Nekropoli zastupuje Rytíř Smrti a Nekromant. Při výstavbě města budete nejméně potřebovat síru, krystaly a drahokamy. Naopak rtuť bude zapotřebí nejvíce, a to také pro najímání nejsilnější jednotky. Bohužel stavba zásobárny surovin moc nepomůže (dává dřevo a rudu), takže se budete muset spolehnout na zabrání laboratoří na výrobu rtuti.
Na nižších úrovních je vojsko tohoto města velmi pomalé a bez střelce. Lecos vyváží dovednost nekromancie, která vám bude navracet kostlivce, ale nemůžete se spoléhat jen na ni. První znatelná změna nastane po vylepšení Upírů. Jakmile totiž získají schopnost vysávání života, budou tvou údernou jednotkou. Kompletní vojsko pak dokáže opravdové zázraky. Tři letecké jednotky, velmi silná střelecká jednotka a k tomu všemu hrdina s oživováním mrtvých a nekromancií dokáží dobýt i ten nejlépe střežený hrad.
Pokud začínáte pouze s městem, můžete stavět ostatní městské budovy (změna oproti předchozím dílům), ale pro stavění líhní, které produkují jednotky už musíte vystavět hrad (či nižší stupeň opevnění).
Město |
20 |
20 |
5000 |
Hrad |
Jakmile máte postavený hrad, můžete se vrhnout na stavění jednotlivých líhní. Níže máte seznam všeho, co je možné postavit, cenu a požadavky na stavbu a také krátký popis účelu. Každé kolo (herní den) smíte postavit pouze jednu stavbu. Tato tabulka obsahuje obecné budovy, které neprodukují jednotky.
Stavba | Cena | Požadavky | Popis | ||||||
Cech Magie I (Magic Guild I) |
5 |
5 |
- | - | - | - | 2000 |
Vesnická rezidence | Hrdina se může naučit kouzla I úrovně (5 kouzel). |
Cech Magie II (Magic Guild II) |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
1000 |
Cech Magie I | Hrdina se může naučit kouzla II úrovně (4 kouzla). |
Cech Magie III (Magic Guild III) |
5 |
5 |
6 |
6 |
6 |
6 |
1000 |
Cech Magie II | Hrdina se může naučit kouzla III úrovně (3 kouzla). |
Cech Magie IV (Magic Guild IV) |
5 |
5 |
8 |
8 |
8 |
8 |
1000 |
Cech Magie III | Hrdina se může naučit kouzla IV úrovně (2 kouzla). |
Cech Magie V (Magic Guild V) |
5 |
5 |
10 |
10 |
10 |
10 |
1000 |
Cech Magie IV | Hrdina se může naučit kouzla V úrovně (1 kouzlo). |
Vesnická rezidence (Village Hall) |
- | - | - | - | - | - | - | vždy postavena | +500 denně |
Městská rezidence (Town Hall) |
- | - | - | - | - | - | 2500 |
Vesnická rezidence Hospoda |
+1000 denně |
Velkoměstská rezidence (City Hall) |
- | - | - | - | - | - | 5000 |
Městská rezidence Kovář Cech Magie I Tržiště |
+2000 denně |
Hlavní Město (Capitol) |
- | - | - | - | - | - | 10.000 |
Velkoměstská rezidence Hrad |
+4000 denně |
Pevnost (Fort) |
20 |
20 |
- | - | - | - | 5000 |
Vesnická rezidence | Městské hradby. |
Citadela (Citadel) |
- | 5 |
- | - | - | - | 2500 |
Pevnost | Hradní příkop, hlavní střílna, +50% k přírůstku jednotek. Zranění hradního příkopu: kosti (70 poškození). |
Hrad (Castle) |
10 |
10 |
- | - | - | - | 5000 |
Citadela | Postranní střílny, vylepšené hradby, +100% k přírůstku jednotek. |
Kovář (Blacksmith) |
5 |
- | - | - | - | - | 1000 |
Vesnická rezidence | Prodává Stan první pomoci za 750 |
Hospoda (Tavern) |
5 |
- | - | - | - | - | 500 |
Vesnická rezidence |
Najímání hrdinů, zjišťování informací o nepřátelích. |
Závoj Temnoty (Cover of Darkness) |
- | - | - | - | - | - | 1000 |
Pevnost |
Zahalí okolí hradu "mlhou války" a tento příkrov obnovuje každý |
Zesilovač Nekromancie (Necromancy Amplifier) |
- | - | - | - | - | - | 1.000 |
Cech Magie I |
+10% k dovednosti Nekromancie všem vašim hrdinům. |
Kostěný Transformátor (Skeleton Transformer) |
- | - | - | - | - | - | 1000 |
Prokletý Chrám | Jakoukoliv jednotku promění ve stejném poměru na Kostlivce, resp. Kostěné Draky. |
Tržiště (Marketplace) |
5 |
- | - | - | - | - | 500 |
Vesnická rezidence | Možnost směny suroviny. Další tržiště vám zlepší směnný kurz. |
Zásobárna Surovin (Resource Silo) |
- | 5 |
- | - | - | - | 5000 |
Tržiště | +1 denně, +1 denně. |
Loděnice (Shipyard) |
20 |
- | - | - | - | - | 2000 |
Vesnická Rezidence | Staví lodě za 10 + 1000 |
Vězení Duší (Soul Prison) |
- | - | - | - | - | - | - | Grál |
+50% k přírůstku jednotek. +5000 denně. +20% k dovednosti Nekromancie všem vašim hrdinům. |
V druhé tabulce najdete výčet budov pro najímání jednotek (tzv. líhně):
Stavba | Cena | Požadavky | Popis | ||||||
Prokletý Chrám (Cursed Temple) |
5 |
5 |
- | - | - | - | 400 |
Pevnost | Rekrutuje jednotku Kostlivec (Skeleton). 12/týden |
vylepšený Prokletý Chrám (Upgraded Cursed Temple) |
5 |
5 |
- | - | - | - | 1000 |
Prokletý Chrám | Rekrutuje jednotku Kostlivý Válečník (Skeleton Warrior). 12/týden |
Odkryté Hroby (Unearthed Graves) |
- | - | - | - | - | - | 1000 |
Kostěný Transformátor | +7 k přírůstku |
Hřbitov (Graveyard) |
- | 5 |
- | - | - | - | 1000 |
Prokletý Chrám | Rekrutuje jednotku Chodící Mrtvola (Walking Dead). 8/týden |
vylepšený Hřbitov (Upgraded Graveyard) |
5 |
5 |
- | - | - | - | 1000 |
Hřbitov | Rekrutuje jednotku Zombie. 8/týden |
Hrobka Duší (Tomb of Souls) |
5 |
5 |
- | - | - | - | 1500 |
Prokletý Chrám | Rekrutuje jednotku Duch (Wight). 7/týden |
vylepšená Hrobka Duší (Upgraded Tomb of Souls) |
- | - | - | - | - | 5 |
1500 |
Hrobka Duší | Rekrutuje jednotku Přízrak (Wraith). 7/týden |
Sídlo (Estate) |
5 |
5 |
- | - | - | - | 2000 |
Hřbitov | Rekrutuje jednotku Upír (Vampire). 4/týden |
vylepšené Sídlo (Upgraded Estate) |
5 |
- | 10 |
- | 10 |
- | 2000 |
Sídlo Zesilovač Nekromancie |
Rekrutuje jednotku Pán Upírů (Vampire Lord). 4/týden |
Mausoleum |
- | 10 |
- | 10 |
- | - | 2000 |
Hřbitov Cech Magie I |
Rekrutuje jednotku Lich. 3/týden |
vylepšené Mausoleum |
- | 5 |
- | 5 |
- | - | 2000 |
Mausoleum | Rekrutuje jednotku Mocný Lich (Power Lich). 3/týden |
Síň Temnot (Hall of Darkness) |
10 |
10 |
- | - | - |
- |
6000 |
Sídlo Mausoleum |
Rekrutuje jednotku Černý Rytíř (Black Knight). 2/týden |
vylepšená Síň Temnot (Upgraded Hall of Darkness) |
5 |
5 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3000 |
Síň Temnot | Rekrutuje jednotku Hrozivý Rytíř (Dread Knight). 2/týden |
Dračí Hrobka (Dragon Vault) |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
10.000 |
Síň Temnot | Rekrutuje jednotku Kostěný Drak (Bone Dragon). 1/týden |
vylepšená Dračí Hrobka (Upgraded Dragon Vault) |
5 |
5 |
- | - | - | 20 |
15.000 |
Dračí Hrobka | Rekrutuje jednotku Přízračný Drak (Ghost Dragon). 1/týden |
Jako poslední je pro vás připravena tabulka s detailním popisem všech jednotek:
Jednotka | Útok | Obrana | Poškození | Životy | Rychlost | Přírůstek | Cena | Pozn. |
Kostlivec |
5 | 4 | 1-3 | 6 | 4 hexy | 12 | 60 |
nemrtvý |
Kostlivý Válečník |
6 | 6 | 1-3 | 6 | 5 hexů | 12 | 70 |
nemrtvý |
Chodící Mrtvola |
5 | 5 | 2-3 | 15 | 3 hexy | 8 | 100 |
nemrtvý |
Zombie |
5 | 5 | 2-3 | 20 | 4 hexy | 8 | 125 |
nemrtvý 20% šance oslabit nepřítele (-2 útok, -2 obrana napadené jednotky po 3 kola). |
Duch |
7 | 7 | 3-5 | 18 | 5 hexů letec |
7 | 200 |
nemrtvý Regenerace životů (ne oživování). |
Přízrak |
7 | 7 | 3-5 | 18 | 7 hexů letec |
7 | 230 |
nemrtvý Regenerace životů (ne oživování). Vysávání many - každé kolo vysají 2 body magie nepřátelskému hrdinovi. |
Upír |
10 | 9 | 5-8 | 30 | 6 hexů letec |
4 | 360 |
nemrtvý Nepřítel neoplácí útok. |
Pán Upírů |
10 | 10 | 5-8 | 40 | 9 hexů letec |
4 | 500 |
nemrtvý Nepřítel neoplácí útok. Vysávání života - dle způsobeného zranění si zregeneruje životy a oživí padlé (trvale). |
Lich |
13 | 10 | 11-13 | 30 | 6 hexů | 3 | 550 |
nemrtvý 12 střel Oblak smrti - střelecký útok zraňuje stejnou silou cíl o vše živé kolem (dosah 1 hex). |
Mocný Lich |
13 | 10 | 11-15 | 40 | 7 hexů | 3 | 600 |
nemrtvý 12 střel Oblak smrti - střelecký útok zraňuje stejnou silou cíl o vše živé kolem (dosah 1 hex). |
Černý Rytíř |
16 | 16 | 15-30 | 120 | 7 hexů | 2 | 1200 |
nemrtvý 20% šance na seslání Prokletí. |
Hrozivý Rytíř |
18 | 18 | 15-30 | 120 | 9 hexů | 2 | 1500 |
nemrtvý 20% šance na seslání Prokletí. 20% šance na způsobení dvojnásobného zranění. |
Kostěný Drak |
17 | 15 | 25-50 | 150 | 9 hexů letec |
1 | 1800 |
nemrtvý -1 k Morálce nepřítele. |
Přízračný Drak |
19 | 17 | 25-50 | 200 | 14 hexů letec |
1 | 3000 1 |
nemrtvý -1 k Morálce nepřítele. 20% šance na zestárnutí cíle - životy cíle se sníží na ½. |
*) nemrtvý - jednotka je immuní na jedy a kouzla ovlivňující mysl, prokletí a požehnání. Morálka nemrtvých je vždy neutrální.