Heroes IV: Rezervace (Preserve)

. Publikováno v Heroes 4. Zobrazení: 7108

    

Rezervace je město Přírody, ve kterém najdete převážně lesní bytosti. Hrdinové se dělí na Lučištníky (síla) a Druidy (magie). Spřátelenými městy jsou Eden a Azyljejichž kouzla se můžete naučit v místním cechu magie.

Na nejnižší úrovni lze naverbovat Víly, které klamou svým tělem, ale dokáží zasadit pořádné rány, na které není odvety a Vlky, jenž loví ve smečkách a vždy zasadí dva rychlé údery.

Na druhé úrovni si budete muset vybrat mezi lesním Elfem, který je mistrem v lukostřeleckém umění a zvládá dvě střely za kolo a Bílým Tygrem, který je výbornou ofenzivní jednotkou díky schopnosti prvního úderu. Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.

Třetí úroveň nabídne Gryfy, kteří si nenechají líbit žádný útok a všechny oplácejí stejnou silou a Jednorožci, schopnými odlepit své protivníky. Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.

Čtvrtá úroveň pak ukrývá Pohádkové Draky, ale nenechte se zmást jménem, neboť jsou schopní rozmetat vaše vojsko během okamžiku silnými kouzly. Oproti nim stojí bájný Fénix, který vládne silným ohnivým útokem a je-li zabit, povstane ze svého popela, aby mohl pokračovat v bitvě. Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.

Magie tohoto města se zaměřuje především na kouzlech přírody, které propůjčují jednotkám sílu nebo přímo bojovníky přivolávají.

 

Každé město začíná vystavěnou Vesnickou rezidencí (Village Hall). Aby bylo možné stavět jakékoliv líhně (budovy sloužící k najímání bojových jednotek města), musí být ve městě vystavěna Pevnost (Fort). Novinkou oproti předchozím dílům jsou líhně II. - IV. úrovně, ze kterých si vždy musíte vybrat jen jednu možnost a druhá bude v daném městě zapovězena. Toto omezení neplatí na líhně I. úrovně, ty můžete postavit oboje.

Stavba Cena Požadavky Popis
  
Síň Druidů I

2

2

1
- - -
1000
Vesnická rezidence Hrdina se může naučit 3 kouzla I. úrovně Magie Přírody.
Návštěva doplní 35% magických bodů (celý den pak všechny).

Síň Druidů II
- -
1
- -  -
1000
Síň Druidů I Hrdina se může naučit 3 kouzla II. úrovně Magie Přírody.
Návštěva doplní 50% magických bodů (celý den pak všechny).

Síň Druidů III
- -
1
- -
1000
Síň Druidů II Hrdina se může naučit 2 kouzla III. úrovně Magie Přírody.
Návštěva doplní 65% magických bodů (celý den pak všechny).

Síň Druidů IV
- -
1
- - -
1000
Síň Druidů III Hrdina se může naučit 2 kouzla IV. úrovně Magie Přírody.
Návštěva doplní 80% magických bodů (celý den pak všechny).

Síň Druidů V
- -
1
- - -
1000
Síň Druidů IV Hrdina se může naučit 1 kouzlo V. úrovně Magie Přírody.
Návštěva doplní 100% magických bodů.

Městská rezidence

10

10
- - - -
2500
Vesnická rezidence +750  denně.

Velkoměstská rezidence

10

10

5
-
5
-
2500
Městská rezidence +1000  denně.

Pevnost

20

20
- - - -
5000
Vesnická rezidence Poskytne městské hradby I. úrovně.

Citadela

10 

10 
- - - -
7500 
Pevnost Poskytne městské hradby II. úrovně.
Kolem hradeb se vytvoří vodní příkop.

Hrad

10

10
- - - -
7500
Citadela Poskytne městské hradby III. úrovně.
Jednotky získají 3 věže pro větší efektivitu střelby.

Posvátný Hájek

5
-
1
- - -
1000
Vesnická rezidence +3 k magickým bodům hrdiny (jednorázově).

Karavana

10
- - - - -
4000
Pevnost Umožní přesun hrdinů a jednotek na velké vzdálenosti (denně až 30 kroků).

Konzervatoř Chaosu

2

2
- - -
2

2500
Síň Druidů I Poskytne kouzla Magie Chaosu v závislosti na úrovni Síně Druidů.
I., II., III. úroveň - 2 kouzla,
IV., V. úroveň - 1 kouzlo.

Konzervatoř Života

4

4
- - - -
2500
Síň Druidů I Poskytne kouzla Magie Života v závislosti na úrovni Síně Druidů.
I., II., III. úroveň - 2 kouzla,
IV., V. úroveň - 1 kouzlo.

Hraničářský Cech

20
- - - - -
3500
Vesnická rezidence Prodává dlouhé luky, kožené brnění, štíty a lektvary.

Duha
- -
1
-
1
-
1500
Vesnická rezidence +2 ke štěstí všem jednotkám (mimo hrdiny) do konce bitvy.

Loděnice

20
- - - - -
2000
Pevnost Staví lodě za 1000  + 10 
Umožňuje karavaně putovat i po vodě.

Hospoda

2
- - - - -
500
Vesnická rezidence Umožňuje najímat spřátelené hrdiny.

Vílí Domky
(líheň I. úrovně)
- - - - - -
1500
Pevnost Rekrutuje jednotku Víla (Sprite).
Přírůstek: 23

Vlčí Doupě
(líheň I. úrovně)
- - - - - -
1500
Pevnost Rekrutuje jednotku Vlk (Wolf).
Přírůstek: 15

Obydlí Elfů
(líheň II. úrovně)

6
- - - - -
3000
Hraničářský Cech
Líheň I. úrovně
Rekrutuje jednotku Elf.
Přírůstek: 7

Tygří Doupě
(líheň II. úrovně)
-
6
- - - -
3000
Posvátný Hájek
Líheň I. úrovně
Rekrutuje jednotku Bílý Tygr (White Tiger).
Přírůstek: 6

Útesy Gryfů
(líheň III. úrovně)

6

10

4
- - -
6500
Citadela
Líheň II. úrovně
Rekrutuje jednotku Gryf (Griffin).
Přírůstek: 4

Mýtina Jednorožců
(líheň III. úrovně)

12
- - -
6
-
6500
Duha
Líheň II. úrovně
Rekrutuje jednotku Jednorožec (Unicorn).
Přírůstek: 5

Kouzelný Les
(líheň IV. úrovně)

14

6

7

7

7

7

14.000
Konzervatoř Chaosu
Líheň III. úrovně
Rekrutuje jednotku Pohádkový Drak (Faerie Dragon).
Přírůstek: 2

Hranice
(líheň IV. úrovně)

16
- -
10
-
20

14.000
Brána Bytostí
Líheň III. úrovně
Rekrutuje jednotku Fénix (Phoenix).
Přírůstek: 2

Brána Bytostí
-
10
- -
5
-
6500
Síň Druidů I
Líheň III. úrovně
Umožňuje najímání různých bytostí:
Chaun, Satyr, Zemní Elementál, Ohnivý Elementál, Vodní Elementál,
Vzdušný Elementál, Trifid, Kudlanka.

Vězení
- - - - - - - - Je postaveno od začátku a v případě, že na vás zaútočí nepřítel a prohraje,
budou jeho hrdinové uvězněni až do doby, kdy je neosvobodí.

Kámen Přivolávání
- - - - - - -
Grál
+3000  denně
+25% k síle kouzel Magie Přírody.

Jednotka Útok Obrana  Rychlost   Pohyb   Zdraví   Zranění   Magické 
body
 Střely   Cena  Schopnosti
 Na blízko   Na dálku   Na blízko   Na dálku  Zlato  Sur. I   Sur. II  I. II. III. IV.

Víla
(Sprite)

10

0

10

10

6

40

7

1-2

0

0

22
- -
Letec

Bez odplaty
- -

Vlk
(Wolf)

9

0

9

9

7

22

12

2-3

0

0

36
- -
Dva útoky
- - -

Elf

8

16

16

16

6

18

18

3-4

0

24

190
- -
Střelec

Dvě střely

Střelecký první
útok
-

Bílý Tygr
(White Tiger)

19

0

19

19

8

28

35

6-8

0

0

220
- -
První útok
- - -

Gryf
(Griffin)

19

0

19

19

6

40

95

16-22

0

0

800
- -
Letec

Neomezený
protiútok
- -

Jednorožec
(Unicorn)

20

0

20

20

6

30

80

12-20

0

0

650
- -
Oslepení
- - -

Pohádkový Drak
(Faerie Dragon)

15

0

29

29

7

40

220

34-50

40

0

4000

2
-
Letec

Kouzelník

Kouzelné zrcadlo
-

Fénix
(Phoenix)

28

0

28

28

12

45

275

45-65

12

0

4000

2
-
Letec

Znovuzrození

Dračí dech

Rezistence
na oheň

Tags: Heroes IV

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.