Heroes III: Věž (Tower)

. Publikováno v Heroes 3. Zobrazení: 10315


 

Věž zastupuje Alchymista a Kouzelník. Toto město nejlépe vynikne na velkých mapách a v delších hrách, kde budete mít dost času na získání velké zásoby vzácných surovin i zlata, neboť jde o jedno z nejdražších měst. Odolejte prvotnímu tlaku nepřátel a po zdokonalení všech líhní povedete jednu z nejsilnějších armád.

Vojsko na nižších úrovních nebude zrovna oplývat rychlostí a pokud bude někoho třeba bránit, pak to bude jistě gremlin, který po vylepšení získá střelecký útok. Pomalejší golemy použijte k obraně a chrliče vyšlete do útoku. Na vyšších úrovních získáte další dva střelce a ještě jednoho letce, takže dobývání hradů bude hračkou, což potvrzuje i fakt, že mágové dostřelí bez postihu i za hradby. Dvě pozemní jednotky nechejte bránit střelce a s letci vyčkejte výhodný okamžik k útoku. Pokud své jednotky ještě očarujete rychlostí, možná se k vám ani nepřítel nedostane, jelikož jej dříve ustřílíte.

Pokud začínáte pouze s městem, můžete stavět ostatní městské budovy (změna oproti předchozím dílům), ale pro stavění líhní, které produkují jednotky už musíte vystavět hrad (či nižší stupeň opevnění).


Město

20

20

5000

Hrad


Jakmile máte postavený hrad, můžete se vrhnout na stavění jednotlivých líhní. Níže máte seznam všeho, co je možné postavit, cenu a požadavky na stavbu a také krátký popis účelu. Každé kolo (herní den) smíte postavit pouze jednu stavbu. Tato tabulka obsahuje obecné budovy, které neprodukují jednotky.

Stavba Cena Požadavky Popis

Cech Magie I
(Magic Guild I)

5

5
- - - -
2000
Vesnická rezidence Hrdina se může naučit kouzla I úrovně (5 kouzel).

Cech Magie II
(Magic Guild II)

5

5

4

4

4

4

1000
Cech Magie I Hrdina se může naučit kouzla II úrovně (4 kouzla).

Cech Magie III
(Magic Guild III)

5

5

6

6

6

6

1000
Cech Magie II Hrdina se může naučit kouzla III úrovně (3 kouzla).

Cech Magie IV
(Magic Guild IV)

5

5

8

8

8

8

1000
Cech Magie III Hrdina se může naučit kouzla IV úrovně (2 kouzla).

Cech Magie V
(Magic Guild V)

5

5

10

10

10

10

1000
Cech Magie IV Hrdina se může naučit kouzla V úrovně (1 kouzlo).

Vesnická rezidence
(Village Hall)
- - - - - - - vždy postavena +500  denně

Městská rezidence
(Town Hall)
- - - - - -
2500
Vesnická rezidence
Hospoda
+1000  denně

Velkoměstská rezidence
(City Hall)
- - - - - -
5000
Městská rezidence
Kovář
Cech Magie I
Tržiště
+2000  denně

Hlavní Město
(Capitol)
- - - - - -
10.000
Velkoměstská rezidence
Hrad
+4000  denně

Pevnost
(Fort)

20

20
- - - -
5000
Vesnická rezidence Městské hradby.

Citadela
(Citadel)
-
5
- - - -
2500
Pevnost Hradní příkop, hlavní střílna, +50% k přírůstku jednotek.
Zranění hradního příkopu: miny (150 poškození).

Hrad
(Castle)

10

10
- - - -
5000
Citadela Postranní střílny, vylepšené hradby, +100% k přírůstku jednotek.

Kovář
(Blacksmith)

5
- - - - -
1000
Vesnická rezidence
Prodává Vozík se střelivem za 1000 

Knihovna
(Library)

5

5

5

5

5

5

1500
Cech Magie I Přidá +1 kouzlo ke každé úrovni Cechu Magie.

Rozhledna
(Lookout Tower)

5
- - - - -
1000
Pevnost Odhalí 20 políček kolem hradu na mapě dobrodružství.

Hospoda
(Tavern)

5
- - - - -
500
Vesnická rezidence

Najímání hrdinů, zjišťování informací o nepřátelích.


Zeď Poznání
(Wall of Knowledge)
-
5
- - - -
1000
Cech Magie I

Každý hrdina, který navštíví město získá trvale +1 k Znalosti
(pouze jednou).


Tržiště
(Marketplace)

5
- - - - -
500
Vesnická rezidence Možnost směny suroviny. Další tržiště vám zlepší směnný kurz.

Zásobárna Surovin
(Resource Silo)
-
5
- - - -
5000
Tržiště +1  denně, +1  denně.

Obchodníci s Artefakty
(Artifact Merchants)
- - - - - -
10.000
Tržiště Prodává různé artefakty.

Vzducholoď
(Skyship)
- - - - - - -
Grál
+50% k přírůstku jednotek.
+5000  denně.
+15 ke Znalosti pro hrdinu v posádce při obléhání hradu.
Odhalí celou mapu.


V druhé tabulce najdete výčet budov pro najímání jednotek (tzv. líhně):

Stavba Cena Požadavky Popis

Dílna
(Workshop)

5

5
-  -  -  - 
300
Pevnost
Rekrutuje jednotku Gremlin.
16/týden

vylepšená Dílna
(Upgraded Workshop)
- - - - - -
1000
Dílna
Rekrutuje jednotku Mistr Gremlin (Master Gremlin).
16/týden

Parapet
-
10
- - - -
1000
Dílna
Rekrutuje jednotku Kamenný Chrlič (Stone Gargoyle).
9/týden

vylepšený Parapet
(Upgraded Parapet)
-
5
- - - -
1500
Parapet
Rekrutuje jednotku Obsidiánový Chrlič (Obsidian Gargoyle).
9/týden

Sochař
(Sculptor's Wings)
- - - - - -
1000
Parapet +4 k přírůstku  

Továrna
(Golem Factory)

5

5
-   -  
2000
Dílna
Rekrutuje jednotku Kamenný Golem (Stone Golem).
6/týden
 
vylepšená Továrna
(Upgraded Golem Factory)

5

5
- - -
5

2000
Továrna
Rekrutuje jednotku Železný Golem (Iron Golem).
6/týden

Věž Mágů
(Mage Tower)

5

5

5

5

5

5

2500
Parapet
Továrna
Cech Magie I

Rekrutuje jednotku Mág (Mage).
4/týden

vylepšená Věž Mágů
(Upgraded Mage Tower)

5
- - -  -  -
2000
Věž Mágů
Knihovna

Rekrutuje jednotku Arcimág (Arch Mage).
4/týden

Oltář Přání
(Altar of Wishes)

5

5

6
-
6
-
3000
Věž Mágů
Rekrutuje jednotku Džin (Genie).
3/týden

vylepšený Oltář Přání
(Upgraded Altar of Wishes)

5
- - - - -
2000
Oltář Přání
Rekrutuje jednotku Mistr Džin (Master Genie).
3/týden

Zlatý Palác
(Golden Pavilion)

5

5

2

2

2


2


4000
Věž Mágů
Rekrutuje jednotku Naga.
2/týden

vylepšený Zlatý Palác
(Upgraded Golden Pavilion)
- -
3

3

3

3

3000
Zlatý Palác
Rekrutuje jednotku Královna Nag (Naga Queen).
2/týden

Oblačný Chrám
(Cloud Temple)

10

10
- -
10
-
5000
Oltář Přání
Zlatý Chrám

Rekrutuje jednotku Obr (Giant).
1/týden

vylepšený Oblačný Chrám
(Upgraded Cloud Temple)

5

5
 -  -
30
-
25.000
Oblačný Chrám
Rekrutuje jednotku Titán (Titan).
1/týden


Jako poslední je pro vás připravena tabulka s detailním popisem všech jednotek:

Jednotka  Útok   Obrana   Poškození   Životy   Rychlost   Přírůstek  Cena Pozn.

Gremlin
3 3 1-2 4 4 hexy 16
30
-

Mistr Gremlin
4 4 1-2 4 5 hexů 16
40
8 střel

Kamenný Chrlič
6 6 2-3 16 6 hexů
letec
9
130
-

Obsidiánový Chrlič
7 7 2-3 16 9 hexů
letec
9
160
-

Kamenný Golem
 7 10 4-5 30 3 hexy 6
150
Immuní vůči jedům a kouzlům ovlivňující
morálku a mysl.
Kouzla způsobují pouze ½ poškození.

Kamenný Golem
9 10 4-5 35 5 hexů 6
200
Immuní vůči jedům a kouzlům ovlivňující
morálku a mysl.
Kouzla způsobují pouze ¼ poškození.

Mág
11 8 7-9 25 5 hexů 4
350
24 střel
Zlevňuje kouzla o 2 magické body.
Bez postihu při boji na blízko.

Arcimág
12 9 7-9 30 7 hexů 4
450
24 střel
Zlevňuje kouzla o 2 magické body.
Bez postihu při boji na blízko.
Bez postihu na dálku (střílí za plné zranění
i za překážky a hradby).

Džin
12 12 13-16 40 7 hexů
letec
3
550
150% poškození Efrítům.

Mistr Džin
12 12 13-16 40 11 hexů 3
600
150% poškození Efrítům.
Jednou za bitvu může seslat prospěšné
kouzlo na spojence.

Naga
16 13 20 110 5 hexů 2
1100
Nepřítel neoplácí útok.

Královna Nag
16 13 30 110 7 hexů 2
1600
Nepřítel neoplácí útok.

Obr
19 16 40-60 150 7 hexů 1
2000

1
Immuní vůči kouzlům ovlivňující mysl.

Titán
24 24 40-60 300 11 hexů 1
5000

2
24 střel
Immuní vůči kouzlům ovlivňující mysl.
150% zranění Černým Drakům.
Bez postihu při boji na blízko.

Tags: Heroes III

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.