Nekromant uzavírá hrady velmi náročné na suroviny. Zpočátku jde vše hladce a na první dvě budovy je potřeba jen zlato, pak se ale přidá ruda a dřevo a na vyšší úrovně již bude zapotřebí všech dostupných surovin, nejvíce pak síry.
Vojsko Nekromanta je plné nemrtvých jednotek, což jim dává tu výhodu, že jsou imunní na všechna kouzla ovlivňující mysl, požehnání i prokletí a jejich morálka bude vždy neutrální (což je taky důvod, proč nemrtví nechodí do hospody a místo ní si ve městě staví raději svatyně). Na prvních úrovních jsou jednotky vcelku slabé a nebýt rychlého přírůstku Kostlivců díky umění nekromancie, byl by Nekromant velmi zranitelný v prvních dnech a týdnech. Jakmile se mu ale podaří stabilizovat a nastřádat dost surovin, začne verbovat velmi účinné jednotky, které si poradí i se silnějším protivníkem.
Pokud začínáte pouze s městem, bude třeba jej nejprve vylepšit na hrad, ve kterém pak budete moct dále stavět. Výstavba hradu vám zabere celý den (tah), takže stavba nových budov bude možná až den následující.
Město |
20 |
20 |
5000 |
Hrad |
Jakmile máte postavený hrad, můžete se vrhnout na stavění jednotlivých budov. Níže máte seznam všeho, co je možné v hradu nekromanta postavit, cenu a požadavky na stavbu a také krátký popis účelu. Každé kolo (herní den) smíte postavit pouze jednu stavbu. Tato tabulka obsahuje obecné budovy, které neprodukují jednotky.
Stavba | Cena | Požadavky | Popis | ||||||
Cech Magie I - V |
5 | 5 | - | - | - | - | 2000 | - | Hrdina se může naučit kouzla I úrovně. |
5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 1000 | Cech Magie I | Hrdina se může naučit kouzla II úrovně. | |
5 | 5 | 6 | 6 | 6 | 6 | 1000 | Cech Magie II | Hrdina se může naučit kouzla III úrovně. | |
5 | 5 | 8 | 8 | 8 | 8 | 1000 | Cech Magie III | Hrdina se může naučit kouzla IV úrovně. | |
5 | 5 | 10 | 10 | 10 | 10 | 1000 | Cech Magie IV | Hrdina se může naučit kouzla V úrovně. | |
Cech Zlodějů |
5 | - | - | - | - | - | 750 | - | Zobrazuje statistiky ostatních hráčů (počet měst, hradů, hrdinů, surovin, nalezených obelisků a celková síla armády). Čím více cechů vlastníte, tím detailnější informace získáte (ne přímo číselné hodnoty, ale jakýsi žebříček, kdo si jak vede). |
Svatyně |
10 | - | 10 | - | - | - | 4000 | - | Zvyšuje nekromancii všech hrdinů o +10% (max. na 60%). |
Studna |
- | - | - | - | - | - | 500 | - | Zobrazuje celkový počet jednotek k najmutí, a také počet týdenního přírůstku, který dále navyšuje o 2. |
Loděnice |
20 | - | - | - | - | - | 2000 | dostupnost moře |
Lze stavět lodě (10 dřeva + 1000 zlata). |
Socha |
- | 5 | - | - | - | - | 1250 | - | +250 zlata denně. |
Tržiště |
5 | - | - | - | - | - | 500 | - | Možnost směny suroviny. Další tržiště vám zlepší směnný kurz. |
Hromada z Lebek |
- | - | - | - | - | - | 1000 | - | +8 k týdennímu přírůstku jednotky Kostlivec. |
Levá střílna |
- | 5 | - | - | - | - | 1500 | - | Při obléhání hradu přidá menší balistu, útočící na nepřítele. |
Pravá střílna |
- | 5 | - | - | - | - | 1500 | - | Při obléhání hradu přidá menší balistu, útočící na nepřítele. |
Vodní příkop |
- | - | - | - | - | - | 750 | - | Vodní příkop zastaví na jedno kolo pozemní jednotky a jejich obrana bude snížena o -3 pokud budou stát v příkopu. |
Kapitán stráže |
- | - | - | - | - | - | 500 | - | Kapitán stráže nahrazuje hrdinu při obléhání hradu (statistiky: útok 1, obrana 1, síla kouzel 1, znalost 1). |
Bouře |
- | - | - | 10 | - | 10 | 1000 | - | Přidá +2 k Síle kouzel při obraně hradu. |
V druhé tabulce najdete výčet budov pro najímání jednotek (tzv. líhně):
Stavba | Cena | Požadavky | Popis | ||||||
Vykopávky |
- | - | - | - | - | - | 400 | hrad | Rekrutuje jednotku Kostlivec (Skeleton). 8/týdně |
Hřbitov |
- | - | - | - | - | - | 1000 | Vykopávky | Rekrutuje jednotku Zombie. 6/týdně |
vylepšený Hřbitov |
- | - | - | - | - | - | 1000 | Cech Magie Hřbitov |
Rekrutuje jednotku Zmutovaná Zombie (Zombie Mutant). 6/týdně |
Pyramida |
- | 10 | - | - | - | - | 1500 | Vykopávky | Rekrutuje jednotku Mumie (Mummy). 4/týdně |
vylepšená Pyramida |
- | 5 | - | - | - | - | 1500 | Pyramida | Rekrutuje jednotku Královská Mumie (Royal Mummy). 4/týdně |
Sídlo |
10 | - | - | - | - | - | 3000 | Cech Zlodějů Pyramida |
Rekrutuje jednotku Upír (Vampire). 3/týdně |
vylepšené Sídlo |
5 | - | 10 | - | 10 | - | 4000 | Sídlo | Rekrutuje jednotku Pán Upírů (Vampire Lord). 3/týdně |
Mausoleum |
- | 10 | - | 10 | - | - | 3000 | Pyramida Cech Magie Hřbitov |
Rekrutuje jednotku Lich. 2/týdně |
vylepšené Mausoleum |
- | 5 | - | 5 | - | - | 3000 | Cech Magie II Mausoleum |
Rekrutuje jednotku Mocný Lich (Power Lich). 2/týdně |
Laboratoř |
10 | 10 | 5 | 5 | 5 | 5 | 10.000 | Mausoleum |
|
Jako poslední je pro vás připravena tabulka s detailním popisem všech jednotek nekromanta:
Jednotka | Útok | Obrana | Poškození | Životy | Rychlost | Přírůstek | Cena | Pozn. |
Kostlivec |
4 | 3 | 2-3 | 4 | průměrná | 8 | 75 |
- |
Zombie |
5 | 2 | 2-3 | 15 | velmi pomalá | 6 | 150 |
- |
Zmutovaná Zombie |
5 | 2 | 2-3 | 20 | průměrná | 6 | 200 |
- |
Mumie |
6 | 6 | 3-4 | 25 | průměrná | 4 | 250 |
20% šance seslat Prokletí na cíl. |
Královská Mumie |
6 | 6 | 3-4 | 30 | rychlá | 4 | 300 |
30% šance seslat Prokletí na cíl. |
Upír |
8 | 6 | 5-7 | 30 | průměrná letec |
3 | 500 |
Nepřítel neopětuje útok. |
Pán Upírů |
8 | 6 | 5-7 | 40 | rychlá letec |
3 | 650 |
Nepřítel neopětuje útok. Vysávání života. |
Lich |
7 | 12 | 8-10 | 25 | rychlá | 2 | 750 |
12 střel Plošný útok. |
Mocný Lich |
7 | 13 | 8-10 | 35 | velmi rychlá | 2 | 900 |
24 střel. Plošný útok. |
Kostěný Drak |
11 | 9 | 25-45 | 150 |
průměrná letec |
1 | 1500 |
Snižuje morálku nepřátelským jednotkám. |