Rezervace je město Přírody, ve kterém najdete převážně lesní bytosti. Hrdinové se dělí na Lučištníky (síla) a Druidy (magie). Spřátelenými městy jsou Eden a Azyl, jejichž kouzla se můžete naučit v místním cechu magie.
Na nejnižší úrovni lze naverbovat Víly, které klamou svým tělem, ale dokáží zasadit pořádné rány, na které není odvety a Vlky, jenž loví ve smečkách a vždy zasadí dva rychlé údery.
Na druhé úrovni si budete muset vybrat mezi lesním Elfem, který je mistrem v lukostřeleckém umění a zvládá dvě střely za kolo a Bílým Tygrem, který je výbornou ofenzivní jednotkou díky schopnosti prvního úderu. Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.
Třetí úroveň nabídne Gryfy, kteří si nenechají líbit žádný útok a všechny oplácejí stejnou silou a Jednorožci, schopnými odlepit své protivníky. Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.
Čtvrtá úroveň pak ukrývá Pohádkové Draky, ale nenechte se zmást jménem, neboť jsou schopní rozmetat vaše vojsko během okamžiku silnými kouzly. Oproti nim stojí bájný Fénix, který vládne silným ohnivým útokem a je-li zabit, povstane ze svého popela, aby mohl pokračovat v bitvě. Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.
Magie tohoto města se zaměřuje především na kouzlech přírody, které propůjčují jednotkám sílu nebo přímo bojovníky přivolávají.
Každé město začíná vystavěnou Vesnickou rezidencí (Village Hall). Aby bylo možné stavět jakékoliv líhně (budovy sloužící k najímání bojových jednotek města), musí být ve městě vystavěna Pevnost (Fort). Novinkou oproti předchozím dílům jsou líhně II. - IV. úrovně, ze kterých si vždy musíte vybrat jen jednu možnost a druhá bude v daném městě zapovězena. Toto omezení neplatí na líhně I. úrovně, ty můžete postavit oboje.
Stavba | Cena | Požadavky | Popis | ||||||
Síň Druidů I |
2 |
2 |
1 |
- | - | - | 1000 |
Vesnická rezidence | Hrdina se může naučit 3 kouzla I. úrovně Magie Přírody. Návštěva doplní 35% magických bodů (celý den pak všechny). |
Síň Druidů II |
- | - | 1 |
- | - | - | 1000 |
Síň Druidů I | Hrdina se může naučit 3 kouzla II. úrovně Magie Přírody. Návštěva doplní 50% magických bodů (celý den pak všechny). |
Síň Druidů III |
- | - | 1 |
- | - | - | 1000 |
Síň Druidů II | Hrdina se může naučit 2 kouzla III. úrovně Magie Přírody. Návštěva doplní 65% magických bodů (celý den pak všechny). |
Síň Druidů IV |
- | - | 1 |
- | - | - | 1000 |
Síň Druidů III | Hrdina se může naučit 2 kouzla IV. úrovně Magie Přírody. Návštěva doplní 80% magických bodů (celý den pak všechny). |
Síň Druidů V |
- | - | 1 |
- | - | - | 1000 |
Síň Druidů IV | Hrdina se může naučit 1 kouzlo V. úrovně Magie Přírody. Návštěva doplní 100% magických bodů. |
Městská rezidence |
10 |
10 |
- | - | - | - | 2500 |
Vesnická rezidence | +750 denně. |
Velkoměstská rezidence |
10 |
10 |
5 |
- | 5 |
- | 2500 |
Městská rezidence | +1000 denně. |
Pevnost |
20 |
20 |
- | - | - | - | 5000 |
Vesnická rezidence | Poskytne městské hradby I. úrovně. |
Citadela |
10 |
10 |
- | - | - | - | 7500 |
Pevnost | Poskytne městské hradby II. úrovně. Kolem hradeb se vytvoří vodní příkop. |
Hrad |
10 |
10 |
- | - | - | - | 7500 |
Citadela | Poskytne městské hradby III. úrovně. Jednotky získají 3 věže pro větší efektivitu střelby. |
Posvátný Hájek |
5 |
- | 1 |
- | - | - | 1000 |
Vesnická rezidence | +3 k magickým bodům hrdiny (jednorázově). |
Karavana |
10 |
- | - | - | - | - | 4000 |
Pevnost | Umožní přesun hrdinů a jednotek na velké vzdálenosti (denně až 30 kroků). |
Konzervatoř Chaosu |
2 |
2 |
- | - | - | 2 |
2500 |
Síň Druidů I | Poskytne kouzla Magie Chaosu v závislosti na úrovni Síně Druidů. I., II., III. úroveň - 2 kouzla, IV., V. úroveň - 1 kouzlo. |
Konzervatoř Života |
4 |
4 |
- | - | - | - | 2500 |
Síň Druidů I | Poskytne kouzla Magie Života v závislosti na úrovni Síně Druidů. I., II., III. úroveň - 2 kouzla, IV., V. úroveň - 1 kouzlo. |
Hraničářský Cech |
20 |
- | - | - | - | - | 3500 |
Vesnická rezidence | Prodává dlouhé luky, kožené brnění, štíty a lektvary. |
Duha |
- | - | 1 |
- | 1 |
- | 1500 |
Vesnická rezidence | +2 ke štěstí všem jednotkám (mimo hrdiny) do konce bitvy. |
Loděnice |
20 |
- | - | - | - | - | 2000 |
Pevnost | Staví lodě za 1000 + 10 Umožňuje karavaně putovat i po vodě. |
Hospoda |
2 |
- | - | - | - | - | 500 |
Vesnická rezidence | Umožňuje najímat spřátelené hrdiny. |
Vílí Domky (líheň I. úrovně) |
- | - | - | - | - | - | 1500 |
Pevnost | Rekrutuje jednotku Víla (Sprite). Přírůstek: 23 |
Vlčí Doupě (líheň I. úrovně) |
- | - | - | - | - | - | 1500 |
Pevnost | Rekrutuje jednotku Vlk (Wolf). Přírůstek: 15 |
Obydlí Elfů (líheň II. úrovně) |
6 |
- | - | - | - | - | 3000 |
Hraničářský Cech Líheň I. úrovně |
Rekrutuje jednotku Elf. Přírůstek: 7 |
Tygří Doupě (líheň II. úrovně) |
- | 6 |
- | - | - | - | 3000 |
Posvátný Hájek Líheň I. úrovně |
Rekrutuje jednotku Bílý Tygr (White Tiger). Přírůstek: 6 |
Útesy Gryfů (líheň III. úrovně) |
6 |
10 |
4 |
- | - | - | 6500 |
Citadela Líheň II. úrovně |
Rekrutuje jednotku Gryf (Griffin). Přírůstek: 4 |
Mýtina Jednorožců (líheň III. úrovně) |
12 |
- | - | - | 6 |
- | 6500 |
Duha Líheň II. úrovně |
Rekrutuje jednotku Jednorožec (Unicorn). Přírůstek: 5 |
Kouzelný Les (líheň IV. úrovně) |
14 |
6 |
7 |
7 |
7 |
7 |
14.000 |
Konzervatoř Chaosu Líheň III. úrovně |
Rekrutuje jednotku Pohádkový Drak (Faerie Dragon). Přírůstek: 2 |
Hranice (líheň IV. úrovně) |
16 |
- | - | 10 |
- | 20 |
14.000 |
Brána Bytostí Líheň III. úrovně |
Rekrutuje jednotku Fénix (Phoenix). Přírůstek: 2 |
Brána Bytostí |
- | 10 |
- | - | 5 |
- | 6500 |
Síň Druidů I Líheň III. úrovně |
Umožňuje najímání různých bytostí: Chaun, Satyr, Zemní Elementál, Ohnivý Elementál, Vodní Elementál, Vzdušný Elementál, Trifid, Kudlanka. |
Vězení |
- | - | - | - | - | - | - | - | Je postaveno od začátku a v případě, že na vás zaútočí nepřítel a prohraje, budou jeho hrdinové uvězněni až do doby, kdy je neosvobodí. |
Kámen Přivolávání |
- | - | - | - | - | - | - | Grál |
+3000 denně +25% k síle kouzel Magie Přírody. |
Jednotka | Útok | Obrana | Rychlost | Pohyb | Zdraví | Zranění | Magické body |
Střely | Cena | Schopnosti | |||||||
Na blízko | Na dálku | Na blízko | Na dálku | Zlato | Sur. I | Sur. II | I. | II. | III. | IV. | |||||||
Víla (Sprite) |
10 |
0 |
10 |
10 |
6 |
40 |
7 |
1-2 |
0 |
0 |
22 |
- | - | Letec |
Bez odplaty |
- | - |
Vlk (Wolf) |
9 |
0 |
9 |
9 |
7 |
22 |
12 |
2-3 |
0 |
0 |
36 |
- | - | Dva útoky |
- | - | - |
Elf |
8 |
16 |
16 |
16 |
6 |
18 |
18 |
3-4 |
0 |
24 |
190 |
- | - | Střelec |
Dvě střely |
Střelecký první útok |
- |
Bílý Tygr (White Tiger) |
19 |
0 |
19 |
19 |
8 |
28 |
35 |
6-8 |
0 |
0 |
220 |
- | - | První útok |
- | - | - |
Gryf (Griffin) |
19 |
0 |
19 |
19 |
6 |
40 |
95 |
16-22 |
0 |
0 |
800 |
- | - | Letec |
Neomezený protiútok |
- | - |
Jednorožec (Unicorn) |
20 |
0 |
20 |
20 |
6 |
30 |
80 |
12-20 |
0 |
0 |
650 |
- | - | Oslepení |
- | - | - |
Pohádkový Drak (Faerie Dragon) |
15 |
0 |
29 |
29 |
7 |
40 |
220 |
34-50 |
40 |
0 |
4000 |
2 |
- | Letec |
Kouzelník |
Kouzelné zrcadlo |
- |
Fénix (Phoenix) |
28 |
0 |
28 |
28 |
12 |
45 |
275 |
45-65 |
12 |
0 |
4000 |
2 |
- | Letec |
Znovuzrození |
Dračí dech |
Rezistence na oheň |