Heroes III: Nekropole (Necropolis)

. Publikováno v Heroes 3. Zobrazení: 8954


 

Nekropoli zastupuje Rytíř Smrti a Nekromant. Při výstavbě města budete nejméně potřebovat síru, krystaly a drahokamy. Naopak rtuť bude zapotřebí nejvíce, a to také pro najímání nejsilnější jednotky. Bohužel stavba zásobárny surovin moc nepomůže (dává dřevo a rudu), takže se budete muset spolehnout na zabrání laboratoří na výrobu rtuti.

Na nižších úrovních je vojsko tohoto města velmi pomalé a bez střelce. Lecos vyváží dovednost nekromancie, která vám bude navracet kostlivce, ale nemůžete se spoléhat jen na ni. První znatelná změna nastane po vylepšení Upírů. Jakmile totiž získají schopnost vysávání života, budou tvou údernou jednotkou. Kompletní vojsko pak dokáže opravdové zázraky. Tři letecké jednotky, velmi silná střelecká jednotka a k tomu všemu hrdina s oživováním mrtvých a nekromancií dokáží dobýt i ten nejlépe střežený hrad.

Pokud začínáte pouze s městem, můžete stavět ostatní městské budovy (změna oproti předchozím dílům), ale pro stavění líhní, které produkují jednotky už musíte vystavět hrad (či nižší stupeň opevnění).


Město

20

20

5000

Hrad


Jakmile máte postavený hrad, můžete se vrhnout na stavění jednotlivých líhní. Níže máte seznam všeho, co je možné postavit, cenu a požadavky na stavbu a také krátký popis účelu. Každé kolo (herní den) smíte postavit pouze jednu stavbu. Tato tabulka obsahuje obecné budovy, které neprodukují jednotky.

Stavba Cena Požadavky Popis

Cech Magie I
(Magic Guild I)

5

5
- - - -
2000
Vesnická rezidence Hrdina se může naučit kouzla I úrovně (5 kouzel).

Cech Magie II
(Magic Guild II)

5

5

4

4

4

4

1000
Cech Magie I Hrdina se může naučit kouzla II úrovně (4 kouzla).

Cech Magie III
(Magic Guild III)

5

5

6

6

6

6

1000
Cech Magie II Hrdina se může naučit kouzla III úrovně (3 kouzla).

Cech Magie IV
(Magic Guild IV)

5

5

8

8

8

8

1000
Cech Magie III Hrdina se může naučit kouzla IV úrovně (2 kouzla).

Cech Magie V
(Magic Guild V)

5

5

10

10

10

10

1000
Cech Magie IV Hrdina se může naučit kouzla V úrovně (1 kouzlo).

Vesnická rezidence
(Village Hall)
- - - - - - - vždy postavena +500  denně

Městská rezidence
(Town Hall)
- - - - - -
2500
Vesnická rezidence
Hospoda
+1000  denně

Velkoměstská rezidence
(City Hall)
- - - - - -
5000
Městská rezidence
Kovář
Cech Magie I
Tržiště
+2000  denně

Hlavní Město
(Capitol)
- - - - - -
10.000
Velkoměstská rezidence
Hrad
+4000  denně

Pevnost
(Fort)

20

20
- - - -
5000
Vesnická rezidence Městské hradby.

Citadela
(Citadel)
-
5
- - - -
2500
Pevnost Hradní příkop, hlavní střílna, +50% k přírůstku jednotek.
Zranění hradního příkopu: kosti (70 poškození).

Hrad
(Castle)

10

10
- - - -
5000
Citadela Postranní střílny, vylepšené hradby, +100% k přírůstku jednotek.

Kovář
(Blacksmith)

5
- - - - -
1000
Vesnická rezidence
Prodává Stan první pomoci za 750 

Hospoda
(Tavern)

5
- - - - -
500
Vesnická rezidence

Najímání hrdinů, zjišťování informací o nepřátelích.


Závoj Temnoty
(Cover of Darkness)
- - - - - -
1000
Pevnost

Zahalí okolí hradu "mlhou války" a tento příkrov obnovuje každý
den (i když hrdina oblast již navštívil).


Zesilovač Nekromancie
(Necromancy Amplifier)
- - - - - -
1.000
Cech Magie I

+10% k dovednosti Nekromancie všem vašim hrdinům.


Kostěný Transformátor
(Skeleton Transformer)
- - - - - -
1000
Prokletý Chrám Jakoukoliv jednotku promění ve stejném poměru na Kostlivce,
resp. Kostěné Draky.

Tržiště
(Marketplace)

5
- - - - -
500
Vesnická rezidence Možnost směny suroviny. Další tržiště vám zlepší směnný kurz.

Zásobárna Surovin
(Resource Silo)
-
5
- - - -
5000
Tržiště +1  denně, +1  denně.

Loděnice
(Shipyard)

20
- - - - -
2000
Vesnická Rezidence Staví lodě za 10  + 1000 

Vězení Duší
(Soul Prison)
- - - - - - -
Grál
+50% k přírůstku jednotek.
+5000  denně.
+20% k dovednosti Nekromancie všem vašim hrdinům.


V druhé tabulce najdete výčet budov pro najímání jednotek (tzv. líhně):

Stavba Cena Požadavky Popis

Prokletý Chrám
(Cursed Temple)

5

5
-  -  -  - 
400
Pevnost
Rekrutuje jednotku Kostlivec (Skeleton).
12/týden

vylepšený Prokletý Chrám
(Upgraded Cursed Temple)

5

5
- - - -
1000
Prokletý Chrám
Rekrutuje jednotku Kostlivý Válečník (Skeleton Warrior).
12/týden

Odkryté Hroby
(Unearthed Graves)
- - - - - -
1000
Kostěný Transformátor +7 k přírůstku  

Hřbitov
(Graveyard)
-
5
- - - -
1000
Prokletý Chrám
Rekrutuje jednotku Chodící Mrtvola (Walking Dead).
8/týden

vylepšený Hřbitov
(Upgraded Graveyard)

5

5
- - - -
1000
Hřbitov
Rekrutuje jednotku Zombie.
8/týden
 
Hrobka Duší
(Tomb of Souls)

5

5
- - - -
1500
Prokletý Chrám
Rekrutuje jednotku Duch (Wight).
7/týden
 
vylepšená Hrobka Duší
(Upgraded Tomb of Souls)
- - - - -
5

1500
Hrobka Duší
Rekrutuje jednotku Přízrak (Wraith).
7/týden

Sídlo
(Estate)

5

5
- - - -
2000
Hřbitov
Rekrutuje jednotku Upír (Vampire).
4/týden

vylepšené Sídlo
(Upgraded Estate)

5
-
10
-
10
-
2000
Sídlo
Zesilovač Nekromancie

Rekrutuje jednotku Pán Upírů (Vampire Lord).
4/týden

Mausoleum
-
10
-
10
- -
2000
Hřbitov
Cech Magie I

Rekrutuje jednotku Lich.
3/týden

vylepšené Mausoleum
-
5
-
5
- -
2000
Mausoleum
Rekrutuje jednotku Mocný Lich (Power Lich).
3/týden

Síň Temnot
(Hall of Darkness)

10

10
- - -

-


6000
Sídlo
Mausoleum

Rekrutuje jednotku Černý Rytíř (Black Knight).
2/týden

vylepšená Síň Temnot
(Upgraded Hall of Darkness)

5

5

2

2

2

2

3000
Síň Temnot
Rekrutuje jednotku Hrozivý Rytíř (Dread Knight).
2/týden

Dračí Hrobka
(Dragon Vault)

5

5

5

5

5

5

10.000
Síň Temnot
Rekrutuje jednotku Kostěný Drak (Bone Dragon).
1/týden

vylepšená Dračí Hrobka
(Upgraded Dragon Vault)

5

5
 -  - -
20

15.000
Dračí Hrobka
Rekrutuje jednotku Přízračný Drak (Ghost Dragon).
1/týden


Jako poslední je pro vás připravena tabulka s detailním popisem všech jednotek:

Jednotka  Útok   Obrana   Poškození   Životy   Rychlost   Přírůstek  Cena Pozn.

Kostlivec
5 4 1-3 6 4 hexy 12
60
nemrtvý

Kostlivý Válečník
6 6 1-3 6 5 hexů 12
70
nemrtvý

Chodící Mrtvola
5 5 2-3 15 3 hexy 8
100
nemrtvý

Zombie
5 5 2-3 20 4 hexy 8
125
nemrtvý
20% šance oslabit nepřítele (-2 útok, -2 obrana
napadené jednotky po 3 kola).

Duch
 7 7 3-5 18 5 hexů
letec
7
200
nemrtvý
Regenerace životů (ne oživování).

Přízrak
7 7 3-5 18 7 hexů
letec
7
230
nemrtvý
Regenerace životů (ne oživování).
Vysávání many - každé kolo vysají 2 body magie
nepřátelskému hrdinovi.

Upír
10 9 5-8 30 6 hexů
letec
4
360
 nemrtvý
Nepřítel neoplácí útok.

Pán Upírů
10 10 5-8 40 9 hexů
letec
4
500
nemrtvý
Nepřítel neoplácí útok.
Vysávání života - dle způsobeného zranění si
zregeneruje životy a oživí padlé (trvale).

Lich
13 10 11-13 30 6 hexů 3
550
nemrtvý
12 střel
Oblak smrti - střelecký útok zraňuje stejnou
silou cíl o vše živé kolem (dosah 1 hex).

Mocný Lich
13 10 11-15 40 7 hexů 3
600
nemrtvý
12 střel
Oblak smrti - střelecký útok zraňuje stejnou
silou cíl o vše živé kolem (dosah 1 hex).

Černý Rytíř
16 16 15-30 120 7 hexů 2
1200
nemrtvý
20% šance na seslání Prokletí.

Hrozivý Rytíř
18 18 15-30 120 9 hexů 2
1500
nemrtvý
20% šance na seslání Prokletí.
20% šance na způsobení dvojnásobného zranění.

Kostěný Drak
17 15 25-50 150 9 hexů
letec
1
1800
nemrtvý
-1 k Morálce nepřítele.

Přízračný Drak
19 17 25-50 200 14 hexů
letec
1
3000

1
nemrtvý
-1 k Morálce nepřítele.
20% šance na zestárnutí cíle - životy cíle
se sníží na ½.


*) nemrtvý - jednotka je immuní na jedy a kouzla ovlivňující mysl, prokletí a požehnání. Morálka nemrtvých je vždy neutrální.

Tags: Heroes III

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.