Objekty na souši |
Popis |
 Alchymistova laboratoř |
Náhodně poskytne 1-3 , , nebo každý týden při návštěvě. |
 Výběrčí daní |
Poskytne 500 při první návštěvě a dále pak 1000 při každé další návštěvě jednou týdně. |
 Sklad |
Náhodně poskytne 3-5 nebo při návštěvě každý týden. |
 Magická akademie |
Vylepší o jednu úroveň hrdinovu dovednost magie za poplatek (jednorázově).
Poplatek: 5000  |
 Škola války |
Vylepší o jednu úroveň hrdinovu dovednost síly za poplatek (jednorázově).
Poplatek: 5000  |
 Magický cech |
Naučí hrdinu pár náhodných kouzel z každé úrovně (I.-IV.), pokud splňuje požadavky magické znalosti. |
 Klášter slepých bratrů |
Za poplatek naučí hrdinu jednu náhodně vybranou dostupnou schopnost (jednorázově).
Poplatek: 5000  |
 Magické svatyně |
Naučí hrdinu náhodná kouzla I, II, III nebo IV úrovně. |
 Aréna |
Přidá hrdinovi permanentní bonus +2 k útoku nebo +2 k obraně (jednorázově). |
 Kámen inspirace |
Přidá hrdinovi permanentní bonus +2 k magii nebo +2 k duchu (jednorázově). |
 Kámen osvícení |
Přidá hrdinovi +1000 zkušeností (jednorázově). |
 Kameny osvícení (nové) |
Přidá hrdinovi +10.000 / +50.000 / +100.000 zkušeností (jednorázově). |
 Svatyně Sedmého draka |
Přidá hrdinovi jednu úroveň za poplatek (jednorázově). |
 Zbrojmistr |
Přidá hrdinovi +1 k obraně (jednorázově). |
 Kovář |
Přidá hrdinovi +1 k útoku (jednorázově). |
 Krystal moci |
Přidá hrdinovi +1 k magii (jednorázově). |
 Krystal ochrany |
Přidá hrdinovi +1 k duchu (jednorázově). |
 Fontána obnovení |
Obnoví 4 body pohybu hrdiny. +5 k vůdcovství do dalších 3 bitev. |
 Kartograf |
Za poplatek odhalí celou mapu.
Poplatek: 1000  |
 Obchodník |
Vykupuje a prodává artefakty. |
 Maják |
Po zabrání přidá vašim hrdinům bonus: +15% rychlejší pohyb po moři. |
 Oáza |
Obnoví 6 bodů pohybu hrdiny. +15 k vůdcovství do dalších 3 bitev. |
 Observatoř |
Odhalí okolí (v okruhu 30 polí). |
 Duchovní brána (jednosměrná) |
Přesune hrdinu k východu (nelze se již vrátit zpět). |
 Duchovní brána (obousměrná) |
Přesune hrdinu k další obousměrné duchovní bráně. |
 Přístřešek |
Ukrytý hrdina nemůže být napaden nepřítelem. |
 Dračí žíla |
Jednou týdně plně obnoví manu hrdiny. |
 Dračí uzel |
Jednou týdně plně obnoví a zdvojnásobí manu hrdiny. |
 Stáje |
+5 k pohyblivosti hrdiny do konce týdne. |
 Loděnice |
Za poplatek lze koupit loď.
Poplatek: 10 + 1000  |
 Prapor |
Obnoví 6 bodů pohybu hrdiny. +10 k vůdcovství a osudu do dalších 3 bitev. |
 Slepá panna |
Obnoví 6 bodů pohybu hrdiny. +10 k osudu do dalších 3 bitev. |
 Tajemná krypta |
Hrdina zde najde náhodný artefakt, ale bude proklet. Prokletí: -20 k morálce všech jeho jednotek do další bitvy. |
 Věstec |
Předpoví a odhalí, jaký bude následující týden (bonus). |
 Úkryt a hlídková věž Černého tesáku |
Po navštívení úkrytu odhalí okolí hlídkových věží. |
 Ovladač |
Slouží k ovládání stavby/zničení mostů a dalších skriptovaných událostí. |
 Doupě zlodějů |
Jednou týdně za poplatek odhalí okamžitě jednu informaci o vašem soupeři.
Poplatek: 100  |
 Posádka |
Brání průchod nepříteli místní posádkou. |
 Obelisk |
Po navštívení naučí hrdinu kouzlu Odhalení pokladu a odkryje část tajné mapy. |
 Pečetě a oltáře draků |
Po navštívení oltáře konkrétního draka mohou vaši hrdinové prolomit pečeť stejného draka. |
 Rozcestník |
Informuje hrdinu (pouze textový výstup). |
 Tržiště |
Umožní směnu surovin. |
 Cvičiště |
Umožní vylepšit základní jednotky za poplatek. |
 Vstup a výstup do/z podzemí |
Přesune hrdinu do podzemí (na povrch). |
 Vězení |
Pokud porazíte stráže a/nebo splníte požadavky, hrdina z vězení se k vám připojí. |
 Runová brána |
Abyste mohli projít, musí hrdina splnit alespoň jeden požadavek. |
 Runová kovárna |
Vyrábí nové artefakty z existujících sad artefaktů. |
 Runová stéla |
Vyvolá 6 runových pastí na začátku dalších 3 bitev. Také doplní +4 body pohyblivosti hrdiny. |