Heroes IV: Dovednosti

. Publikováno v Heroes 4. Zobrazení: 8134



Dovednosti se ve čtvrtém díle posunuly o kousek dál a oproti Heroes III mají celkem 5 úrovní: základní - pokročilá - expertní - mistrovská - velmistrovská.

Dovednosti se také dělí na primární, které se pak dále dělí na sekundární, přičemž každá primární dovednost obsahuje 3 sekundární. Zároveň byly zavedeny tzv. "předpoklady" nebo chcete-li "požadavky", jenž bylo třeba splnit, abyste mohli postoupit v dané dovednosti na vyšší úroveň.

Celkem je 9 primárních dovedností: Taktika, Boj, Průzkumnictví, Urozenost, Magie Života, Magie Řádu, Magie Smrti, Magie Chaosu, Magie Přírody.



Taktika
(Tactics)
Základní: +1 k rychlosti všem vašim jednotkám, +2 k pohybu vašich jednotek na bojišti.
Požadavek pro: Útok, Obranu, Vedení, úroveň: pokročilá.
Pokročilá: +2 k rychlosti všem vašim jednotkám, +3 k pohybu vašich jednotek na bojišti.
Požadavek pro: Útok, Obranu, Vedení, úroveň: mistrovská.
Expertní: +3 k rychlosti všem vašim jednotkám, +4 k pohybu vašich jednotek na bojišti.
Požadavek pro: Útok, Obranu, Vedení, úroveň: velmistrovská.
Mistrovská: +4 k rychlosti všem vašim jednotkám, +5 k pohybu vašich jednotek na bojišti.
 Velmistrovská: +5 k rychlosti všem vašim jednotkám, +6 k pohybu vašich jednotek na bojišti.

Útok
(Offense)
Základní: +10% k útoku na blízko i na dálku všem vašim jednotkám.
Požadavek pro: Taktiku, úroveň: expertní.
Pokročilá: +20% k útoku na blízko i na dálku všem vašim jednotkám.
Požadavek pro: Taktikuúroveň: mistrovská.
Expertní: +30% k útoku na blízko i na dálku všem vašim jednotkám.
Požadavek pro: Taktikuúroveň: velmistrovská.
Mistrovská: +40% k útoku na blízko i na dálku všem vašim jednotkám.
Velmistrovská: +50% k útoku na blízko i na dálku všem vašim jednotkám.

Obrana
(Defense)
Základní: +10% k obraně na blízko i na dálku všem vašim jednotkám.
Požadavek pro: Taktikuúroveň: expertní.
Pokročilá: +20% k obraně na blízko i na dálku všem vašim jednotkám.
Požadavek pro: Taktikuúroveň: mistrovská.
Expertní: +30% k obraně na blízko i na dálku všem vašim jednotkám.
Požadavek pro: Taktikuúroveň: velmistrovská.
Mistrovská: +40% k obraně na blízko i na dálku všem vašim jednotkám.
Velmistrovská: +50% k obraně na blízko i na dálku všem vašim jednotkám.

Vedení
(Leadership)
Základní: +1 k morálce a ke štěstí všech vašich jednotek.
Pokročilá: +2 k morálce a ke štěstí všech vašich jednotek.
Expertní: +3 k morálce a ke štěstí všech vašich jednotek.
Mistrovská: +4 k morálce a ke štěstí všech vašich jednotek.
Velmistrovská: +5 k morálce a ke štěstí všech vašich jednotek.


Boj
(Combat)
Základní: +15 k obraně na blízko i na dálku pro hrdinu.
Požadavek pro: Na blízko, Na dálku, Magická Rezistence, úroveň: pokročilá.
Pokročilá: +20 k obraně na blízko i na dálku pro hrdinu.
Požadavek pro: Na blízko, Na dálku, Magická Rezistence, úroveň: expertní.
Expertní: +30 k obraně na blízko i na dálku pro hrdinu.
Požadavek pro: Na blízko, Na dálku, Magická Rezistence, úroveň: mistrovská.
Mistrovská: +40 k obraně na blízko i na dálku pro hrdinu.
Požadavek pro: Na blízko, Na dálku, Magická Rezistence, úroveň: velmistrovská.
Velmistrovská: +60 k obraně na blízko i na dálku pro hrdinu.

Na blízko
(Melee)
Základní: +15 k útoku na blízko pro hrdinu. Dělí obranu nepřátelských jednotek 1,5 (ne méně jak 10).
Pokročilá: +20 k útoku na blízko pro hrdinu. Dělí obranu nepřátelských jednotek 2.
Expertní: +30 k útoku na blízko pro hrdinu. Dělí obranu nepřátelských jednotek 3.
Mistrovská: +40 k útoku na blízko pro hrdinu. Dělí obranu nepřátelských jednotek 4.
Velmistrovská: +40 k útoku na blízko pro hrdinu. Dělí obranu nepřátelských jednotek 4Hrdina zaútočí dříve,
než nepřítel oplatí útok a znovu poté, co provede protiúder.

Na dálku
(Archery)
Základní: +15 k útoku na dálku pro hrdinu. Dělí obranu nepřátelských jednotek 1,5 (ne méně jak 10).
Pokročilá: +20 k útoku na dálku pro hrdinu. Dělí obranu nepřátelských jednotek 2
Maximální zranění cílům za překážkami.
Expertní: +30 k útoku na dálku pro hrdinu. Dělí obranu nepřátelských jednotek 3
Maximální zranění cílům za překážkami a na jakoukoliv vzdálenost.
Mistrovská: +40 k útoku na dálku pro hrdinu. Dělí obranu nepřátelských jednotek 4
Maximální zranění cílům za překážkami a na jakoukoliv vzdálenost. Hrdina zaútočí dříve,
než nepřítel oplatí útok.
Velmistrovská: +40 k útoku na dálku pro hrdinu. Dělí obranu nepřátelských jednotek 4
Maximální zranění cílům za překážkami a na jakoukoliv vzdálenost. Hrdina zaútočí dříve,
než nepřítel oplatí útok
 a znovu poté, co provede protiúder.

 Magická Rezistence 
(Magic Resistance)
Základní: 30% šance vyhnout se nepřátelským kouzlům.
Pokročilá: 50% šance vyhnout se nepřátelským kouzlům.
Expertní: 70% šance vyhnout se nepřátelským kouzlům.
Mistrovská: 80% šance vyhnout se nepřátelským kouzlům.
Velmistrovská: 100% šance vyhnout se nepřátelským kouzlům.


Průzkumnictví
(Scouting)
Základní: +1 k dohledu na mapě dobrodružství. Možnost zjistit informace o všech objektech na mapě.
Hrdina odhalí nepřátele s dovedností Utajení (základní).
Požadavek pro: Hledání cest (pokročilé), Námořnictví (pokročilé), Utajení (základní).
Pokročilé: +2 k dohledu na mapě dobrodružství. Možnost zjistit přesné počty nepřátelských jednotek mapě.
Hrdina odhalí nepřátele s dovedností Utajení (pokročilé).

Požadavek pro: Hledání cest (mistrovské), Námořnictví (mistrovské), Utajení (pokročilé).
Expertní: +3 k dohledu na mapě dobrodružství. Možnost zjistit předběžný výsledek bitvy.
Hrdina odhalí nepřátele s dovedností Utajení (expertní).

Požadavek pro: Hledání cest (velmistrovské), Námořnictví (velmistrovské), Utajení (expertní).
Mistrovské: +4 k dohledu na mapě dobrodružství. Možnost zjistit dovednosti nepřítele.
Hrdina odhalí nepřátele s dovedností Utajení (mistrovské).

Požadavek pro: Utajení (mistrovské).
 Velmistrovské: +5 k dohledu na mapě dobrodružství. Možnost odhalit města a armády nepřítele.
Hrdina odhalí nepřátele s dovedností Utajení (velmistrovské).

Požadavek pro: Utajení (velmistrovské).

Hledání cest
(Pathfinding)
Základní: Postih za pohyb po nerovném terénu snížen o 25%.
Požadavek pro: Průzkumnictví (expertní).
Pokročilé: Postih za pohyb po nerovném terénu snížen o 50%.
Požadavek pro: Průzkumnictví (mistrovské).
Expertní: Postih za pohyb po nerovném terénu snížen o 100%.
Požadavek pro: Průzkumnictví (velmistrovské).
Mistrovské: Postih za pohyb po nerovném terénu snížen o 100%, +25% k pohybu po souši.
Velmistrovské: Postih za pohyb po nerovném terénu snížen o 100%, +50% k pohybu po souši.

Námořnictví
(Seamanship)
Základní: +25% k pohybu po moři. V bitvách na moři funguje jako: Taktika, Útok, Obrana (základní).
Pokročilé: +50% k pohybu po moři. V bitvách na moři funguje jako: Taktika, Útok, Obrana (pokročilé).
Expertní: +100% k pohybu po moři. V bitvách na moři funguje jako: Taktika, Útok, Obrana (expertní).
Mistrovské: +150% k pohybu po moři. V bitvách na moři funguje jako: Taktika, Útok, Obrana (mistrovské).
Velmistrovské: +200% k pohybu po moři. V bitvách na moři funguje jako: Taktika, Útok, Obrana (velmistrovské).

Utajení
(Stealth)
Základní: Dělá hrdinu neviditelným pro jednotky I. úrovně a hrdiny bez dovednosti Utajení.
K odhalení dojde, stojí-li nepřítel hned vedle hrdiny.
Pokročilé: Dělá hrdinu neviditelným pro jednotky II. úrovně a hrdiny se základní dovednosti Utajení.
K odhalení dojde, stojí-li nepřítel této úrovně hned vedle hrdiny.
Expertní: Dělá hrdinu neviditelným pro jednotky III. úrovně a hrdiny s pokročilou dovednosti Utajení.
K odhalení dojde, stojí-li nepřítel této úrovně hned vedle hrdiny.
Mistrovské: Dělá hrdinu neviditelným pro všechny jednotky a hrdiny s expertní dovednosti Utajení.
K odhalení dojde, stojí-li nepřítel této úrovně hned vedle hrdiny.
Velmistrovské: Dělá hrdinu neviditelným pro všechny jednotky a hrdiny s mistrovskou dovednosti Utajení.
K odhalení dojde, stojí-li nepřítel této úrovně hned vedle hrdiny.


Urozenost
(Nobility)
Základní: +10% k přírůstku jednotek pro město, ve kterém je hrdina stanoven guvernérem.
Požadavek pro: Hospodaření, Hornictví, Diplomacii, úroveň: pokročilá.
Pokročilá: +20% k přírůstku jednotek pro město, ve kterém je hrdina stanoven guvernérem.
Požadavek pro: HospodařeníHornictvíDiplomacii, úroveň: mistrovská.
Expertní: +30% k přírůstku jednotek pro město, ve kterém je hrdina stanoven guvernérem.
Požadavek pro: HospodařeníHornictvíDiplomacii, úroveň: velmistrovská.
Mistrovská: +40% k přírůstku jednotek pro město, ve kterém je hrdina stanoven guvernérem.
Velmistrovská: +50% k přírůstku jednotek pro město, ve kterém je hrdina stanoven guvernérem.

Hospodaření
(Estates)
Základní: +100  denně + 10% za každou úroveň hrdiny.
Požadavek pro: Urozenost (expertní).
Pokročilé: +200  denně + 10% za každou úroveň hrdiny.
Požadavek pro: Urozenost (mistrovská).
Expertní: +300  denně + 10% za každou úroveň hrdiny.
Požadavek pro: Urozenost (velmistrovská).
Mistrovské: +400  denně + 10% za každou úroveň hrdiny.
Velmistrovské: +500  denně + 10% za každou úroveň hrdiny.

Hornictví
(Mining)
Základní: +2  denně + 10% za každou úroveň hrdiny po dobu 5 dnů.
Požadavek pro: Urozenost (expertní).
Pokročilé: +2  denně + 10% za každou úroveň hrdiny po dobu 5 dnů.
+2  >  >  >  denně + 10% za každou úroveň hrdiny po dobu 5 dnů.
Požadavek pro: Urozenost (mistrovská).
Expertní: +2  denně + 10% za každou úroveň hrdiny po dobu 5 dnů.
+4     denně + 10% za každou úroveň hrdiny po dobu 5 dnů.
Požadavek pro: Urozenost (velmistrovská).
Mistrovské: +3  denně + 10% za každou úroveň hrdiny po dobu 5 dnů.
+5     denně + 10% za každou úroveň hrdiny po dobu 5 dnů.
Velmistrovské: +4  denně + 10% za každou úroveň hrdiny po dobu 5 dnů.
+6     denně + 10% za každou úroveň hrdiny po dobu 5 dnů.

Diplomacie
(Diplomacy)
Základní: 30% neutrálních jednotek (bez hrdiny) se k vám přidají za poplatek, jste-li v přesile.
Hrdina může takto přemluvit maximálně jednotky za 120 bodů zkušenosti + 10% za každou úroveň hrdiny.
Cena vzdání se v boji je snížena o 20%.
Pokročilá: 40% neutrálních jednotek (bez hrdiny) se k vám přidají za poplatek, jste-li v přesile. 
Hrdina může takto přemluvit maximálně jednotky za 240 bodů zkušenosti + 10% za každou úroveň hrdiny.
Cena vzdání se v boji je snížena o 30%.
Expertní: 50% neutrálních jednotek (bez hrdiny) se k vám přidají za poplatek, jste-li v přesile. 
Hrdina může takto přemluvit maximálně jednotky za 360 bodů zkušenosti + 10% za každou úroveň hrdiny.
Cena vzdání se v boji je snížena o 40%.
Mistrovská: 60% neutrálních jednotek (bez hrdiny) se k vám přidají za poplatek, jste-li v přesile. 
Hrdina může takto přemluvit maximálně jednotky za 480 bodů zkušenosti + 10% za každou úroveň hrdiny.
Cena vzdání se v boji je snížena o 45%.
 Velmistrovská: 70% neutrálních jednotek (bez hrdiny) se k vám přidají za poplatek, jste-li v přesile. 
Hrdina může takto přemluvit maximálně jednotky za 600 bodů zkušenosti + 10% za každou úroveň hrdiny.
Cena vzdání se v boji je snížena o 50%.


Magie Života
(Life Magic)
Základní: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Života I. úrovně.
Požadavek pro: Léčení (základní), Vzkříšení (pokročilé).
Pokročilá: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Života II. úrovně.
Požadavek pro: Duchovno (základní), Vzkříšení (mistrovské).
Expertní: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Života III. úrovně.
Požadavek pro: Vzkříšení (velmistrovské).
Mistrovská: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Života IV. úrovně.
Velmistrovská: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Života V. úrovně.

Léčení
(Healing)
Základní: +10 magických bodů pro hrdinu a regenerace 2 magických bodů každý den.
Požadavek pro: Magie Života (pokročilá).
Pokročilé: +20 magických bodů pro hrdinu a regenerace 4 magických bodů každý den.
Požadavek pro: Magie Života (expertní).
Expertní: +30 magických bodů pro hrdinu a regenerace 6 magických bodů každý den.
Požadavek pro: Magie Života (mistrovská).
Mistrovské: +40 magických bodů pro hrdinu a regenerace 8 magických bodů každý den.
Požadavek pro: Magie Života (velmistrovská).
Velmistrovské: +50 magických bodů pro hrdinu a regenerace 10 magických bodů každý den.

Duchovno
(Spirituality)
Základní: +20% k síle kouzel Magie Života.
Požadavek pro: Magie Života (expertní).
Pokročilé: +40% k síle kouzel Magie Života.
Požadavek pro: Magie Života (mistrovská).
Expertní: +60% k síle kouzel Magie Života.
Požadavek pro: Magie Života (mistrovská).
Mistrovské: +80% k síle kouzel Magie Života.
Požadavek pro: Magie Života (velmistrovská).
Velmistrovské: +100% k síle kouzel Magie Života.

Vzkříšení
(Resurrection)
Základní: Oživí 10% vlastních padlých jednotek po boji.
Pokročilé: Oživí 20% vlastních padlých jednotek po boji.
Expertní: Oživí 30% vlastních padlých jednotek po boji.
Mistrovské: Oživí 40% vlastních padlých jednotek po boji.
 Velmistrovské: Oživí 50% vlastních padlých jednotek po boji.


Magie Řádu
(Order Magic)
Základní: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Řádu I. úrovně.
Požadavek pro: Očarování (základní), Šarm (pokročilé).
Pokročilá: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Řádu II. úrovně.
Požadavek pro: Šarm (mistr).
Expertní: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Řádu III. úrovně.
Požadavek pro: Šarm (velmistr).
Mistrovská: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Řádu IV. úrovně.
Velmistrovská: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Řádu V. úrovně.

Očarování
(Enchantment)
Základní: +10 magických bodů pro hrdinu a regenerace 2 magických bodů každý den.
Požadavek pro: Magie Řádu (pokročilá).
Pokročilé: +20 magických bodů pro hrdinu a regenerace 4 magických bodů každý den.
Požadavek pro: Magie Řádu (expertní).
Expertní: +30 magických bodů pro hrdinu a regenerace 6 magických bodů každý den.
Požadavek pro: Magie Řádu (mistrovská).
Mistrovské: +40 magických bodů pro hrdinu a regenerace 8 magických bodů každý den.
Požadavek pro: Magie Řádu (velmistrovská).
Velmistrovské: +50 magických bodů pro hrdinu a regenerace 10 magických bodů každý den.

Kouzelnictví
(Wizardry)
Základní: +20% k síle kouzel Magie Řádu.
Požadavek pro: Magie Řádu (expertní).
Pokročilé: +40% k síle kouzel Magie Řádu.
Požadavek pro: Magie Řádu (mistrovská).
Expertní: +60% k síle kouzel Magie Řádu.
Požadavek pro: Magie Řádu (mistrovská).
Mistrovské: +80% k síle kouzel Magie Řádu.
Požadavek pro: Magie Řádu (velmistrovská).
Velmistrovské: +100% k síle kouzel Magie Řádu.

Šarm
(Charm)
Základní: 15% neutrálních jednotek (bez hrdiny) konvertují k vám, jste-li v přesile.
Hrdina může takto přemluvit maximálně jednotky za 60 bodů zkušenosti + 10% za každou úroveň hrdiny.
Cena vzdání se v boji je snížena o 10%.
Pokročilý: 20% neutrálních jednotek (bez hrdiny) konvertují k vám, jste-li v přesile. 
Hrdina může takto přemluvit maximálně jednotky za 120 bodů zkušenosti + 10% za každou úroveň hrdiny. 
Cena vzdání se v boji je snížena o 20%.
Expertní: 25% neutrálních jednotek (bez hrdiny) konvertují k vám, jste-li v přesile. 
Hrdina může takto přemluvit maximálně jednotky za 180 bodů zkušenosti + 10% za každou úroveň hrdiny. 
Cena vzdání se v boji je snížena o 25%.
Mistrovský: 30% neutrálních jednotek (bez hrdiny) konvertují k vám, jste-li v přesile. 
Hrdina může takto přemluvit maximálně jednotky za 240 bodů zkušenosti + 10% za každou úroveň hrdiny. 
Cena vzdání se v boji je snížena o 30%.
Velmistrovský: 35% neutrálních jednotek (bez hrdiny) konvertují k vám, jste-li v přesile. 
Hrdina může takto přemluvit maximálně jednotky za 300 bodů zkušenosti + 10% za každou úroveň hrdiny. 
Cena vzdání se v boji je snížena o 35%.


Magie Smrti
(Death Magic)
Základní: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Smrti I. úrovně.
Požadavek pro: Okultismus (základní), Nekromancie (pokročilá).
Pokročilá: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Smrti II. úrovně.
Požadavek pro: Nekromancie (mistrovská).
Expertní: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Smrti III. úrovně.
Požadavek pro: Nekromancie (velmistrovská).
Mistrovská: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Smrti IV. úrovně.
Velmistrovská: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Smrti V. úrovně.

Okultismus
(Occultism)
Základní: +10 magických bodů pro hrdinu a regenerace 2 magických bodů každý den.
Požadavek pro: Magie Smrti (pokročilá).
Pokročilý: +20 magických bodů pro hrdinu a regenerace 4 magických bodů každý den.
Požadavek pro: Magie Smrti (expertní).
Expertní: +30 magických bodů pro hrdinu a regenerace 6 magických bodů každý den.
Požadavek pro: Magie Smrti (mistrovská).
Mistrovský: +40 magických bodů pro hrdinu a regenerace 8 magických bodů každý den.
Požadavek pro: Magie Smrti (velmistrovská).
Velmistrovský: +50 magických bodů pro hrdinu a regenerace 10 magických bodů každý den.

Démonologie
(Demonology)
Základní: +20% k síle kouzel Magie Smrti.
Požadavek pro: Magie Smrti (expertní).
Pokročilá: +40% k síle kouzel Magie Smrti.
Požadavek pro: Magie Smrti (mistrovská).
Expertní: +60% k síle kouzel Magie Smrti.
Požadavek pro: Magie Smrti (mistrovská).
Mistrovská: +80% k síle kouzel Magie Smrti.
Požadavek pro: Magie Smrti (velmistrovská).
Velmistrovská: +100% k síle kouzel Magie Smrti.

Nekromancie
(Necromancy)
Základní: Po boji oživí 10% padlých nepřátel jako nemrtvé do vaší armády
(max. 40 bodů zkušeností + 10% za každou úroveň hrdiny a vždy 1 nemrtvý za 1 padlého).
Pokročilá: Po boji oživí 15% padlých nepřátel jako nemrtvé do vaší armády 
(max. 80 bodů zkušeností + 10% za každou úroveň hrdiny a vždy 1 nemrtvý za 1 padlého).
Expertní: Po boji oživí 20% padlých nepřátel jako nemrtvé do vaší armády 
(max. 120 bodů zkušeností + 10% za každou úroveň hrdiny a vždy 1 nemrtvý za 1 padlého).
Mistrovská: Po boji oživí 25% padlých nepřátel jako nemrtvé do vaší armády 
(max. 160 bodů zkušeností + 10% za každou úroveň hrdiny a vždy 1 nemrtvý za 1 padlého).
Velmistrovská: Po boji oživí 30% padlých nepřátel jako nemrtvé do vaší armády 
(max. 200 bodů zkušeností + 10% za každou úroveň hrdiny a vždy 1 nemrtvý za 1 padlého).


Magie Chaosu
(Chaos Magic)
Základní: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Chaosu I. úrovně.
Požadavek pro: Zaklínání (základní), Čarodějnictví (pokročilé).
Pokročilá: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Chaosu II. úrovně.
Požadavek pro: Čarodějnictví (expertní).
Expertní: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Chaosu III. úrovně.
Požadavek pro: Čarodějnictví (mistrovské).
Mistrovská: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Chaosu IV. úrovně.
Požadavek pro: Čarodějnictví (velmistrovské).
Velmistrovská: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Chaosu V. úrovně.

Zaklínání
(Conjuration)
Základní: +10 magických bodů pro hrdinu a regenerace 2 magických bodů každý den.
Požadavek pro: Magie Chaosu (pokročilá).
Pokročilé: +20 magických bodů pro hrdinu a regenerace 4 magických bodů každý den.
Požadavek pro: Magie Chaosu (expertní).
Expertní: +30 magických bodů pro hrdinu a regenerace 6 magických bodů každý den.
Požadavek pro: Magie Chaosu (mistrovská).
Mistrovské: +40 magických bodů pro hrdinu a regenerace 8 magických bodů každý den.
Požadavek pro: Magie Chaosu (velmistrovská).
Velmistrovské: +50 magických bodů pro hrdinu a regenerace 10 magických bodů každý den.

Pyromancie
(Pyromancy)
Základní: +20% k síle kouzel Magie Chaosu.
Požadavek pro: Magie Chaosu (expertní).
Pokročilá: +40% k síle kouzel Magie Chaosu.
Požadavek pro: Magie Chaosu (mistrovská).
Expertní: +60% k síle kouzel Magie Chaosu.
Požadavek pro: Magie Chaosu (mistrovská).
Mistrovská: +80% k síle kouzel Magie Chaosu.
Požadavek pro: Magie Chaosu (velmistrovská).
Velmistrovská: +100% k síle kouzel Magie Chaosu.

Čarodějnictví
(Sorcery)
Základní: +20% k síle kouzel všech magií.
Pokročilé: +40% k síle kouzel všech magií.
Expertní: +60% k síle kouzel všech magií.
Mistrovské: +80% k síle kouzel všech magií.
Velmistrovské: +100% k síle kouzel všech magií.


Magie Přírody
(Nature Magic)
Základní: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Přírody I. úrovně.
Požadavek pro: Bylinkářství (základní), Přivolávání (pokročilé).
Pokročilá: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Přírody II. úrovně.
Požadavek pro: Přivolávání (expertní).
Expertní: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Přírody III. úrovně.
Požadavek pro: Přivolávání (mistrovské).
Mistrovská: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Přírody IV. úrovně.
Požadavek pro: Přivolávání (velmistrovské).
Velmistrovská: Hrdina se může naučit a sesílat kouzla Magie Přírody V. úrovně.

Bylinkářství
(Herbalism)
Základní: +10 magických bodů pro hrdinu a regenerace 2 magických bodů každý den.
Požadavek pro: Magie Přírody (pokročilá).
Pokročilé: +20 magických bodů pro hrdinu a regenerace 4 magických bodů každý den.
Požadavek pro: Magie Přírody (expertní).
Expertní: +30 magických bodů pro hrdinu a regenerace 6 magických bodů každý den.
Požadavek pro: Magie Přírody (mistrovská).
Mistrovské: +40 magických bodů pro hrdinu a regenerace 8 magických bodů každý den.
Požadavek pro: Magie Přírody (velmistrovská).
Velmistrovské: +50 magických bodů pro hrdinu a regenerace 10 magických bodů každý den.

Meditace
(Meditation)
Základní: +20% k síle kouzel Magie Přírody.
Požadavek pro: Magie Přírody (expertní).
Pokročilá: +40% k síle kouzel Magie Přírody.
Požadavek pro: Magie Přírody (expertní).
Expertní: +60% k síle kouzel Magie Přírody.
Požadavek pro: Magie Přírody (mistrovská).
Mistrovská: +80% k síle kouzel Magie Přírody.
Požadavek pro: Magie Přírody (velmistrovská).
Velmistrovská: +100% k síle kouzel Magie Přírody.

Přivolávání
(Summoning)
Základní: Na začátku každého dne si hrdina přivolá níže uvedené jednotky v počtu 20 bodů zkušeností + 10% za každou úroveň hrdiny.
Jednotky: Leprikón, Víla, Vlk.
Pokročilé: Na začátku každého dne si hrdina přivolá níže uvedené jednotky v počtu 40 bodů zkušeností + 10% za každou úroveň hrdiny.
Jednotky: LeprikónVílaVlk.
Expertní: Na začátku každého dne si hrdina přivolá níže uvedené jednotky v počtu 60 bodů zkušeností + 10% za každou úroveň hrdiny.
Jednotky: Elf, Satyr, Bílý Tygr.
Mistrovské: Na začátku každého dne si hrdina přivolá níže uvedené jednotky v počtu 80 bodů zkušeností + 10% za každou úroveň hrdiny.
Jednotky: ElfSatyrBílý Tygr.
Velmistrovské: Na začátku každého dne si hrdina přivolá níže uvedené jednotky v počtu 100 bodů zkušeností + 10% za každou úroveň hrdiny.
Jednotky: Elementálové (voda, oheň, země, vzduch).

Tags: Heroes IV

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.