Věž zastupuje Alchymista a Kouzelník. Toto město nejlépe vynikne na velkých mapách a v delších hrách, kde budete mít dost času na získání velké zásoby vzácných surovin i zlata, neboť jde o jedno z nejdražších měst. Odolejte prvotnímu tlaku nepřátel a po zdokonalení všech líhní povedete jednu z nejsilnějších armád.
Vojsko na nižších úrovních nebude zrovna oplývat rychlostí a pokud bude někoho třeba bránit, pak to bude jistě gremlin, který po vylepšení získá střelecký útok. Pomalejší golemy použijte k obraně a chrliče vyšlete do útoku. Na vyšších úrovních získáte další dva střelce a ještě jednoho letce, takže dobývání hradů bude hračkou, což potvrzuje i fakt, že mágové dostřelí bez postihu i za hradby. Dvě pozemní jednotky nechejte bránit střelce a s letci vyčkejte výhodný okamžik k útoku. Pokud své jednotky ještě očarujete rychlostí, možná se k vám ani nepřítel nedostane, jelikož jej dříve ustřílíte.
Pokud začínáte pouze s městem, můžete stavět ostatní městské budovy (změna oproti předchozím dílům), ale pro stavění líhní, které produkují jednotky už musíte vystavět hrad (či nižší stupeň opevnění).
Město |
20 |
20 |
5000 |
Hrad |
Jakmile máte postavený hrad, můžete se vrhnout na stavění jednotlivých líhní. Níže máte seznam všeho, co je možné postavit, cenu a požadavky na stavbu a také krátký popis účelu. Každé kolo (herní den) smíte postavit pouze jednu stavbu. Tato tabulka obsahuje obecné budovy, které neprodukují jednotky.
Stavba | Cena | Požadavky | Popis | ||||||
Cech Magie I (Magic Guild I) |
5 |
5 |
- | - | - | - | 2000 |
Vesnická rezidence | Hrdina se může naučit kouzla I úrovně (5 kouzel). |
Cech Magie II (Magic Guild II) |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
1000 |
Cech Magie I | Hrdina se může naučit kouzla II úrovně (4 kouzla). |
Cech Magie III (Magic Guild III) |
5 |
5 |
6 |
6 |
6 |
6 |
1000 |
Cech Magie II | Hrdina se může naučit kouzla III úrovně (3 kouzla). |
Cech Magie IV (Magic Guild IV) |
5 |
5 |
8 |
8 |
8 |
8 |
1000 |
Cech Magie III | Hrdina se může naučit kouzla IV úrovně (2 kouzla). |
Cech Magie V (Magic Guild V) |
5 |
5 |
10 |
10 |
10 |
10 |
1000 |
Cech Magie IV | Hrdina se může naučit kouzla V úrovně (1 kouzlo). |
Vesnická rezidence (Village Hall) |
- | - | - | - | - | - | - | vždy postavena | +500 denně |
Městská rezidence (Town Hall) |
- | - | - | - | - | - | 2500 |
Vesnická rezidence Hospoda |
+1000 denně |
Velkoměstská rezidence (City Hall) |
- | - | - | - | - | - | 5000 |
Městská rezidence Kovář Cech Magie I Tržiště |
+2000 denně |
Hlavní Město (Capitol) |
- | - | - | - | - | - | 10.000 |
Velkoměstská rezidence Hrad |
+4000 denně |
Pevnost (Fort) |
20 |
20 |
- | - | - | - | 5000 |
Vesnická rezidence | Městské hradby. |
Citadela (Citadel) |
- | 5 |
- | - | - | - | 2500 |
Pevnost | Hradní příkop, hlavní střílna, +50% k přírůstku jednotek. Zranění hradního příkopu: miny (150 poškození). |
Hrad (Castle) |
10 |
10 |
- | - | - | - | 5000 |
Citadela | Postranní střílny, vylepšené hradby, +100% k přírůstku jednotek. |
Kovář (Blacksmith) |
5 |
- | - | - | - | - | 1000 |
Vesnická rezidence | Prodává Vozík se střelivem za 1000 |
Knihovna (Library) |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
1500 |
Cech Magie I | Přidá +1 kouzlo ke každé úrovni Cechu Magie. |
Rozhledna (Lookout Tower) |
5 |
- | - | - | - | - | 1000 |
Pevnost | Odhalí 20 políček kolem hradu na mapě dobrodružství. |
Hospoda (Tavern) |
5 |
- | - | - | - | - | 500 |
Vesnická rezidence |
Najímání hrdinů, zjišťování informací o nepřátelích. |
Zeď Poznání (Wall of Knowledge) |
- | 5 |
- | - | - | - | 1000 |
Cech Magie I |
Každý hrdina, který navštíví město získá trvale +1 k Znalosti |
Tržiště (Marketplace) |
5 |
- | - | - | - | - | 500 |
Vesnická rezidence | Možnost směny suroviny. Další tržiště vám zlepší směnný kurz. |
Zásobárna Surovin (Resource Silo) |
- | 5 |
- | - | - | - | 5000 |
Tržiště | +1 denně, +1 denně. |
Obchodníci s Artefakty (Artifact Merchants) |
- | - | - | - | - | - | 10.000 |
Tržiště | Prodává různé artefakty. |
Vzducholoď (Skyship) |
- | - | - | - | - | - | - | Grál |
+50% k přírůstku jednotek. +5000 denně. +15 ke Znalosti pro hrdinu v posádce při obléhání hradu. Odhalí celou mapu. |
V druhé tabulce najdete výčet budov pro najímání jednotek (tzv. líhně):
Stavba | Cena | Požadavky | Popis | ||||||
Dílna (Workshop) |
5 |
5 |
- | - | - | - | 300 |
Pevnost | Rekrutuje jednotku Gremlin. 16/týden |
vylepšená Dílna (Upgraded Workshop) |
- | - | - | - | - | - | 1000 |
Dílna | Rekrutuje jednotku Mistr Gremlin (Master Gremlin). 16/týden |
Parapet |
- | 10 |
- | - | - | - | 1000 |
Dílna | Rekrutuje jednotku Kamenný Chrlič (Stone Gargoyle). 9/týden |
vylepšený Parapet (Upgraded Parapet) |
- | 5 |
- | - | - | - | 1500 |
Parapet | Rekrutuje jednotku Obsidiánový Chrlič (Obsidian Gargoyle). 9/týden |
Sochař (Sculptor's Wings) |
- | - | - | - | - | - | 1000 |
Parapet | +4 k přírůstku |
Továrna (Golem Factory) |
5 |
5 |
- | - | 2000 |
Dílna | Rekrutuje jednotku Kamenný Golem (Stone Golem). 6/týden |
||
vylepšená Továrna (Upgraded Golem Factory) |
5 |
5 |
- | - | - | 5 |
2000 |
Továrna | Rekrutuje jednotku Železný Golem (Iron Golem). 6/týden |
Věž Mágů (Mage Tower) |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
2500 |
Parapet Továrna Cech Magie I |
Rekrutuje jednotku Mág (Mage). 4/týden |
vylepšená Věž Mágů (Upgraded Mage Tower) |
5 |
- | - | - | - | - | 2000 |
Věž Mágů Knihovna |
Rekrutuje jednotku Arcimág (Arch Mage). 4/týden |
Oltář Přání (Altar of Wishes) |
5 |
5 |
6 |
- | 6 |
- | 3000 |
Věž Mágů | Rekrutuje jednotku Džin (Genie). 3/týden |
vylepšený Oltář Přání (Upgraded Altar of Wishes) |
5 |
- | - | - | - | - | 2000 |
Oltář Přání | Rekrutuje jednotku Mistr Džin (Master Genie). 3/týden |
Zlatý Palác (Golden Pavilion) |
5 |
5 |
2 |
2 |
2 |
|
4000 |
Věž Mágů | Rekrutuje jednotku Naga. 2/týden |
vylepšený Zlatý Palác (Upgraded Golden Pavilion) |
- | - | 3 |
3 |
3 |
3 |
3000 |
Zlatý Palác | Rekrutuje jednotku Královna Nag (Naga Queen). 2/týden |
Oblačný Chrám (Cloud Temple) |
10 |
10 |
- | - | 10 |
- | 5000 |
Oltář Přání Zlatý Chrám |
Rekrutuje jednotku Obr (Giant). 1/týden |
vylepšený Oblačný Chrám (Upgraded Cloud Temple) |
5 |
5 |
- | - | 30 |
- | 25.000 |
Oblačný Chrám | Rekrutuje jednotku Titán (Titan). 1/týden |
Jako poslední je pro vás připravena tabulka s detailním popisem všech jednotek:
Jednotka | Útok | Obrana | Poškození | Životy | Rychlost | Přírůstek | Cena | Pozn. |
Gremlin |
3 | 3 | 1-2 | 4 | 4 hexy | 16 | 30 |
- |
Mistr Gremlin |
4 | 4 | 1-2 | 4 | 5 hexů | 16 | 40 |
8 střel |
Kamenný Chrlič |
6 | 6 | 2-3 | 16 | 6 hexů letec |
9 | 130 |
- |
Obsidiánový Chrlič |
7 | 7 | 2-3 | 16 | 9 hexů letec |
9 | 160 |
- |
Kamenný Golem |
7 | 10 | 4-5 | 30 | 3 hexy | 6 | 150 |
Immuní vůči jedům a kouzlům ovlivňující morálku a mysl. Kouzla způsobují pouze ½ poškození. |
Kamenný Golem |
9 | 10 | 4-5 | 35 | 5 hexů | 6 | 200 |
Immuní vůči jedům a kouzlům ovlivňující morálku a mysl. Kouzla způsobují pouze ¼ poškození. |
Mág |
11 | 8 | 7-9 | 25 | 5 hexů | 4 | 350 |
24 střel Zlevňuje kouzla o 2 magické body. Bez postihu při boji na blízko. |
Arcimág |
12 | 9 | 7-9 | 30 | 7 hexů | 4 | 450 |
24 střel Zlevňuje kouzla o 2 magické body. Bez postihu při boji na blízko. Bez postihu na dálku (střílí za plné zranění i za překážky a hradby). |
Džin |
12 | 12 | 13-16 | 40 | 7 hexů letec |
3 | 550 |
150% poškození Efrítům. |
Mistr Džin |
12 | 12 | 13-16 | 40 | 11 hexů | 3 | 600 |
150% poškození Efrítům. Jednou za bitvu může seslat prospěšné kouzlo na spojence. |
Naga |
16 | 13 | 20 | 110 | 5 hexů | 2 | 1100 |
Nepřítel neoplácí útok. |
Královna Nag |
16 | 13 | 30 | 110 | 7 hexů | 2 | 1600 |
Nepřítel neoplácí útok. |
Obr |
19 | 16 | 40-60 | 150 | 7 hexů | 1 | 2000 1 |
Immuní vůči kouzlům ovlivňující mysl. |
Titán |
24 | 24 | 40-60 | 300 | 11 hexů | 1 | 5000 2 |
24 střel Immuní vůči kouzlům ovlivňující mysl. 150% zranění Černým Drakům. Bez postihu při boji na blízko. |