Heroes III: Hrad (Castle)

. Publikováno v Heroes 3. Zobrazení: 12769


 

Hrad zastupuje Rytíř a Klerik. Jedná se o velmi vyvážené město, co se týče nároku na suroviny. Bude třeba od každé suroviny něco, takže se rozhodně vyplatí zabrat alespoň jeden důl od každého druhu.

Jednotky jsou na počátečních úrovních slabší a je nezbytné ochraňovat jedinou nízkoúrovňovou střeleckou jednotku (Střelec) - ukrývejte ji za živé štíty ostatních (Kopiník, Gryf). Jakmile se naskytne příležitost, je dobré vylepšit Střelce a Gryfy. Tím získáte střeleckou jednotku s možností dvojitého útoku a leteckou s neomezeným oplácením nepřátelských útoků.

Kompletní sestava představuje vyvážené vojsko s výbornou obranou i útokem, dvěma střelci, dvěma letci a silnou pozemní armádou. Jakmile si vylepšíte Anděly, budou i občasné ztráty ve vašich řadách přijatelné, neboť si je znova oživíte.

Pokud začínáte pouze s městem, můžete stavět ostatní městské budovy (změna oproti předchozím dílům), ale pro stavění líhní, které produkují jednotky už musíte vystavět hrad (či nižší stupeň opevnění).


Město

20

20

5000

Hrad


Jakmile máte postavený hrad, můžete se vrhnout na stavění jednotlivých líhní. Níže máte seznam všeho, co je možné postavit, cenu a požadavky na stavbu a také krátký popis účelu. Každé kolo (herní den) smíte postavit pouze jednu stavbu. Tato tabulka obsahuje obecné budovy, které neprodukují jednotky.




Stavba Cena Požadavky Popis

Cech Magie I
(Magic Guild I)

5

5
- - - -
2000
Vesnická rezidence Hrdina se může naučit kouzla I úrovně (5 kouzel).

Cech Magie II
(Magic Guild II)

5

5

4

4

4

4

1000
Cech Magie I Hrdina se může naučit kouzla II úrovně (4 kouzla).

Cech Magie III
(Magic Guild III)

5

5

6

6

6

6

1000
Cech Magie II Hrdina se může naučit kouzla III úrovně (3 kouzla).

Cech Magie IV
(Magic Guild IV)

5

5

8

8

8

8

1000
Cech Magie III Hrdina se může naučit kouzla IV úrovně (2 kouzla).

Vesnická rezidence
(Village Hall)
- - - - - - - vždy postavena +500  denně

Městská rezidence
(Town Hall)
- - - - - -
2500
Vesnická rezidence
Hospoda
+1000  denně

Velkoměstská rezidence
(City Hall)
- - - - - -
5000
Městská rezidence
Kovář
Cech Magie I
Tržiště
+2000  denně

Hlavní Město
(Capitol)
- - - - - -
10.000
Velkoměstská rezidence
Hrad
+4000  denně

Pevnost
(Fort)

20

20
- - - -
5000
Vesnická rezidence Městské hradby.

Citadela
(Citadel)
-
5
- - - -
2500
Pevnost Hradní příkop, hlavní střílna, +50% k přírůstku jednotek.
Zranění hradního příkopu: voda (70 poškození).

Hrad
(Castle)

10

10
- - - -
5000
Citadela Postranní střílny, vylepšené hradby, +100% k přírůstku jednotek.

Kovář
(Blacksmith)

5
- - - - -
1000
Vesnická rezidence
Prodává Balistu za 2500 

Hospoda
(Tavern)

5
- - - - -
500
Vesnická rezidence

Najímání hrdinů, zjišťování informací o nepřátelích.


Bratrstvo Meče
(Brotherhood of the Sword)

5
- - - - -
500
Hospoda

+2 k Morálce jednotkám v posádce hradu.


Loděnice
(Shipyard)

20
- - - - -
2000
Vesnická rezidence Staví lodě za 10  + 1000 

Maják
(Lighthouse)
-
10
- - - -
2000
Loděnice Zvýší pohyb všech vašich hrdinů po moři.

Tržiště
(Marketplace)

5
- - - - -
500
Vesnická rezidence Možnost směny suroviny. Další tržiště vám zlepší směnný kurz.

Zásobárna Surovin
(Resource Silo)
-
5
- - - -
5000
Tržiště +1  denně, +1  denně

Stáje
(Stables)

10
- - - - -
2000
Kasárna Navýší pohyb hrdiny, který navštíví hrad.

Kolos
(Colossus)
- - - - - - -
Grál
+50% k přírůstku jednotek.
+5000  denně.
+2 k Morálce všech vašich hrdinů.


V druhé tabulce najdete výčet budov pro najímání jednotek (tzv. líhně):

Stavba Cena Požadavky Popis

Sídlo Stráže
(Guardhouse)
-
10
- - - -
500
Pevnost
Rekrutuje jednotku Kopiník (Pikeman).
14/týden

vylepšené Sídlo Stráže
(Upgraded Guardhouse)
-
5
- - - -
1000
Sídlo Stráže
Rekrutuje jednotku Halapartník (Halberdier).
14/týden

Věž Střelců
(Archer's Tower)

5

5
- - - -
1000
Sídlo Stráže
Rekrutuje jednotku Střelec (Archer).
9/týden

vylepšená Věž Střelců
(Upgraded Archer's Tower)

5

5
- - - -
1000
Věž Střelců
Rekrutuje jednotku Elitní Střelec (Marksman).
9/týden
 
Věž Gryfů
(Griffin Tower)
-
5
- - - -
1000
Kasárna
Rekrutuje jednotku Gryf (Griffin).
7/týden
 
vylepšená Věž Gryfů
(Upgraded Griffin Tower)
-
5
- - - -
1000
Věž Gryfů
Rekrutuje jednotku Královský Gryf (Royal Griffin).
7/týden
 
Bašta Gryfů
(Griffin Bastion)
- - - - - -
1000
Věž Gryfů +3 k přírůstku 

Kasárna
(Barracks)
-
5
- - - -
2000
Sídlo Stráže
Kovář

Rekrutuje jednotku Šermíř (Swordsman).
4/týden

vylepšené Kasárna
(Upgraded Barracks)
-
5

5
- - -
2000
Kasárna
Rekrutuje jednotku Křižák (Crusader).
4/týden

Klášter
(Monastery)

5

5

2

2

2

2

3000
Kasárna
Cech Magie I

Rekrutuje jednotku Mnich (Monk).
3/týden

vylepšený Klášter
(Upgraded Monastery)

2

2

2

2

2

2

1000
Klášter
Rekrutuje jednotku Fanatik (Zealot).
3/týden

Kolbiště
(Training Grounds)

20
- - - - -
5000
Stáje
Rekrutuje jednotku Jezdec (Cavalier).
2/týden

vylepšené Kolbiště
(Upgraded Training Grounds)

10
- - - - -
3000
Kolbiště
Rekrutuje jednotku Šampión (Champion).
2/týden

Nebeská Brána
(Portal of Glory)
- -
10

10

10

10

20.000
Klášter
Rekrutuje jednotku Anděl (Angel).
1/týden

vylepšená Nebeská Brána
(Upgraded Portal of Glory)
- -
10

10

10

10

20.000
Nebeská Brána
Rekrutuje jednotku Archanděl (Archangel).
1/týden


Jako poslední je pro vás připravena tabulka s detailním popisem všech jednotek (údaje v závorkách jsou změny provedené v datadisku Shadow of Death):

Jednotka  Útok   Obrana   Poškození   Životy   Rychlost   Přírůstek  Cena Pozn.

Kopiník
4 5 1-3 10 4 hexy 14
60
-

Halapartník
6 5 2-3 10 5 hexů 14
75
-

Střelec
6 3 2-3 10 4 hexy 9
100
 12 střel

Elitní Střelec
6 3 2-3 10 6 hexů 9
150
24 střel
Střílí 2x za kolo.

Gryf
 8 8 3-6 25 6 hexů
letec
6
200
Oplácí až 2 útoky.

Královský Gryf
9 9 3-6 25 9 hexů
letec
6
240
Oplácí všechny útoky.

Šermíř
10 12 6-9 35 5 hexů 4
300
 -

Křižák
12 12 7-10 35 6 hexů 4
400
Útočí 2x za kolo.

Mnich
12 7 10-12 30 5 hexů 3
400
12 střel

Fanatik
12 10 10-12 30 7 hexů 3
450
24 střel
Bez postihu při boji na blízko.

Jezdec
15 15 15-25 100 7 hexů 2
1000
 Za každý ujetý hex k cíli se zvyšuje zranění o +5%. 

Šampión
16 16 20-25 100 9 hexů 2
1200
Za každý ujetý hex k cíli se zvyšuje zranění o +5%.

Anděl
20 20 50 200 12 hexů
letec
1
3000
()
(1)
+150% zranění proti Ďáblům.

Archanděl
30 30 50 250 18 hexů
letec
1
5000
()
(3)
+150% zranění proti Ďáblům.
Oživuje spojence 1x za bitvu.

Tags: Heroes III

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.