Fantastický ostrostřelec

. Publikováno v Novinky. Zobrazení: 907

Máme tu další měsíční hlášení ohledně projektu Fanstratics a sním nám Greg Fulton představil už v pořadí třetí návrh jednotky, ostrostřelce. Tedy klasickou elfí jednotku vybavenou lukem a smrtícími šípy. A vypadá to i na nějakou tu dýku či krátký meč pro případ boje na blízko.

Pokud jste tak ještě neučinili, rozhodně se zaregistrujte na oficiálních stránkách hry, abyste nejenom nepřišli o žádné novinky, ale i vyjádřili zájem a podporu projektu, neboť čím více zájemců, tím více potencionálních hráčů!

A nyní stručně k novinkám, které Greg představil:

  • minulý měsíc byl počet zaregistrovaných uživatelů 700 a nyní je to už 1150 (cíl je sice 50.000, ale s vaší pomocí to není nemožné číslo)
  • Greg se nechal slyšet, že těm hráčům, kteří aktuálně hrají Heroes 3 verzi HotA, by rád dal pádné důvody, aby v budoucnu přešli na jeho hru tak, jak tomu bylo u všech těch, kteří z Heroes 2 přecházeli na Heroes 3 a měli jisté pochybnosti (a nakonec se ze třetího dílu stala legenda hraná i dnes)
  • cyklus střídání dne a noci, kdy by se měnily i jednotky a jejich schopnosti byl prý zajímavý v teoretické rovině, ale při aplikaci do praxe už nebylo řešení tak snadné a zbytečně by celý vývoj hry neúměrně protáhl, takže od něj nakonec Greg upustil
  • příběh a vůbec vše kolem se točící bude Greg vytvářet úplně znova a pokusí se, aby dal pevné a obsáhlé základy, na kterých se bude dát v budoucnu stavět
  • ohledně obav o umělecký styl, kterým se bude tato hra ubírat, by rád Greg všechny uklidnil, neboť bude pokračovat ve stylu Heroes 3 (viz návrhy jednotek) a nehrozí tak ani anime styl, ale ani přehnané zbraně a zbroje á la Warhammer (bude se držet 1. a 2. edice pravidel D&D)
  • rovněž se nesetkáme s nějakou vyloženě hi-tech frakcí (jakou mohla být Forge v původních Heroes 3), ale prý má už připravených pár jednotek, které budou v rámci fantasy využívat různých mechanických strojků
  • jméno hry by prý změnil jen v případě, že se vybere dost peněz na to, aby se tato hra zařadila mezi TOP 10 her, které kdy podpořila komunita financováním (a jelikož na desátém místě je hra s vybranými 3 milióny dolarů, tak se s tímto jménem raději smiřte)
  • jelikož je stále v pre-alfa fázi, tak není tématem dne, zda a kdy bude třeba betatestery či pokud půjde cestou předběžného přístupu
  • hra je zatím vyvíjena v Unity enginu pomocí #C a plánuje se vydat na PC v distribuci Steam, Epic a GoG
  • na konci Greg ukázal, že rivalita mezi herními studii není na místě a naopak se vyplatí mít dobré přátelské vztahy klidně i s konkurencí - konkrétně se studiem Lavapotion vyvíjejícím pixelartový Songs of Conquest (sám si chce hru zakoupit a prý jeden z prvních zaregistrovaných u něj na stránce byl i spoluzakladatel tohoto indie studia, takže si navzájem vyměňují své zkušenosti a poznatky z vývoje hry inspirované sérií Heroes)