Barbar představuje nespoutanou divokost. Jeho jednotky sice nemají ve svých řadách letce, namísto toho ale útočí velkou silou podpořenou střelci. Město se rozvíjí v pláních jako menší osada, která posléze přeroste v opevněný hrad. Barbar je díky životu v nehostinných podmínkách přizpůsoben drsnému terénu a může se tak pohybovat po nerovném terénu bez penalizace.
Stejně jako rytíř, má i barbar omezené kapacity co se týče magie a kouzel. Namísto toho vyniká v útoku, ale i kouzla přijdou vhod, setká-li se se silným nepřítelem. Rovněž si musí zakoupit i knihu kouzel, než se vydá do boje.
Jeho armáda se stává převážně z bytostí obývajících rozlehlé savany a okolní hory. Najdete u něj tak domorodé zelenokožce, známé také jako goblini a o něco více uvědomělé orky. Z nedalekých kopců se pak sbíhají vlci, hledající potravu kolem obydlí zlobrů a pod mosty trolů. Vše z povzdálí a ve stínu velké pyramidy sledují kyklopové.
Pokud chcete zahájit výstavbu nových budov, bude nejprve třeba vystavět hrad:
![]() |
![]() 20 |
![]() 20 |
![]() 5000 |
![]() |
Jakmile máte postavený hrad, můžete se vrhnout na stavění jednotlivých budov. Níže máte seznam všeho, co je možné v barbarském hradu postavit, cenu a požadavky na stavbu a také krátký popis účelu. Každé kolo (herní den) smíte postavit pouze jednu stavbu.
Stavba | Cena | Požadavky | Popis | ||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() Cech Magie I - IV |
5 | 5 | - | - | - | - | 2000 | - | Hrdina se může naučit kouzla I úrovně. |
5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 1000 | Cech Magie I | Hrdina se může naučit kouzla II úrovně. | |
5 | 5 | 6 | 6 | 6 | 6 | 1000 | Cech Magie II | Hrdina se může naučit kouzla III úrovně. | |
5 | 5 | 10 | 10 | 10 | 10 | 1000 | Cech Magie III | Hrdina se může naučit kouzla IV úrovně. | |
![]() Cech Zlodějů |
5 | - | - | - | - | - | 750 | - | Zobrazuje statistiky ostatních hráčů (počet měst, hradů, hrdinů, surovin, nalezených obelisků a celková síla armády). Čím více cechů vlastníte, tím detailnější informace získáte (ne přímo číselné hodnoty, ale jakýsi žebříček, kdo si jak vede). |
![]() Hospoda |
5 | - | - | - | - | - | 500 | - | Zvyšuje morálku všech bránících jednotek v hradu. |
![]() Studna |
- | - | - | - | - | - | 500 | - | Zobrazuje celkový počet jednotek k najmutí, a také počet týdenního přírůstku, který dále navyšuje o 2. |
![]() Loděnice |
20 | - | - | - | - | - | 2000 | dostupnost moře |
Lze stavět lodě (10 dřeva + 1000 zlata). |
V druhé tabulce najdete výčet budov pro najímání jednotek (tzv. líhně):
Stavba | Cena | Požadavky | Popis | ||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() Slaměná Chatrč |
- | - | - | - | - | - | 300 | hrad | ![]() Rekrutuje jednotku Goblin. |
![]() Dřevěná Chatrč |
5 | - | - | - | - | - | 800 | Slaměná Chatrč | ![]() Rekrutuje jednotku Skřet (Orc). |
![]() Vlčí Doupě |
- | - | - | - | - | - | 1000 | Slaměná Chatrč | ![]() Rekrutuje jednotku Vlk (Wolf). |
![]() Pueblo |
10 | 10 | - | - | - | - | 2000 | Slaměná Chatrč | ![]() Rekrutuje jednotku Zlobr (Ogre). |
![]() Most |
- | 20 | - | - | - | - | 3000 | Pueblo | ![]() Rekrutuje jednotku Trol (Troll). |
![]() Pyramida |
- | 20 | 20 | - | - | - | 6000 | Most | ![]() Rekrutuje jednotku Kyklop (Cyclops). |
Jako poslední je pro vás připravena tabulka s detailním popisem všech jednotek barbara:
Jednotka | Útok | Obrana | Poškození | Životy | Rychlost | Přírůstek | Cena | Pozn. |
![]() Goblin |
3 | 1 | 1-2 | 3 | střední | 10 | ![]() 40 |
- |
![]() Skřet |
3 | 4 | 2-3 | 10 | pomalá | 8 | ![]() 140 |
8 střel. |
![]() Vlk |
6 | 2 | 3-5 | 20 | rychlá | 5 | ![]() 200 |
Útočí 2x za kolo. |
![]() Zlobr |
9 | 5 | 4-6 | 40 | pomalá | 4 | ![]() 300 |
- |
![]() Trol |
10 | 5 | 5-7 | 40 | střední | 3 | ![]() 600 |
8 střel. Regeneruje se. |
![]() Kyklop |
12 | 9 | 12-24 | 80 | střední | 2 | 750 ![]() ![]() |
Útočí na 2 pole naráz. 20% šance paralyzovat cíl. |