 Magie Ohně |
Kouzlo |
Typ |
Cena |
Trvání |
 Základní |
 Pokročilá |
 Expertní |
Cech Magie I |
 Magický Šíp (Magic Arrow) |
Bitva |
5 |
okamžité |
Cílové nepřátelské jednotce udělí zranění za: ((Síla kouzel x 10) + 10). |
((Síla kouzel x 10) + 20). |
((Síla kouzel x 10) + 30). |
 Krvežíznivost (Bloodlust) |
Bitva |
5 |
1 kolo Síla kouzel |
Cílová jednotka získá +3 k útoku pro boj na blízko. |
...+6 k útoku... |
Všechny vaše jednotky získají +6 k útoku na blízko. |
 Prokletí (Curse) |
Bitva |
6 |
1 kolo Síla kouzel |
Cílová jednotka způsobí jen minimální zranění. |
Cílová jednotka způsobí (80% minimálního zranění) - 1). |
Všechny nepřátelské jednotky způsobí (80% minimálního zranění) - 1). |
 Ochrana před Ohněm (Protection from Fire) |
Bitva |
5 |
1 kolo Síla kouzel |
Cílové jednotce sníží zranění kouzly ohně o 30% |
...o 50%. |
Všem vašim jednotkám sníží zranění kouzly ohně o 50%. |
Cech magie II |
 Oslepení (Blind) |
Bitva |
10 |
1 kolo Síla kouzel |
Cílová jednotka nemůže útočit ani se hýbat. Útokem na oslepenou jednotku se kouzlo ruší a ta provede odvetný úder v síle 50%. |
Stejné jako základní s tím, že odvetný útok bude mít sílu jen 25%. |
Stejné jako základní s tím, že oslepená jednotka poté, co bude napadena, odvetný úder vůbec neprovede. |
 Ohnivá Zeď (Fire Wall) |
Bitva |
8 |
2 kola |
Ohnivá zeď o 2 hexech se vytvoří na daném místě na bojišti. Procházející či stojící jednotky v tomto ohni budou zraněny za (Síla kouzel x 10) + 10). |
Ohnivá zeď o 3 hexech se vytvoří na daném místě na bojišti. Procházející či stojící jednotky v tomto ohni budou zraněny za (Síla kouzel x 10) + 20). |
(Síla kouzel x 10) + 50). |
 Vize (Visions) |
Dobrodružství |
4 |
1 den |
Zobrazí počet jednotek na mapě dobrodružství. |
Stejné jako Základní s tím, že se zobrazí i počet jednotek hrdinů a jejich primární dovednosti. |
Stejné jako Pokročilá s tím, že se zobrazí i informace o městech a hradech (včetně posádky). |
Cech magie III |
 Ohnivá Koule (Fireball) |
Bitva |
15 |
okamžité |
Cíl a jeho okolí (1 hex) budou zraněni za (Síla kouzel x 10) + 15). |
(Síla kouzel x 10) + 30). |
(Síla kouzel x 10) + 60). |
 Nášlapná Mina (Land Mine) |
Bitva |
18 |
do aktivace |
4 miny jsou náhodně umístěny na bojiště. Jednotka, jež na minu vstoupí, bude zraněna za (Síla kouzel x 10) + 25). Jednotky, které se nachází na svém domovském terénu, tyto miny uvidí a nebudou pro ně nebezpečné. |
6 min... ...(Síla kouzel x 10) + 50). |
8 min... ...(Síla kouzel x 10) + 100). |
 Neštěstí (Misfortune) |
Bitva |
12 |
1 kolo Síla kouzel |
Štěstí cílové jednotky je sníženo o 1. |
...o 2. |
Štěstí všech nepřátelských jednotek je sníženo o 2. |
Cech magie IV |
 Poslední Soud (Armageddon) |
Bitva |
24 |
okamžité |
Všechny jednotky na bojišti budou zraněny za (Síla kouzel x 50) + 30). |
(Síla kouzel x 50) + 60). |
(Síla kouzel x 50) + 120). |
 Zuřivost (Berserk) |
Bitva |
20 |
1 útok |
Cíl za útočí na nejbližší jednotku (v dosahu 1 hexu). |
...(v dosahu 7 hexů). |
...(v dosahu 19 hexů). |
 Ohnivý Štít (Fire Shield) |
Bitva |
16 |
1 kolo Síla kouzel |
Vrátí útočníkovi při boji na blízko 20% způsobeného zranění. |
...25% způsobeného zranění. |
...30% způsobeného zranění. |
 Šílenství (Frenzy) |
Bitva |
16 |
do další akce |
Útok cíle je zvýšen o 100% jeho obrany. Obrana je však snížena na 0! |
...zvýšen o 150% jeho obrany. |
...zvýšen o 200% jeho obrany. |
 Pekelný Oheň (Inferno) |
Bitva |
16 |
okamžité |
Cíl a jeho okolí (2 hexy) budou zraněni za (Síla kouzel x 10) + 20). |
(Síla kouzel x 10) + 40). |
(Síla kouzel x 10) + 80). |
 Zabiják (Slayer) |
Bitva |
16 |
1 kolo Síla kouzel |
Útok cíle je zvýšen o +8 proti: Behemthům, Drakům a Hydrám. |
Útok cíle je zvýšen o +8 proti: Behemthům, Drakům, Hydrám, Ďáblům a Andělům. |
Útok cíle je zvýšen o +8 proti: Behemthům, Drakům, Hydrám, Ďáblům, Andělům a Titánům. |
Cech magie V |
 Obětování (Sacrifice) |
Bitva |
25 |
trvalé |
Zničí (obětuje) vaši živou jednotku, aby byla jiná mrtvá oživena v počtu životů: (Síla kouzel + počet životů obětované jednotky + 3) x počet obětovaných jednotek). |
(Síla kouzel + počet životů obětované jednotky + 6) x počet obětovaných jednotek). |
(Síla kouzel + počet životů obětované jednotky + 10) x počet obětovaných jednotek). |
 Přivolání Ohnivého Elementála (Summon Fire Elemental) |
Bitva |
25 |
do konce boje |
Přivolá daný počet elementálů: Síla kouzel x 2 |
Přivolá daný počet elementálů: Síla kouzel x 3 |
Přivolá daný počet elementálů: Síla kouzel x 4 |