Objekty na souši |
Popis |
Aréna |
Abyste získali bonus, musíte porazit armádu, ukrývající se v aréně. Souboj je pouze cvičný, takže pokud zvítězíte všechny ztracené jednotky se k vám po boji vrátí.
+2 k fyzické síle nebo +2 k fyzické obraně hrdiny (jednorázově). +150 k reputačním bodům krve / slz (+25 pokud hrajete kampaň). |
 Tajemná knihovna |
Podle úrovně hrdiny, který do ní vstupuje, přidává následující:
- úroveň 1-10: +1 k magické síle nebo +1 k magické obraně
- úroveň 11-20: +2 k magické síle nebo +2 k magické obraně
- úroveň 21-30: +3 k magické síle nebo +3 k magické obraně
+150 k reputačním bodům krve / slz (+25 pokud hrajete kampaň).
|
 Výrobce zbraní
|
+1 k fyzické síle hrdiny (jednorázově).
|
 Výrobce zbroje |
+1 k fyzické obraně hrdiny (jednorázově).
|
 Krystal moci |
+1 k magické síle hrdiny (jednorázově).
|
 Krystal odhalení |
+1 k magické obraně hrdiny (jednorázově).
|
 Kámen osvícení |
+2500 ke zkušenostem hrdiny (jednorázově).
|
 Svatyně Sedmého draka |
Za poplatek navýší úroveň hrdiny (jednorázově).
Cena: 11.000 + 7 
|
 Pán vzpomínek |
Za poplatek zresetuje schopnosti hrdiny.
Cena: 5000 
|
 Socha anděla |
+5 k magické síle a +5 k morálce hrdiny na týden.
|
 Slepá panna |
+5 k osudu hrdiny do příští bitvy.
|
 Socha kentaura |
+5 k pohybu a +10% k poškození z dálky.
|
 Socha gryfa |
+20% zdraví všem vašim létajícím jednotkám na jeden týden.
|
 Socha démona |
+5 k fyzické síle a +5 ke štěstí hrdiny na týden.
|
 Pekelná výheň |
+5 k fyzické síle a +5 k magické síle hrdiny na týden.
|
 Dračí uzel |
Zdvojnásobí základní manu hrdiny na týden.
|
 Dračí žíla |
Jednou týdně obnoví všechnu manu hrdiny.
|
 Svatyně Matky země |
+10% ke zdraví vašich jednotek do další bitvy.
|
 Svatyně chrabrosti |
+1 k pohybu a +5 k morálce hrdiny na týden.
|
 Svatyně zmrzlé perly |
+10 k iniciativě na týden.
|
 Arkathova pečeť |
+5 k fyzické obraně a +5 k magické obraně hrdiny na týden.
|
 Lapač duší |
+10 k magické síle hrdiny na týden.
|
 Oltář magického přerušení |
Vaše jednotky získají imunitu vůči magii na první tři kola v následující bitvě.
|
 Kotel na duševní jed |
V příštím boji otráví všechny nepřátelské jednotky. Každé kolo utrpí 50 bodů poškození temnotou a sníží iniciativu o 5. Otrava vyprchá za 3 kola.
|
 Sběr věřících |
+5 k magické síle a +5 k vedení hrdiny do další bitvy.
|
 Socha odhalení |
Odhalí cílovou oblast na mapě dobrodružství.
|
 Oltář zkázy |
Na začátku bitvy sešle ničivou ohnivou bouři na nepřátelské jednotky.
|
 Stopa chaosu |
Na začátku další bitvy se na bojišti objeví Červ z pekel, který náhodně pohltí malou nepřátelskou jednotku a začne ji trávit. Nepřítel může tohoto červa zničit, aby zachránil jednotku před smrtí.
|
 Ashiny přesýpací hodiny |
Hrdina se bude pohybovat o 20% rychleji a iniciativa nepřátelských jednotek v příští bitvě klesne o 10.
|
 Pole zkázy |
Fyzické poškození a zdraví všech nepřátelských žijících jednotek je v příští bitvě sníženo o 10.
|
 Chrám meditace |
+5 k fyzické síle a +10 k iniciativě v příští bitvě.
|
 Svatyně živelné vody |
Vaše jednotky získají vodní štít, jsou-li v příští bitvě zraněny.
|
 Sál nájezdníků |
Lze zabrat. Vlastník obdrží zlato za každý vyhraný boj. Více sálů násobí tento bonus.
|
 Dům válečné stezky |
Lze zabrat. Vlastník obdrží bonus k pohybu za každý vyhraný boj.
|
 Shromažďovací prapor |
+5 k osudu a +5 k vedení hrdiny do další bitvy. Navíc přidá +5 bodů pohybu.
|
 Stáje |
Navýší pohyb hrdiny o +5 do konce týdne.
|
 Loděnice |
Hrdina si může zakoupit loď pro pohyb na moři.
Cena: 1000 + 10 
|
 Maják |
Lze zabrat. Navýší pohyb vašich hrdinů po moři.
|
 Brána do podzemí |
Po vstupu přesune hrdinu do podzemí.
|
 Výstup z podzemí |
Umožní hrdinův vystoupat na povrch z podzemí.
|
 Duševní brána (obousměrná) |
Přesune hrdinu k další obousměrné duševní bráně (je možné se vrátit zpět).
|
 Duševní brána (jednosměrná) |
Přesune hrdinu k východu z jednosměrné duševní bráně (není možné se vrátit zpět).
|
 Východ z duševní brány |
Slouží pouze jako výstup z jednosměrné duševní brány, nelze do něj vstoupit.
|
 Krematorium |
Oblast kolem krematoria bude pro nepřátelské hrdiny zahalena temným příkrovem.
|
 Observatoř |
Odhalí okolní oblast (zdarma).
|
 Úkryt |
Pokud hrdina setrvá uvnitř, nemůže na něj nepřítel zaútočit.
|
 Cvičiště |
Za poplatek můžete vylepšit své jednotky.
- základní: 75% z ceny
- elitní: 150% z ceny
- šampiónské: 225% z ceny
|
 Obchod s artefakty |
Hrdina může nakupovat a prodávat artefakty.
|