně Magie Řádu.
Návštěva doplní 50% magických bodů (celý den pak všechny).

Institut Magie III
- - - -
1
-
1000
Institut Magie II Hrdina se může naučit 2 kouzla III. úrovně Magie Řádu.
Návštěva doplní 65% magických bodů (celý den pak všechny).

Institut Magie IV
- - - -
1
-
1000
Institut Magie III Hrdina se může naučit 2 kouzla IV. úrovně Magie Řádu.
Návštěva doplní 80% magických bodů (celý den pak všechny).

Institut Magie V
- - - -
1
-
1000
Institut Magie IV Hrdina se může naučit 1 kouzlo V. úrovně Magie Řádu.
Návštěva doplní 100% magických bodů.

Městská rezidence

10

10
- - - -
2500
Vesnická rezidence +750  denně.

Velkoměstská rezidence

10

10

5
-
5
-
2500
Městská rezidence +1000  denně.

Pevnost

20

20
- - - -
5000
Vesnická rezidence Poskytne městské hradby I. úrovně.

Citadela

10 

10 
- - - -
7500 
Pevnost Poskytne městské hradby II. úrovně.
Kolem hradeb se vytvoří vodní příkop.

Hrad

10

10
- - - -
7500
Citadela Poskytne městské hradby III. úrovně.
Jednotky získají 3 věže pro větší efektivitu střelby.

Pokladnice

5

10
- - - -
6000
Pevnost
Městská rezidence
+10% zlata navíc z vašich zásob každý týden.

Karavana

10
- - - - -
4000
Pevnost Umožní přesun hrdinů a jednotek na velké vzdálenosti (denně až 30 kroků).

Kněžská Knihovna

4

4
- - - -
2500
Institut Magie I Poskytne kouzla Magie Života v závislosti na úrovni Institutu Magie.
I., II., III. úroveň - 2 kouzla,
IV., V. úroveň - 1 kouzlo.

Nekromantská Knihovna

2

2
-
2
- -
2500
Institut Magie I Poskytne kouzla Magie Smrti v závislosti na úrovni Institutu Magie.
I., II., III. úroveň - 2 kouzla,
IV., V. úroveň - 1 kouzlo.

Alchymistický Obchod

4

4

1

1

1

1

3000
Vesnická rezidence Prodává teleskop, hole, kroužkové brnění a lektvary.

Univerzita

5

5
-
2

2
-
5750
Opatství Nabídne 4 náhodné dovednosti k naučení (základní úroveň) z těchto sekundárních dovedností:
Urozenost, Průzkumnictví, Magie Života, Magie Řádu, Magie Smrti.

Cena za jednu dovednost: 2000 

Loděnice

20
- - - - -
2000
Pevnost Staví lodě za 1000  + 10 
Umožňuje karavaně putovat i po vodě.

Hospoda

2
- - - - -
500
Vesnická rezidence Umožňuje najímat spřátelené hrdiny.

Trpasličí Doly
(líheň I. úrovně)
- - - - - -
1500
Pevnost Rekrutuje jednotku Trpaslík (Dwarf).
Přírůstek: 18

Nora Půlčíků
(líheň I. úrovně)
- - - - - -
1500
Pevnost Rekrutuje jednotku Půlčík (Halfling).
Přírůstek: 23

Věž Mágů
(líheň II. úrovně)
- -
1

1

1

1

2750
Institut Magie I
Líheň I. úrovně
Rekrutuje jednotku Mág (Mage).
Přírůstek: 8

Továrna na Golemy
(líheň II. úrovně)
-
6
- - - -
3000
Institut Magie I
Líheň I. úrovně
Rekrutuje jednotku Zlatý Golem (Gold Golem).
Přírůstek: 6

Oltář Přání
(líheň III. úrovně)
- - - -
12
-
6250
Kněžská Knihovna
Líheň II. úrovně
Rekrutuje jednotku Džin (Genie).
Přírůstek: 6

Zlatý Pavilon
(líheň III. úrovně)

8

8

4
- - -
6250
Pokladnice
Líheň II. úrovně
Rekrutuje jednotku Nága (Naga).
Přírůstek: 4

Oblačný Hrad
(líheň IV. úrovně)

16

16
- -
20
-
14.000
Hrad
Líheň III. úrovně
Rekrutuje jednotku Titán (Angel).
Přírůstek: 2

Dračí Továrna
(líheň IV. úrovně)

12

30

4

4

4

4

14.000
Alchymistický Obchod
Univerzita
Líheň III. úrovně
Rekrutuje jednotku Dračí Golem (Dragon Golem).
Přírůstek: 2

Vězení
- - - - - - - - Je postaveno od začátku a v případě, že na vás zaútočí nepřítel a prohraje,
budou jeho hrdinové uvězněni až do doby, kdy je neosvobodí.

Velká Knihovna
- - - - - - -
Grál
+3000  denně
+50% k síle kouzel Magie Řádu.
Všechny Instituty Magie budou nyní obsahovat kouzla tak, jako kdyby byla jejich úroveň V.
Za každou další úroveň Institutu může hrdina překročit maximální magické body o +25%.

Jednotka Útok Obrana  Rychlost   Pohyb   Zdraví   Zranění   Magické 
body
 Střely   Cena  Schopnosti
 Na blízko   Na dálku   Na blízko   Na dálku  Zlato  Sur. I   Sur. II  I. II. III. IV.

Trpaslík
(Dwarf)

11

0

11

11

3

14

12

2-3

0

0

28
- -
Magická rezistence
- - -

Půlčík
(Halfling)

5

10

10

10

6

14

8

1-2

0

10

22
- -
Střelec

Zabiják obrů
- -

Mág
(Mage)

6

0

12

12

5

18

16

3-4

16

0

160
- -
Kouzelník
- - -

Zlatý Golem
(Gold Golem)

16

0

16

16

3

18

50

8-12

0

0

240
- -
Mechanický

Magická rezistence
- -

Džin
(Genie)

10

0

18

18

6

30

60

9-12

24

0

550
- -
Letec

Kouzelník
- -

Nága
(Naga)

22

0

22

22

7

20

90

14-22

0

0

850
- -
Bez odplaty
- - -

Titán
(Titan)

32

32

32

32

6

22

210

34-50

0

16

4000

2
-
Střelec

Bez postihu
na blízko

Ochrana před Chaosem
-

Dračí Golem
(Dragon Golem)

34

0

34

34

9

36

220

36-55

0

0

4000

4
-
První úder

Neguje první úder

Mechanický
-

 

Tags: Heroes IV

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.