Heroes VII: Specializace hrdinů

. Publikováno v Heroes 7. Zobrazení: 6802

Specializace jednotlivých hrdinů přináší více rozmanitosti a také unikátnost některých hrdinů, především pak těch, kteří jsou protagonisty kampaně Heroes VII. Na rozdíl od předchozích dílů se specializace hrdiny s jeho úrovní nezvyšuje, ale zůstává stále stejná.

Setkáte se s klasickými bonusy k přírůstkům jednotek, posílením magie a kouzel, ale také dovedností a schopností hrdiny. Specializace jsou tak velmi účinné hlavně v začátcích (kdy získáte například bonus +4 k síle), ale ke konci hry už tyto statické bonusy nepředstavují tak markantní výhodu.

U každé specializace najdete i odkaz na všechny hrdiny, kteří tuto vlastnosti mají a začínají s ní ve hře.

Specializace Hrdina Popis

Následovník vzduchu
Anga Hrdina má +6 k magii při sesílání kouzel vzduchu.

Následovník temnoty
Merikh, Yrbeth, Jorgen Hrdina má +6 k magii při sesílání kouzel temnoty.

Následovník země
Danan, Ishi Hrdina má +6 k magii při sesílání kouzel země.

Následovník ohně
Gloria, Rashka, Adar-Malik Hrdina má +6 k magii při sesílání kouzel ohně.

Následovník světla
Murazel Hrdina má +6 k magii při sesílání kouzel světla.

Následovník
základní magie
Fahada Hrdina má +6 k magii při sesílání kouzel základní magie.

Následovník vody
Minasli Hrdina má +6 k magii při sesílání kouzel vody.

Katalyzátor
Ella, Sinitar Hrdina začíná s dovedností základní magie na novické úrovni a schopností Obnovení.

Specialista na
řetězový blesk
Solmyr Hrdina začíná s kouzlem Řetězový blesk a může jej seslat na úrovni novice s +1 k magii.
+2 k magii při sesílání kouzla Řetězový blesk na expertní úrovni. +4 k magii při sesílání
kouzla Řetězový blesk na mistrovské úrovni.

Průvodce duchů
Maahir, Lyla Hrdina má +60 k maximální maně.

Adept ohnivého
šípu
Wilhelm, Seamus Hrdina začíná s dovedností magie ohně na novické úrovni a kouzlem Ohnivý šíp.
Toto kouzlo se sešle o jednu úroveň výše nad aktuální úrovní v této magické škole.

Adept léčení
Orna, Sandalphon Hrdina začíná s dovedností magie světla na novické úrovni a kouzlem Vyléčení.
Toto kouzlo se sešle o jednu úroveň výše nad aktuální úrovní v této magické škole.

Aura duchovního
jedu
Lethos Všechny nepřátelské jednotky obdrží 40 poškození zemským jedem na začátku svého bojového kola.

Adept blesků
Amari Hrdina začíná s dovedností magie vzduchu na novické úrovni a kouzlem Bleskový výboj.
Toto kouzlo se sešle o jednu úroveň výše nad aktuální úrovní v této magické škole.

Tkadlec kouzel
Krysztoff, Gird Hrdina má +4 k magii.

Adept kamenné
kůže
Kibwe, Sylrael Hrdina začíná s dovedností magie země na novické úrovni a kouzlem Kamenná kůže.
Toto kouzlo se sešle o jednu úroveň výše nad aktuální úrovní v této magické škole.

Adept času
Tanis Hrdina začíná s dovedností základní magie na novické úrovni a kouzlem Ovládání času.
Toto kouzlo se sešle o jednu úroveň výše nad aktuální úrovní v této magické škole.

Adept slabosti
Ashbeth Hrdina začíná s dovedností magie temnoty na novické úrovni a kouzlem Slabost.
Toto kouzlo se sešle o jednu úroveň výše nad aktuální úrovní v této magické škole.

Mistr lučištník
Agathin Hrdina začíná s dovedností ofenziva na novické úrovni a schopností Přesnost.

Mistr artilerie
Johari Hrdina začíná s válečnou jednotkou a dovedností válečnictví na novické úrovni
a schopností Vylepšená trvanlivost.

Strážce královské
pokladnice
Yasir, Jenova Hrdina poskytuje tomuto království 350 zlatých denně.

Vyvolený smrti
Zenda Při zničení přátelské jednotky všechny ostatní přátelské jednotky získají +5 k útoku na dobu 3 kol.

Zmocněnec
Lasir Hrdina začíná s dovedností diplomacie na novické úrovni a schopností Nutné spojenectví.

Osvícení
Aali, Malwen Hrdina začíná s dovedností ochránce na novické úrovni a schopností Osvícený vůdce.

Průzkumník
Melisande, Ciele Hrdina začíná s dovedností průzkum na novické úrovni a schopností Domorodý terén.

Mistr válečných
pokřiků
Kente, Andras Hrdina začíná s dovedností válečné pokřiky na novické úrovni a schopností Převálcování.

Gladiátor
Serguei, Stefan, Yeshtar Hrdina má +4 k síle.

Přirozený vůdce
Eruina Hrdina má +10 k vůdcovství.

Mistr stavitel
Kaspar, Menan Hrdina začíná s dovedností ekonomie na novické úrovni a schopností Architekt.

Nezná bolest
Francis, Bilashi, Salvin, Ajit, Salvin Hrdina má +4 k obraně.

Průvodce
Luna Snižuje penalizaci pohyblivosti při pohybu na obtížném terénu o 50%.

Šílenství
Malathua Hrdina začíná s dovedností ofenziva na novické úrovni a schopností Bojová zuřivost.

Protektor
Mirym Hrdina začíná s dovedností obrana na novické úrovni a schopností Ochránce města.

Námořní boj
Wysloth Všichni Lovci, Druidové, Tanečníci čepele a jejich vylepšené verze ovládané hrdinou získají schopnost
Námořní boj (při boji na moři jednotky získají různé bonusy).

Nůž do zad
Giovanni Bonus k účinnosti spojeneckých útoků zcela ze zálohy je vyšší o 15%.

Taktik
Amílcar Hrdina začíná s dovedností vůdcovství na novické úrovni a schopností Taktika.

Lovec pokladů
Ajit, Ossir Hrdina začíná s dovedností osud na novické úrovni a schopností Hledač pokladů.

Vitalita
Imani Hrdina začíná s dovedností obrana na novické úrovni a schopností Vitalita.

Říšská přítomnost
Ivan Hrdina začíná s +5 k vůdcovství a +2 k obraně.

Syn vlka
Tomáš Hrdina začíná s +5 k vůdcovství.

Vůdce kabirů
Saabira, Hisham Guvernér: +8 přírůstek Kabirů a Mistrovských kabirů v oblasti kontroly města.

Otec golemů
Masfar Guvernér: +3 k přírůstku Golemů a Pískovcových golemů v oblasti kontroly města. +6 k přírůstku
Chrličů a Obsidiánových chrličů v oblasti kontroly města.

Stavitel golemů
Qasim Guvernér: +4 k přírůstku Golemů a Pískovcových golemů v oblasti kontroly města.

Cvičitel učedníků
Theodorus Guvernér: +2 k přírůstku Učedníků a Následovníků v oblasti kontroly města.

Duchovní spojení
džina
Khalida +4 k duchu. Guvernér: +1 k přírůstku Džinů a Mistrovských džinů v oblasti kontroly města.

Důstojník rakšasů
Asad Guvernér: +1 k přírůstku Rakšasů a Rakšasů raja v oblasti kontroly města.

Centurion
Nolwenn Guvernér: +11 k přírůstku Ochránců a Legionářů v oblasti kontroly města.

Krotitel zvířat
Edric Guvernér: +5 k přírůstku Pravlků a Alfa vlků v oblasti kontroly města.

Kapitán soudců
Ymoril Guvernér: +2 k přírůstku Strážců a Soudců v oblasti kontroly města.

Důstojník kavalerie
Tyris Guvernér: +1 k přírůstku Kavalírů a Kyrysníků v oblasti kontroly města.

Velitel mistrů meče
Konrád Guvernér: +1 k přírůstku Landsknechtů a Mistrů meče v oblasti kontroly města.
 
Mistr kostlivců
Zakera Guvernér: +13 k přírůstku Kostlivců a Kostlivých hoplitů v oblasti kontroly města.

Krotitel pavouků
Zoltan Guvernér: +5 k přírůstku Ebenových pavouků a Smrtících pavouků v oblasti kontroly města.

Vyvolávač duchů
Charna Guvernér: +9 k přírůstku Duchů a Bánší v oblasti kontroly města.

Upíří generál
Ludmilla Guvernér: +1 k přírůstku Upírů a Upířích lordů v oblasti kontroly města.

Učenec lichů
Moander Guvernér: +2 k přírůstku Lichů a Arcilichů v oblasti kontroly města.

Žnec duší
Vein Guvernér: +1 přírůstek Jezdců smrti a Ženců smrti v oblasti kontroly města.

Vyvolávač Namtaru
Anastásie Hrdina začíná s jednotkou Namtaru. Jednotka Namtaru je na nejvyšší úrovni pro tohoto hrdinu.

Náčelník gnollů
Drakon Guvernér: +12 k přírůstku Gnollů a Gnollích lovců v oblasti kontroly města.

Orkský generál
Shani Guvernér: +6 přírůstek Tyranů a Drtičů v oblasti kontroly města.

Náčelník kentaurů
Reem Guvernér: +3 k přírůstku Kentaurů a Kentauřích nájezdníků v oblasti kontroly města.

Krotitel wyvernů
Jengo Guvernér: +3 k přírůstku Písečných wyvernů a Jedovatých wyvernů v oblasti kontroly města.

Mistr kyklopů
Yog +8 k útoku a +8 k obraně pro Kyklopy a Zuřivé kyklopy v hrdinově armádě.

Očarovatel víl
Dirael Guvernér: +10 k přírůstku Skřítků a Víl v oblasti kontroly města.

Zaklínač dryád
Sinithala Guvernér: +10 k přírůstku Dryád a Dubových dryád v oblasti kontroly města.

Vůdce tanečníků
čepele
Sailin Guvernér: +2 k přírůstku Tanečníků čepele a Mistrů čepele v oblasti kontroly města.

Velmistr druidů
Tieru Guvernér: +3 k přírůstku Druidů a Starších druidů v oblasti kontroly města.

Mentor asasínů
Vayaron Guvernér: +10 k přírůstku Asasínů a Stínů v oblasti kontroly města.

Důstojník stopařů
Yrris Guvernér: +10 k přírůstku Stopařů a Traperů v oblasti kontroly města.

Minotauří generál
Darkstorm Guvernér: +1 k přírůstku Minotaurů a Minotauří gardy v oblasti kontroly města.

Potulný kovář
Sorshan Guvernér: +2 k přírůstku Chodců a Bezduchých v oblasti kontroly města.

Velitel balisty
Christian Hrdina začíná s Balistou azylu a tato válečná jednotka má +10 k útoku.

Vestálka
Alesia Hrdina začíná s Léčivou sestrou a tato válečná jednotka léčí i okolní jednotky kolem svého cíle.

Charisma
Ann +10% k šanci na vyjednávání s neutrálními armádami a snížení ceny zlata za tyto jednotky o 10%.

Šéfkuchař
Kengi Vaše jednotky si zregenerují 10 bodů životů na konci každého kola v bitvě.
Na začátku boje obdrží vaše jednotky +5 k útoku.

Adept ducha
Nur Hrdina si regeneruje 12 bodů many každý den.

Vyvolávač duchů
Naadir Jednotka Duch či Bánší ve vaší armádě vzroste o +1 pokaždé, když zabije v boji živou jednotku
nepřítele (neplatí na nemrtvé a konstrukty).

Neukojitelná žízeň
Lucretia Schopnost Vysátí života vašich Upírů a Upířích lordů obnovuje 75% zdraví těchto jednotek namísto
původních 50%.

Překupník
Sephinroth Hrdina přidá +1 náhodnou vzácnou surovinu každý den do vašeho království.

Adept regenerace
Gem Hrdina začíná s dovedností magie země na novické úrovni a kouzlem Regenerace.
Toto kouzlo se sešle o jednu úroveň výše nad aktuální úrovní v této magické škole.

Horkokrevný
Ivor Hrdina začíná s Balistou Sylvanských elfů a tato válečná jednotka má +20 k iniciativě.
Vaše jednotky získají +50 k iniciativě v prvním kole každé bitvy.

Opatrnost
Vilma Jakékoli přátelské jednotky, které se ve svém kole pohybovaly bez útočení, se také automaticky brání.

Orlí oko
Fredrik Hrdina začíná s poloměrem průzkumu +2.

Divoké dítě
Ebba Schopnosti Medvědů a Černých medvědů v hrdinově armádě se budou aktivovat při napadení zblízka i na dálku.

Ohnivé srdce
Kari Poté, co hrdina sešle ohnivé kouzlo v boji, získá v daném bojovém kole tah navíc.
Kouzlo seslané v tomto druhém kole bude sesláno s -20 k magii.

Inženýr
Haegeir Hrdina začíná s Runovým kamenem a Trpasličí balistou. Pokud hrdina nebude na konci jakékoli bitvy vlastnit
podpůrnou nebo útočnou válečnou jednotku, obdrží příslušnou odpovídající trpasličí jednotku.

Koboldský stařešina
Brigid Koboldští průzkumníci a Koboldští stopaři v hrdinově armádě obdrží +15 ke štěstí a +15 k morálce.

Nájezdník
Áslaug Hrdina získá z rabování dvakrát tolik surovin.

Bojechtivost
Gerdi Hrdinovy útoky způsobí dalších +4 bodů poškození za úroveň hrdiny.

Runový správce
Erling Aury všech přátelských run budou zasahovat do oblasti 5x5.

Štítonoška
Hedwig Obránci a Štítoví strážci v hrdinově armádě nemohou být "zneschopněni" žádným útokem jednotky.

Vikingr
Bart Brimstone Všichni Obránci, Koboldští průzkumníci, Runoví kněží a jejich vylepšené verze v hrdinově armádě
získají schopnost Námořní boj.

Tags: Heroes VII