Heroes I: Obtížnost a její vliv na hru

. Publikováno v Heroes 1. Zobrazení: 8332

V Heroes of Might and Magic I bylo možné před spuštěním hry nastavit jak obtížnost mapy samotné: easy - normal - hard - expert, tak i "chytrost" protivníka řízeného počítačem: dumb - average - smart - ingenious - none. Čím chytřejšího protivníka jste si navolili, tím déle přemýšlel (a propočítával) během svých tahů a celkově hrál lépe (alespoň dle herního manuálu).

V neposlední řadě zde byla i možnost "King of the Hill", což de facto znamenalo, že se proti vám spojili všichni nepřátelé a táhli za jeden provaz... dokud vás nezničili nebo naopak vy je :)

V této tabulce máte přehled o vlivu jednotlivých úrovní nastavení obtížnosti mapy, což se přímo projevilo na začátku hry, kdy jste dostali buď bonusové suroviny nebo naopak jen malou almužnu. Pro hráče hledající výzvu pak sloužila poslední možnost, kdy jste začínali hru naprosto bez surovin a byli jste tak odkázáni jen na to, co vaši hrdinové najdou či vybojují.

Obtížnost Zlato
(Gold)
Dřevo
(Wood)
Ruda
(Ore)
Krystaly
(Crystal)
Síra
(Sulphur)
Rtuť
(Mercury)
Drahokamy
(Gems)


Easy (snadná)


10.000

30

30

10

10

10

10

Normal (normální)

7.500

20

20

5

5

5

5

Hard (těžká)

5.000 
 
10
 
10

 
0

 
0



Expert
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0

 

Tags: Heroes I

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.