Temní elfové jsou uprchlíky z elfských lesů žijící v podzemí, kteří se spojili s tajemnými Zrůdami bez tváře. Na celém podzemním národě smrtících spiklenců je vidět otisk Malassy. Temní elfové jsou nuceni neustále naslouchat šeptání světa a vědí, že hranice mezi příčetností a šílenstvím je tenká jako ostří dýky.
Když se nejvyšší král Arniel rozhodl uzurpovat moc místních elfských králů a učinit svůj nárok na trůn dědičným, královna Tuidhana se odmítla jeho nehorázným požadavkům podřídit. Prohlásila své Tarladské království za nezávislé na nejvyšším králi. Tuidhana se zoufale snažila svůj lid ochránit, a tak se obrátila na několik přeživších Zrůd bez tváře. Byli ochotni jí za správnou cenu pomoci. Výměnou za pomoc se pak její lid musel obrátit k Malasse, dračí bohyni Temnoty. Tuidhana nabídku přijala, a tak se zrodili temní elfové.
Malassino zahalení |
Skrze pouto, které je spojuje s Dračí bohyní Temnoty, dokáží Temní elfové splynout se stíny, a to tak, že jsou téměř neviditelní pro své soupeře a dokáží procházet skrze jednotky jako nehmotné stíny. |
|
Stínotepci |
Temní elfové upřednostňují Temnou magii, jejíž tajemná podstata pochází ze samotných stínů. Kouzelníci se specializují v umění klamů a lstivosti a ti nejmocnější z nich dokáží doslova vysávat sílu vůle nepřátel a živit se jí. |
|
Plášť a dýka |
Nadevše ostatní si posluhovači Malassy cení důležitých informací o protivnících, jejich získání, případné manipulace a zkreslování. Jsou to pragmatici, takže úplatky a dokonce i nájemné vraždy jsou na denním pořádku. Nakonec vyjdou vždy levněji, než výprava velké armády. |
|
Ocel a stíny |
Elitní jednotky Temných elfů jsou oděné jen v lehkém brnění a vybavené zahnutými meči a vrhacími dýkami. Nejmocnějšími spojenci jsou obávaní Černí draci a Jeskynní hydry, dlící v temnotě bezedných propastí. |
Budova | Cena | Požadavky | Popis |
Vesnická sněmovna |
- | - | Umožňuje vám stavět další budovy ve městě. Poskytuje 500 denně. |
Městský výbor |
2000 | Vesnická sněmovna Úroveň města: 3 |
Poskytuje dalších 500 denně. |
Městská radnice |
5000 5 5 |
Městský výbor Úroveň města: 9 |
Poskytuje dalších 1000 denně. |
Kapitol |
10.000 10 10 | Městská radnice Úroveň města: 15 |
Poskytuje dalších 2000 denně. Můžete mít pouze jeden kapitol. |
Opevnění 1. úrovně |
1000 5 10 | Úroveň města: 6 | Vybaví město hradbami a branami pro obléhací boje a místní gardou tvořenou Asasíny a Slídily. |
Opevnění 2. úrovně |
1000 5 5 | Opevnění 1. úrovně Úrovně města: 9 |
Zvyšuje zásahové body hradeb a brány v obléhacích bojích. Přidá do místní gardy Minotaury a Medúzy. Zvyšuje kapacitu místní gardy a přírůstek jejích jednotek. |
Opevnění 3. úrovně |
1000 5 5 | Opevnění 2. úrovně Úroveň města: 15 |
Zvyšuje zásahové body hradeb a brány v obléhacích bojích. Rozšíří maximální kapacitu a zvýší přírůstek stávající místní gardy. |
Příkop |
500 2 | Opevnění 2. úrovně Úroveň města: 12 |
Vybaví město příkopem pro obléhací boje. |
Vyhlídková věž |
500 5 | Cech zlodějů Magický cech úrovně 1 Úroveň města: 3 |
Hrdinové na návštěvě získají do příštích 3 bitev +10 bodů k iniciativě. Postavením této budovy nebudete moci postavit: Tyglík duchovního jedu. |
Temná hlídka |
500 5 2 | Sloup očí Opevnění 2. úrovně Úroveň města: 9 |
Vybaví město 2 věžemi pro obléhací boje. |
Sál hrdinů |
500 5 | Úroveň města: 1 | Poskytuje možnost najímat a oživovat poražené hrdiny. |
Tržiště |
500 | Úroveň města: 1 | Poskytuje možnost obchodovat se surovinami. |
Černý trh |
500 | Tržiště Úroveň města: 3 |
Umožňuje nakupovat a prodávat artefakty. |
Městská brána |
500 2 2 2 | Magický cech úrovně 1 Úroveň města: 3 |
Poskytuje kouzlo Okamžitého odvolání všem hrdinům navštěvujícím město. Umožňuje hrdinům s tímto kouzlem teleportovat se do tohoto města, pokud jim toto město bude nejblíže. |
Sloup očí |
1000 2 | Úroveň města: 6 | Výroba válečných jednotek. Poskytuje možnost nakupovat Stínové slídily. |
Komnata šeptání |
3000 |
Sál neviděné ruky |
Výroba válečných jednotek. Poskytuje možnost nakupovat Zrůdy bez tváře. |
Cech zlodějů |
500 | Úroveň města: 1 | Poskytuje možnost nakupovat informace o vašich soupeřích. |
Magický cech úrovně 1 |
1000 5 5 | Úroveň města: 1 | Poskytuje v tomto městě 5 náhodných kouzel 1. úrovně. Ta se naučí všichni hrdinové na návštěvě. |
Magický cech úrovně 2 |
1000 5 1 1 1 1 | Magický cech úrovně 1 Úroveň města: 6 |
Poskytuje v tomto městě 4 náhodná kouzla 2. úrovně. Ta se naučí všichni hrdinové na návštěvě, kteří splňují požadavky. |
Magický cech úrovně 3 |
1000 5 3 3 3 3 | Magický cech úrovně 2 Úroveň města: 9 |
Poskytuje v tomto městě 3 náhodná kouzla 3. úrovně. Ta se naučí všichni hrdinové na návštěvě, kteří splňují požadavky. |
Magický cech úrovně 4 |
1000 5 5 5 5 5 | Magický cech úrovně 3 Úroveň města: 12 |
Poskytuje v tomto městě 1 náhodné kouzlo 4. úrovně. To se naučí všichni hrdinové na návštěvě, kteří splňují požadavky. |
Rafinérie stínové oceli |
3000 2 2 | Černý trh Úroveň města: 6 |
Poskytuje 1 denně. Postavením této budovy nebudete moci postavit: Ložisko podsvětců. |
Ložisko podsvětců |
3000 5 | Kamenná kolébka Úroveň města: 6 |
Poskytuje 2 denně. Postavením této budovy nebudete moci postavit: Rafinérie stínové oceli. |
Cech špehů |
1000 5 2 | Komnata šeptání Vyhlídková věž / Tyglík duchovního jedu Úroveň města: 6 |
Umožňuje cechu zlodějů vysílat špehy na "plenitelské" mise: Vyplení náhodný zdroj surovin cílového hráče. |
Sál intrik |
1000 2 | Cech špehů Úroveň města: 9 |
Poskytuje cechu zlodějů možnost vyslat špehy na "sabotážní" misi: Sabotuje náhodný městský příbytek cílového hráče a vydělí jeho týdenní produkci v příštím týdnu 2. |
Tyglík duchovního jedu |
500 2 | Cech zlodějů Magický cech úrovně 1 Úroveň města: 3 |
Způsobí 40 bodů poškození zemí nepřátelské jednotce na začátku jejích příštích 3 kol, a to ve všech bitvách vašich hrdinů v oblasti kontroly tohoto města. |
Symbol Malassy |
4000 5 5 5 5 5 5 | Ashina slza Úroveň města: 15 |
Poskytuje 5000 denně a zvyšuje přírůstky jednotek v tomto městě o 50%. Zvědové sabotují a vyplení 2 další cíle. |
V druhé tabulce najdete výčet budov pro najímání jednotek (tzv. líhně) a speciální budovy pro navýšení přírůstku:
Budova | Cena | Požadavky | Popis |
Stínová aréna |
1200 5 | Úroveň města: 1 | Základní příbytek. Umožňuje najímat Stopaře s přírůstkem 19 jednotek týdně. |
Stínový kruh |
1600 |
Stínová aréna Úroveň města: 1 |
Vylepšení základního příbytku. Umožňuje vylepšovat Stopaře na Trapery. |
Výcvikový tábor |
2100 5 |
Stínová aréna |
Vylepšení základního příbytku. Zvyšuje přírůstek Stopařů a Traperů o 19. Postavením této budovy nebudete moci postavit: Cech asasínů. |
Sály neviděné ruky |
1100 5 |
Úroveň města: 1 | Základní příbytek. Umožňuje najímat Asasíny s přírůstkem 20 jednotek týdně. |
Sály Černého srdce |
1500 2 | Sály neviděné ruky Úroveň města: 1 |
Vylepšení základního příbytku. Umožňuje vylepšovat Asasíny na Stíny. |
Cech asasínů |
2000 5 | Sály neviděné ruky Úroveň města: 3 |
Vylepšení základního příbytku. Zvyšuje přírůstek Asasínů a Stínů o 20 týdně. Postavením této budovy nebudete moci postavit: Výcvikový tábor. |
Kamenná kolébka |
1400 5 5 |
Úroveň města: 3 | Základní příbytek. Umožňuje najímat Troglodyty s přírůstkem 9 jednotek týdně. |
Propast podsvětců |
2200 5 |
Kamenná kolébka Úroveň města: 3 |
Vylepšení základního příbytku. Umožňuje vylepšovat Troglodyty na Podsvětce. |
Záhadné jeskyně |
2200 5 5 |
Kamenná kolébka Úroveň města: 6 |
Vylepšení základního příbytku. Zvyšuje přírůstek Troglodytů a Podsvětců o 9 týdně. |
Jezero umlčených hlasů |
2700 10 |
Magický cech úrovně 2 Úroveň města: 9 |
Elitní příbytek. Umožňuje najímat Medúzy s přírůstkem 6 jednotek týdně. |
Zamrzlé sochy |
3400 5 |
Jezero umlčených hlasů Úroveň města: 9 |
Vylepšení elitního příbytku. Umožňuje vylepšovat Medúzy na Medúzí kouzelnice. |
Hadí věž |
3400 10 |
Jezero umlčených hlasů Úroveň města: 12 |
Vylepšení elitního příbytku. Zvyšuje přírůstek Medúz a Medúzích kouzelnic o 6 týdně. Postavením této budovy nebudete moci postavit: Jezírko stínové oceli. |
Kovárna chodců |
2500 10 5 |
Rafinérie stínové oceli / Ložisko podsvětců Úroveň města: 9 |
Elitní příbytek. Umožňuje najímat Chodce s přírůstkem 5 jednotek týdně. |
Kovárna bezduchých |
3700 5 5 5 |
Kovárna chodců Úroveň města: 9 |
Vylepšení elitního příbytku. Umožňuje vylepšovat Chodce na Bezduché. |
Jezírko stínové oceli |
3700 10 5 |
Kovárna chodců Úroveň města: 12 |
Vylepšení elitního příbytku. Zvyšuje přírůstek Chodců a Bezduchých o 5 týdně. Postavením této budovy nebudete moci postavit: Hadí věž. |
Bludiště |
5000 20 |
Úroveň města: 12 | Elitní příbytek. Umožňuje najímat Minotaury s přírůstkem 2 jednotek týdně. |
Labyrint |
7500 5 5 |
Bludiště Úroveň města: 12 |
Vylepšení elitního příbytku. Umožňuje vylepšovat Minotaury na Minotauří gardy. |
Oltář rozbitých řetězů |
8000 10 |
Bludiště Úroveň hrdiny: 15 |
Vylepšení elitního příbytku. Zvyšuje přírůstek Minotaurů a Minotauří gardy o 2 týdně. |
Syčící chrám |
12.000 10 10 5 |
Hadí věž / Jezírko stínové oceli Magický cech úrovně 3 Úroveň města: 15 |
Šampiónský příbytek. Umožňuje najímat Jeskynní hydry s přírůstkem 1 týdně. Postavením této budovy nebudete moci postavit: Dračí věž. |
Chrastící chrám |
15.000 10 5 10 |
Syčící chrám Úroveň města: 15 |
Vylepšení šampiónského příbytku. Umožňuje vylepšovat Jeskynní hydry na Temné hydry. |
Dračí věž |
12.000 20 10 |
Hadí věž / Jezírko stínové oceli Magický cech úrovně 3 Úroveň města: 15 |
Šampiónský příbytek. Umožňuje najímat Stínové draky s přírůstkem 1 jednotky týdně. Postavením této budovy nebudete moci postavit: Syčící chrám. |
Dračí vrcholek |
15.000 10 10 |
Dračí věž Úroveň města: 15 |
Vylepšení šampionského příbytku. Umožňuje vylepšovat Stínové draky na Černé draky. |
Stínový slídil |
|||
14-22 | |||
10 | |||
5 | |||
250 | |||
0 | |||
25 | |||
0 | |||
0 | |||
100% | |||
1000 | |||
útočná válečná jednotka |
Stínový slídil je menším duchem temnoty v podobě létající stínové koule s jediným fialovým zářícím okem uprostřed. Z koule dále vyčnívají stopky, na jejichž koncích jsou pak menší oči. |
||
Síla poškození: 1. úroveň = 14-22, 2. úroveň = 25-38, 3. úroveň = 32-49, 4. úroveň = 36-54 a 5. úroveň = 50-75. |
Trýznivá vize: Vystřelí na cílovou nepřátelskou jednotku a způsobí jí poškození temnotou. Jednotka bude znovu trpět poškozením za 9 životů po dobu 2 kol (poškození se zvyšuje spolu s úrovní této jednotky). |