![](/images/woh_images/homam5/h5_magic.jpg)
Magie se v pátém díle soustředila na 4 základní školy: světlo, temnota, destrukce, přivolávání. Speciální školou byla magie cestovní, která poskytovala vždy stejná kouzla, použitelná na mapě dobrodružství. Mimo tyto magie měli ještě trpaslíci svou vlastní runovou magii (namísto many používali suroviny) a skřeti, kteří magií jako takovou pohrdali, využívali válečné pokřiky a speciální talismany, aby se mohli naučit cestovní kouzla.
Rovněž měl každý hrad (vyjma Tvrze) i dvě spřátelené školy magie:
- Akademie - přivolávání + světlo
- Azyl - světlo + temnota
- Hvozd - světlo + destrukce
- Pevnost - světlo + destrukce
- Peklo - destrukce + temnota
- Kobka - destrukce + přivolávání
- Nekropole - temnota + přivolávání
![](/images/woh_images/decoration.png)
![](/images/woh_images/homam5/spells/LightMagic.png) Magie světla |
Kouzlo |
Cena |
Úroveň |
Popis |
![](/images/woh_images/homam5/spells/light/Divine_Strength.png) Božská síla |
4
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
I. |
Umožní dané jednotce způsobit v boji větší škody. Doba trvání závisí na hrdinově síle kouzel.
Mistr požehnání přidává kouzlo Hromadná božská síla (8 ).
|
![](/images/woh_images/homam5/spells/light/Haste.png) Zrychlení |
4
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
I. |
Způsobuje, že se vybraná přátelská jednotka uplatní v boji častěji (zvýší se iniciativa cíle).
Mistr hněvu přidává kouzlo Hromadné zrychlení (8 ). |
![](/images/woh_images/homam5/spells/light/Endurance.png) Výdrž |
6
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
II. |
Zvyšuje obranu vybrané přátelské jednotky. Doba trvání závisí na síle kouzel.
Mistr obraných kouzel přidává kouzlo Hromadná výdrž (12 ). |
![](/images/woh_images/homam5/spells/light/Cleansing.png) Očista |
10
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
II. |
Odčaruje z nepřátelských jednotek kouzla s pozitivním účinkem a z přátelských jednotek kouzla s negativním účinkem.
Mistr požehnání přidává kouzlo Hromadná očista (oblast 4x4, 10 ). |
![](/images/woh_images/homam5/spells/light/Regeneration.png) Regenerace |
8
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
II. |
Cílové jednotce se v jejím tahu zregeneruje zdraví. Nefunguje na nemrtvé, mechanické a elementální jednotky. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/light/Righteous_Might.png) Spravedlivá moc |
6
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
III. |
Cílovou jednotku zachvátí touha po krvi a získává bonus na útok.
Mistr hněvu přidává kouzlo Hromadná spravedlivá moc (12 ). |
![](/images/woh_images/homam5/spells/light/Deflect_Missile.png) Odklon střel |
6
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
III. |
Učiní vybranou přátelskou jednotku odolnější vůči útoku na dálku.
Mistr obranných kouzel přidává kouzlo Hromadný odklon střel (12 ). |
![](/images/woh_images/homam5/spells/light/Magical_Immunity.png) Magická imunita |
7
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
IV. |
Ruší působení pozitivních i negativních magických efektů na danou skupinu jednotek a chrání ji proti účinkům dalších kouzel. Lze seslat pouze na vlastní skupinu. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/light/Teleportation.png) Teleportace |
8
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
IV. |
Teleportuje vybranou spřátelenou jednotku na jiné místo na bojišti. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/light/Divine_Vengeance.png) Pomsta bohů |
14
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
IV. |
Způsobí vybrané jednotce magické škody v závislosti na počtu nepřátel, které vybraná jednotka zabila od začátku boje. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/light/Word_of_Light.png) Slovo světla |
15
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
V. |
Způsobuje poškození svatou silou všem nemrtvým a pekelným jednotkám na bojišti.
Mistr hněvu přidává +4 k efektivní síle kouzel sesilatele.
oheň ![](/images/woh_images/homam5/stats/FireElement.png) |
![](/images/woh_images/homam5/spells/DarkMagic.png) Magie temnoty |
Kouzlo |
Cena |
Úroveň |
Popis |
![](/images/woh_images/homam5/spells/dark/Weakness.png) Slabost |
4
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
I. |
Vybraná nepřátelská jednotka způsobuje v boji menší poškození. Dobu trvání určuje síla kouzla.
Mistr prokletí přidává kouzlo Hromadná slabost (8 ). |
![](/images/woh_images/homam5/spells/dark/Slow.png) Zpomalení |
4
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
I. |
Způsobuje, že se nepřátelská jednotka méně zapojí do boje (sníží se jí iniciativa).
Mistr mysli přidává kouzlo Hromadné zpomalení (8 ). |
![](/images/woh_images/homam5/spells/dark/Sorrow.png) Zármutek |
5
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
I. |
U zvolené jednotky snižuje morálku a štěstí. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/dark/Vulnerability.png) Zranitelnost |
5
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
II. |
Zničí brnění dané skupiny jednotek a sníží tím její obranu. Kouzlo je kumulativní.
Mistr bolesti přidává kouzlo Hromadná zranitelnost (oblast 4x4, 10 ).
vzduch ![](/images/woh_images/homam5/stats/AirElement.png) |
![](/images/woh_images/homam5/spells/dark/Decay.png) Hniloba |
6
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
II. |
Sešle na cílovou nepřátelskou skupinu nákazu, která jim při každé vykonané akci způsobí zranění zemí. Nefunguje na nemrtvé, elementální a mechanické jednotky.
Mistr bolesti přidává kouzlo Hromadná hniloba (oblast 4x4, 12 )
země ![](/images/woh_images/homam5/stats/EarthElement.png) |
![](/images/woh_images/homam5/spells/dark/Suffering.png) Utrpení |
5
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
III. |
Oslabí cílovou nepřátelskou jednotku tím, že jí sníží útok.
Mistr prokletí přidává kouzlo Hromadné utrpení (14 ). |
![](/images/woh_images/homam5/spells/dark/Confusion.png) Zmatení |
9
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
III. |
Některé z postižených jednotek zapomenou využít útok na dálku nebo odvetný útok. Toto kouzlo nefunguje na nemrtvých, elementálních a mechanických jednotkách.
Mistr mysli přidává kouzlo Hromadné zmatení (14 ). |
![](/images/woh_images/homam5/spells/dark/Frenzy.png) Bojové šílenství |
15
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
IV. |
Šílené jednotky považují všechny ostatní jednotky a válečné stroje za své úhlavní nepřátele a zaútočí na nejbližší jednotku dvojnásobnou silou. Kouzlo nefunguje na nemrtvé, elementály a mechanické jednotky. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/dark/Blindness.png) Slepota |
10
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
IV. |
Oslepí vybrané nepřátelské jednotky, takže se nemohou pohybovat, útočit ani používat schopnosti. Útokem na oslepenou jednotku se slepota ruší. Dobu trvání určuje síla kouzla. Kouzlo nefunguje na nemrtvých, elementálních a mechanických jednotkách. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/dark/Puppet_Master.png) Pán loutek |
18
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
V. |
Propůjčí hrdinovi dočasnou kontrolu nad vybranou nepřátelskou jednotkou. Pokud na jednotku někdo zaútočí, kouzlo se zruší. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/dark/Curse_of_the_Netherworld.png) Kletba podsvětí |
15
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
V. |
Způsobí bezbožné zranění všem jednotkám na bojišti s výjimkou nemrtvých a jednotek pekla.
Mistr bolesti přidává +4 k efektivní síle kouzel sesilatele.
voda ![](/images/woh_images/homam5/stats/WaterElement.png) |
![](/images/woh_images/homam5/spells/dark/Vampirism.png) Vampyrismus
|
10
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
V. |
Vybraná přátelská jednotka získá všechny vlastnosti nemrtvých jednotek a schopnost vysávat život podobně jako upíři. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/DestructionMagic.png) Magie destrukce |
Kouzlo |
Cena |
Úroveň |
Popis |
![](/images/woh_images/homam5/spells/destruction/Eldritch_Arrow.png) Magický šíp |
4
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
I. |
Vyšle několik magických střel, které způsobí cílové nepřátelské jednotce magické poškození.
oheň ![](/images/woh_images/homam5/stats/FireElement.png) |
![](/images/woh_images/homam5/spells/destruction/Stone_Spikes.png) Kamenné hroty |
5
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
I. |
Působí rozsáhlé fyzické poškození všem jednotkám v oblasti ve tvaru kříže.
země ![](/images/woh_images/homam5/stats/EarthElement.png) |
![](/images/woh_images/homam5/spells/destruction/Lighting_Bolt.png) Blesk |
5
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
II. |
Způsobuje vybrané nepřátelské jednotce poškození bleskem.
Mistr bouří přidává efekt Omráčení na první cíl.
vzduch ![](/images/woh_images/homam5/stats/AirElement.png) |
![](/images/woh_images/homam5/spells/destruction/Ice_Bolt.png) Ledová střela |
6
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
II. |
Způsobuje vybrané nepřátelské jednotce poškození mrazem.
Mistr ledu přidává efekt Mrazení (zmrazí na 0.3 tahů).
voda ![](/images/woh_images/homam5/stats/WaterElement.png) |
![](/images/woh_images/homam5/spells/destruction/Fireball.png) Ohnivá koule |
10
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
III. |
Působí poškození ohněm všem jednotkám v dané oblasti 3x3.
Mistr ohně přidává účinek Ničení brnění (-50 % obrana).
oheň ![](/images/woh_images/homam5/stats/FireElement.png) |
![](/images/woh_images/homam5/spells/destruction/Circle_of_Winter.png) Kruh zimy |
9
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
III. |
Způsobuje poškození mrazem všem jednotkám okolo cílového místa.
Mistr ledu přidává efekt Mrazení (zmrazí na 0.3 tahů).
voda ![](/images/woh_images/homam5/stats/WaterElement.png) |
![](/images/woh_images/homam5/spells/destruction/firewall.png) Ohnivá zeď |
16
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
III. |
Vytvoří ve vybrané oblasti bojiště ohnivou zeď. Po dobu několika kol působí poškození ohněm všem jednotkám v této oblasti.
Mistr ohně přidává účinek Ničení brnění (-50 % obrana).
oheň ![](/images/woh_images/homam5/stats/FireElement.png) |
![](/images/woh_images/homam5/spells/destruction/Chain_Lightning.png) Řetězový blesk |
16
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
IV. |
Způsobí rozsáhlé poškození bleskem několika sousedním jednotkám (až 4), počínaje vybranou jednotkou. Každá další jednotka utrpí 50% předchozích škod.
Mistr bouří přidává efekt Omráčení na první cíl.
vzduch ![](/images/woh_images/homam5/stats/AirElement.png) |
![](/images/woh_images/homam5/spells/destruction/Metoer_Shower.png) Pád meteorů |
19
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
IV. |
Způsobuje rozsáhlé poškození zemskou silou všem tvorům v cílové oblasti 5x5.
země ![](/images/woh_images/homam5/stats/EarthElement.png) |
![](/images/woh_images/homam5/spells/destruction/Implosion.png) Imploze |
18
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
V. |
Způsobuje vybrané nepřátelské jednotce velmi silné poškození silou země.
země ![](/images/woh_images/homam5/stats/EarthElement.png) |
![](/images/woh_images/homam5/spells/destruction/Armageddon.png) Armageddon |
20
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
V. |
Způsobí obrovské zranění ohněm všem jednotkám a válečným strojů na bojišti a navíc ještě fyzické zranění jednotkám na místě dopadu.
Mistr ohně přidává účinek Ničení brnění (-50 % obrana).
oheň ![](/images/woh_images/homam5/stats/FireElement.png) |
![](/images/woh_images/homam5/spells/destruction/Deep_Freeze.png) Smrtící mráz |
11
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
V. |
Zmrazí cíl a způsobí mu tak okamžité zranění ledem a v průběhu určité doby ještě další zvýšené zranění vlivem omrzlin.
Mistr ledu přidává efekt Mrazení (zmrazí na 0.3 tahů).
voda ![](/images/woh_images/homam5/stats/WaterElement.png) |
![](/images/woh_images/homam5/spells/SummoningMagic.png) Magie přivolávání |
Kouzlo |
Cena |
Úroveň |
Popis |
![](/images/woh_images/homam5/spells/summon/Fist_of_Wrath.png) Pěst hněvu |
5
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
I. |
Přivolá magickou pěst, která způsobí cílové nepřátelské jednotce fyzické poškození. Na toto kouzlo se nevztahuje odolnost ani ochrana proti magii.
Mistr života přidává +4 k efektivní síle kouzel sesilatele. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/summon/Fire_Trap.png) Ohnivá past |
8
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
I. |
Umístí do vybrané oblasti na bojišti několik magických výbušných min neviditelných pro nepřítele.
Mistr zemské krve přidává +4 k efektivní síle kouzel sesilatele. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/summon/Wasp_Swarm.png) Vosí roj |
5
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
II. |
Vyvolá roj hmyzu, který vybrané nepřátelské jednotce uštědří magické zranění. Kouzlo nefunguje na nemrtvé, elementální a mechanické jednotky. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/summon/Raise_Dead.png) Oživení mrtvých |
9
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
II. |
Oživí jednotky ve zvolené skupině. Nemrtví se k životu probudí natrvalo, ostatní jen do konce bitvy. Každé použití tohoto kouzla snižuje životy bojovníků v jednotce o 20%
Mistr života přidává +4 k efektivní síle kouzel sesilatele. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/summon/Arcane_Crystal.png) Magický krystal |
8
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
II. |
Na zvoleném místě bojiště se vytvoří krystal, který bude blokovat průchod až do konce boje nebo dokud nebude napaden a zničen, čímž poškodí okolní jednotky.
Mistr zemské krve přidává +4 k efektivní síle kouzel sesilatele. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/summon/Phantom_Forces.png) Přízračné síly |
18
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
III. |
Vytváří kopii vybrané přátelské jednotky (může být vytvořena pouze jedna kopie). Kopie nemůže kouzlit ani používat speciální schopnosti. Kopie zmizí, jakmile utrpí nějaké poškození. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/summon/Earthquake.png) Zemětřesení |
7
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
III. |
Zemětřesení poškodí městské hradby při obléhání.
Mistr zemské krve přidává +4 k efektivní síle kouzel sesilatele. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/summon/Blade_Barrier.png) Hradba čepelí |
12
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
III. |
Dočasně vytvoří na vybraném místě bojiště tři políčka dlouhou zeď. Proti střelným a magickým útokům má zeď o 75% vyšší obranu a navíc působí škody rovné počtu ztracených životů v boji na blízko.
Mistr zemské krve přidává +4 k efektivní síle kouzel sesilatele. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/summon/Summon_Elementals.png) Vyvolání elementálů |
17
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
IV. |
Přivolá ohnivého, zemského, vodního či vzdušného elementála (v závislosti na terénu bojiště), který bude bojovat po boku hrdiny.
Mistr zaklínání přidává +4 k efektivní síle kouzel sesilatele. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/summon/Summon_Hive.png) Vosí hnízdo |
15
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
IV. |
Vosí roj z tohoto hnízda bude útočit na nepřátelské jednotky do konce boje nebo do té doby, než bude hnízdo napadeno a zničeno. Hnízdo nezaútočí na nemrtvé, elementální nebo mechanické jednotky. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/summon/Arcane_Armor.png) Mystická zbroj |
20
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
V. |
Obklopí danou skupinu jednotek štítem magické energie, který částečně pohlcuje veškeré poškození, jež jednotka utrpí. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/summon/Conjure_Phoenix.png) Přivolání fénixe |
35
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
V. |
Vyvolá na bojiště fénixe, který bude bojovat na straně hrdiny. Naráz lze vyvolat pouze jednoho fénixe.
Mistr zaklínání přidává +4 k efektivní Síle kouzel sesilateli. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/RuneMagic.png) Runová magie |
Runa |
Cena |
Úroveň |
Popis |
![](/images/woh_images/homam5/spells/runes/Rune_of_Charge.png) Runa výpadu |
1
![](/images/woh_images/homam5/ressources/PriceWood.png) |
I. |
Rychlost jednotky se do konce kola zvýší o +100% |
![](/images/woh_images/homam5/spells/runes/Rune_of_Berserking.png) Runa berserkera |
1
![](/images/woh_images/homam5/ressources/PriceOre.png) |
I. |
Jednotka příští kolo proti stejnému cíli zaútočí na blízko dvakrát namísto jednou. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/runes/Rune_of_Magic_Control.png) Runa ovládání magie |
1
![](/images/woh_images/homam5/ressources/PriceGem.png) |
II. |
Jednotka při příštím útoku ukradne jeden náhodný pozitivní efekt působící na nepřátelský cíl. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/runes/Rune_of_Exorcism.png) Runa vymítání |
1
![](/images/woh_images/homam5/ressources/PriceSulfur.png) |
II. |
Odčaruje všechny negativní efekty, které na jednotku působí. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/runes/Rune_of_Elemental_Immunity.png) Runa elementární imunity |
1
![](/images/woh_images/homam5/ressources/PriceMercury.png) |
III. |
Jednotka získá do konce boje imunitu na dva náhodné magické elementy. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/runes/Rune_of_Etherealness.png) Runa nehmotnosti |
1
![](/images/woh_images/homam5/ressources/PriceCrystal.png) |
III. |
Jednotka bude jedno kolo nehmotná. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/runes/Rune_of_Thunderclap.png) Runa omráčení |
1
![](/images/woh_images/homam5/ressources/PriceWood.png) 1
![](/images/woh_images/homam5/ressources/PriceMercury.png) |
IV. |
Zvolená jednotka bude moci omráčit jednoho nepřítele a připravit ho tak o iniciativu. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/runes/Rune_of_Resurrection.png) Runa vzkříšení |
1
![](/images/woh_images/homam5/ressources/PriceOre.png) 1
![](/images/woh_images/homam5/ressources/PriceGem.png) |
IV. |
Vzkřísí 40% zabitých jednotek ve zvolené skupině. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/runes/Rune_of_Battle_Rage.png) Runa bojové zuřivosti |
1
![](/images/woh_images/homam5/ressources/PriceOre.png) 1
![](/images/woh_images/homam5/ressources/PriceCrystal.png) |
V. |
Jednotka v příštím kole zaútočí na všechny okolní nepřátele (ti nevracejí úder). |
![](/images/woh_images/homam5/spells/runes/Rune_of_Dragonform.png) Runa draka |
1
![](/images/woh_images/homam5/ressources/PriceWood.png) 1
![](/images/woh_images/homam5/ressources/PriceSulfur.png) |
V. |
Jednotka získá na jedno kolo 100% k obraně, 100% k útoku a 50% odolnost vůči magii (neúčinkuje na draky). |
![](/images/woh_images/homam5/spells/Cry.png) Válečné pokřiky |
Pokřik |
Cena |
Úroveň |
Popis |
![](/images/woh_images/homam5/spells/battle_cries/Ralling_Cry.png) Svolání do zbraně |
8
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
I. |
Na tři tahy zvýší morálku všech jednotek v armádě na hodnotu závislou na úrovni hrdiny, a všem jednotkám tvrze propůjčí body zuřivosti navíc. Bonus k morálce nefunguje na nemrtvé, elementály a mechanické jednotky. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/battle_cries/Call_of_Blood.png) Volání krve |
5
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
I. |
Vybraná přátelská jednotka tvrze obdrží body zuřivosti navíc. Jejich počet závisí na úrovni hrdiny. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/battle_cries/Word_of_the_Chief.png) Slovo vůdce |
2
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
II. |
Hrdina zaútočí na zvolenou přátelskou jednotku a způsobí jí standardní zranění. Tento útok urychlí tah jednotky v závislosti na úrovni hrdiny. Napadená jednotka kromě toho obdrží body zuřivosti navíc. Válečný pokřik nepůsobí na nemrtvé, elementály a mechanické jednotky. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/battle_cries/Fear_My_Roar.png) Děsivý řev |
7
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
II. |
Hrdina má možnost zastrašit vybranou nepřátelskou jednotku v závislosti na jeho úrovni i na úrovni jednotky. Nezávisle na úspěchu či neúspěchu tohoto kouzla získají všechny jednotky tvrze v hrdinově armádě nějaké body zuřivosti navíc (válečný pokřik nefunguje na jednotky imunní vůči ovlivnění mysli). |
![](/images/woh_images/homam5/spells/battle_cries/Battlecry.png) Bojový pokřik |
10
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
III. |
Na jeden tah zvýší rychlost všech jednotek v hrdinově armádě o +1 a jejich útok v závislosti na úrovni hrdiny. Všem jednotkám tvrze v armádě poskytne nějaké body zuřivosti navíc. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/battle_cries/Hordes_Anger.png) Zloba hordy |
10
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
III. |
Způsobí vybranému nepříteli magické zranění, které se rovná počtu jednotek v hrdinově armádě. Kromě toho získají všechny jednotky tvrze v hrdinově armádě body zuřivosti navíc. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/AdventureMagic.png) Cestovní magie |
Kouzlo |
Cena |
Úroveň |
Popis |
![](/images/woh_images/homam5/spells/adventure/Vessel_of_Shalassa.png) Shalassina loď |
4
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
II. |
Přivolá námořní loď. Aby se kouzlo zdařilo, musí hrdina stát na břehu a poblíž musí být neobsazená loď. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/adventure/Summon_Creatures.png) Přivolání jednotek |
1
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) jednotka |
III. |
Povolá jednotky z nejbližšího města. Hrdina tímto přijde o 75% počátečních bodů pohybu.
Hrdina musí být alespoň na 10. úrovni. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/adventure/Instant_Travel.png) Okamžité cestování |
15
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
IV. |
Teleportuje hrdinu s celou jeho armádou na jiné místo na mapě dobrodružství.
Hrdina musí být alespoň na 15. úrovni. |
![](/images/woh_images/homam5/spells/adventure/Town_Portal.png) Městský portál |
20
![](/images/woh_images/homam5/stats/Mana.png) |
V. |
Přenese hrdinu do nejbližšího přátelského města, hrdina tím ale přijde o všechny své body pohybu.
Hrdina musí být alespoň na 20. úrovni. |
Sdílejte článek s přáteli:
Komentáře
RSS informační kanál komentářů k tomuto článku.