
Každá z šesti frakcí (Azyl, Nekropole, Peklo, Svatyně, Tvrz a Kobka) získává během boje speciální body, které naplňují ukazatel frakční schopnosti. Jakmile je dosažena alespoň jedna úroveň, je možné tuto schopnost kdykoliv použít. Nabíjení těchto schopností probíhá během boje a může být ovlivněno různými vedlejšími efekty: artefakty, budovami či schopnostmi.

Každá frakce získává body do tohoto ukazatele odlišným způsobem. Pokud se na tento způsob zaměříte, budete body získávat rychleji a schopnost tak bude dříve nabitá i na vyšší úroveň (maximálně 4.). Jakmile schopnost použijete (na jakékoliv úrovni), všechny nasbírané body se okamžitě spotřebují.
Každý hrdina začíná s naučenou frakční schopností na první úrovni a v průběhu hry získává úrovně vyšší.
Strážný anděl |
 Strážný anděl I |
Cílová přátelská základní jednotka se stane nezranitelnou na dobu 1 kola. Ukazatel se naplňuje poškozením přátelských jednotek a ziskem dobré morálky.
Potřeba bodů: 100 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 1 |
Schopnost: aktivní - souboj |
 Strážný anděl II |
Cílová přátelská základní nebo elitní jednotka se stane nezranitelnou na dobu 1 kola. Ukazatel se naplňuje poškozením přátelských jednotek a ziskem dobré morálky.
Potřeba bodů: 200 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 5 |
Schopnost: aktivní - souboj |
 Strážný anděl III |
Jakákoliv cílová přátelská jednotka se stane nezranitelnou na dobu 1 kola. Ukazatel se naplňuje poškozením přátelských jednotek a ziskem dobré morálky.
Potřeba bodů: 300 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 15 |
Schopnost: aktivní - souboj |
 Strážný anděl IV |
Jakákoliv přátelská jednotka se stane nezranitelnou veškerými útoky po dobu 1 kola a je jí také vyléčeno 23% zdraví.
Potřeba bodů: 400 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 25 |
Schopnost: aktivní - souboj |

Nekromancie |
 Nekromancie I |
Oživí přátelské nemrtvé jednotky podle velikosti vaší armády. Oživit lze základní jednotky. Ukazatel se naplňuje při zraňování jednotek. Přátelské ztráty generují více bodů.
Potřeba bodů: 100 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 1 |
Schopnost: aktivní - souboj |
 Nekromancie II |
Oživí přátelské nemrtvé jednotky podle velikosti vaší armády. Oživit lze základní a elitní jednotky. Silnější jak Nekromancie I. Ukazatel se naplňuje při zraňování jednotek. Přátelské ztráty generují více bodů.
Potřeba bodů: 200 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 5 |
Schopnost: aktivní - souboj |
 Nekromancie III |
Oživí přátelské nemrtvé jednotky podle velikosti vaší armády. Oživit lze základní, elitní a šampiónské jednotky. Silnější jak Nekromancie II. Ukazatel se naplňuje při zraňování jednotek. Přátelské ztráty generují více bodů.
Potřeba bodů: 300 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 15 |
Schopnost: aktivní - souboj |
 Nekromancie IV |
Oživí přátelské nemrtvé jednotky podle velikosti vaší armády. Léčení je rozděleno mezi přátelské nemrtvé v cílové oblasti. Silnější než Nekromancie III. Oživit lze základní, elitní i šampiónské jednotky.
Potřeba bodů: 400 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 25 |
Schopnost: aktivní - souboj |

Brány |
 Brány I |
Vyberte jednu ze svých démonských skupin a poté zvolte místo, kam bude vyvolána skupina démonů stejného druhu. Nejprve se objeví brána: vyvolaná skupina vyjde z brány po 1 kole. Přivolaná skupina se vrátí do Sheogu, pokud bude původní skupina zničena. Vyvolávat lze základní jednotky. Ukazatel se naplňuje kritickými a smolnými zásahy jednotek.
Potřeba bodů: 100 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 1 |
Schopnost: aktivní - souboj |
 Brány II |
Vyberte jednu ze svých démonských skupin a poté zvolte místo, kam bude vyvolána skupina démonů stejného druhu. Nejprve se objeví brána: vyvolaná skupina vyjde z brány po 1 kole. Přivolaná skupina se vrátí do Sheogu, pokud bude původní skupina zničena. Vyvolávat lze základní a elitní jednotky. Ukazatel se naplňuje kritickými a smolnými zásahy jednotek.
Potřeba bodů: 200 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 5 |
Schopnost: aktivní - souboj |
 Brány III |
Vyberte jednu ze svých démonských skupin a poté zvolte místo, kam bude vyvolána skupina démonů stejného druhu. Nejprve se objeví brána: vyvolaná skupina vyjde z brány po 1 kole. Přivolaná skupina se vrátí do Sheogu, pokud bude původní skupina zničena. Vyvolávat lze všechny jednotky. Ukazatel se naplňuje kritickými a smolnými zásahy jednotek.
Potřeba bodů: 300 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 15 |
Schopnost: aktivní - souboj |
 Brány IV |
Vyberte jednu ze svých démonských skupin a poté zvolte místo, kam bude vyvolána skupina démonů stejného druhu. Vyvolaná skupina je silnější, objeví se okamžitě a může také v daném kole hned jednat. Přivolaná skupina se vrátí do Sheogu, pokud bude původní skupina zničena. Vyvolávat lze všechny jednotky.
Potřeba bodů: 400 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 25 |
Schopnost: aktivní - souboj |

Čest |
 Čest I |
Všechny přátelské jednotky Svatyně získají +7 k fyzické a magické obraně po zbytek aktuálního kola. Ukazatel se naplňuje útokem na v daném kole nezasažené nepřátelské jednotky.
Potřeba bodů: 100 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 1 |
Schopnost: aktivní - souboj |
 Čest II |
Všechny přátelské jednotky Svatyně získají +7 k fyzické a magické obraně a +14% k maximálnímu zdraví po zbytek aktuálního kola. Ukazatel se naplňuje útokem na v daném kole nezasažené nepřátelské jednotky.
Potřeba bodů: 200 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 5 |
Schopnost: aktivní - souboj |
 Čest III |
Všechny přátelské jednotky Svatyně získají +7 k fyzické a magické obraně, +14% k maximálnímu zdraví a mrazivý štít, který způsobí útočníkům 2 body poškození (vodou) za každou jednotku. Ukazatel se naplňuje útokem na v daném kole nezasažené nepřátelské jednotky.
Potřeba bodů: 300 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 15 |
Schopnost: aktivní - souboj |
 Čest IV |
Všechny přátelské jednotky Svatyně získají +7 k fyzické a magické obraně, +14% k maximálnímu zdraví a mrazivý štít, který způsobí útočníkům 2 body poškození (vodou) za každou jednotku. Útočníci navíc budou "podchlazení".
Potřeba bodů: 400 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 25 |
Schopnost: aktivní - souboj |

Krvavá zuřivost |
 Krvavá zuřivost I |
Všechny přátelské jednotky Tvrze získají +5 k iniciativě po dobu aktuálního kola. Ukazatel se naplňuje útoky jednotek. Přátelské jednotky generují více bodů.
Potřeba bodů: 100 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 1 |
Schopnost: aktivní - souboj |
 Krvavá zuřivost II |
Všechny přátelské jednotky Tvrze získají +5 k iniciativě a +10 k fyzické síle po dobu aktuálního kola. Ukazatel se naplňuje útoky jednotek. Přátelské jednotky generují více bodů.
Potřeba bodů: 200 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 5 |
Schopnost: aktivní - souboj |
 Krvavá zuřivost III |
Všechny přátelské jednotky Tvrze získají +5 k iniciativě, +10 k fyzické síle a 1 oplácení po dobu aktuálního kola. Ukazatel se naplňuje útoky jednotek. Přátelské jednotky generují více bodů.
Potřeba bodů: 300 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 15 |
Schopnost: aktivní - souboj |
 Krvavá zuřivost IV |
Všechny přátelské jednotky Tvrze získají +5 k iniciativě, +10 k fyzické síle a 1 oplácení po dobu aktuálního kola. Také při útoku způsobí krátké omráčení, které zabrání oplácení.
Potřeba bodů: 400 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 25 |
Schopnost: aktivní - souboj |

Malassin plášť |
 Malassin plášť I |
Cílová přátelská základní jednotka Kobky se stane neviditelnou. Neviditelnost se zruší ve chvíli útoku na nepřítele, nebo když se jednotka dostane do sousedství nepřátelské skupiny. Neviditelná skupina způsobí o 10% poškození navíc, vyhne se oplácení, obdrží o 50% menší poškození a získá +1 k pohyblivosti. Trvá po dobu 2 kol. Ukazatel se naplní při napadení nepřátelských jednotek, které nemohou oplácet.
Potřeba bodů: 100 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 1 |
Schopnost: aktivní - souboj |
 Malassin plášť II |
Cílová přátelská základní nebo elitní jednotka Kobky se stane neviditelnou. Neviditelnost se zruší ve chvíli útoku na nepřítele, nebo když se jednotka dostane do sousedství nepřátelské skupiny. Neviditelná skupina způsobí o 10% poškození navíc, vyhne se oplácení, obdrží o 50% menší poškození a získá +1 k pohyblivosti. Trvá po dobu 2 kol. Ukazatel se naplní při napadení nepřátelských jednotek, které nemohou oplácet.
Potřeba bodů: 200 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 5 |
Schopnost: aktivní - souboj |
 Malassin plášť III |
Cílová přátelská základní, elitní nebo šampiónská jednotka Kobky se stane neviditelnou. Neviditelnost se zruší ve chvíli útoku na nepřítele, nebo když se jednotka dostane do sousedství nepřátelské skupiny. Neviditelná skupina způsobí o 10% poškození navíc, vyhne se oplácení, obdrží o 50% menší poškození a získá +2 k pohyblivosti. Trvá po dobu 2 kol. Ukazatel se naplní při napadení nepřátelských jednotek, které nemohou oplácet.
Potřeba bodů: 300 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 15 |
Schopnost: aktivní - souboj |
 Malassin plášť IV |
Všechny jednotky Kobky se v cílové oblasti stanou neviditelnými. Neviditelnost se zruší ve chvíli útoku na nepřítele, nebo když se jednotka dostane do sousedství nepřátelské skupiny. Neviditelná skupina způsobí o 10% poškození navíc, vyhne se oplácení, obdrží o 50% menší poškození a získá +2 k pohyblivosti. Trvá po dobu 2 kol. Ukazatel se naplní při napadení nepřátelských jednotek, které nemohou oplácet.
Potřeba bodů: 400 |
Počet kol nabíjení: 1 |
 Neutrální |
Úroveň hrdiny: 25 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Sdílejte článek s přáteli: