Kromě základního poškození, které hrdinský úder způsoboval, měla každá frakce unikátní sekundární vlastnost útoků jednotlivých hrdinů. Pokud dobře znáte tyto vlastnosti, můžete na nich vystavět úspěšnou strategii při vedení bojů. Síla těchto útoků se zvyšuje spolu s úrovní hrdiny.
Aktivace probíhá automaticky, jakmile hrdina zaútočí na nepřátelskou jednotku, na kterou je následně aplikován hrdinský úder či je jeho vlastnost vyhodnocena ve váš prospěch.
Hrdinské údery | ||
Úder | Frakce | Popis |
Symbol kacíře |
Azyl |
Hrdinovy útoky označí cílového nepřítele za kacíře. Všechny hrdinovy jednotky budou způsobovat o X vyšší poškození označené skupině. Najednou může být označena pouze jedna jednotka. |
Požírač duší |
Nekropole |
Hrdinovy útoky poskvrní jednotku požíračem duší na dobu 3 kol. Pokud skupina zemře pod vlivem požírače duší, pak hrdina získá +X bodů nekromancie. Konstrukty nejsou ovlivněny. |
Spalující úder |
Peklo |
Hrdinové pekla předem vědí, zda jejich základní útoky dopadnou kritickým zásahem. tato schopnost zvyšuje bonusové poškození u kritických zásahů. |
Rána z milosti |
Svatyně |
Poskytuje +X% k poškození u hrdinových útoků proti cílům o velikosti menší než je 30% původní velikosti skupiny. |
Krev si žádá krev |
Tvrz |
Hrdinův útok zvyšuje aktuální body zuřivosti o X. |
Oběť Malasse |
Kobka |
Hrdinovy útoky na 3 kola označí cílovou nepřátelskou jednotku jako "oběť". Označená skupina utrpí X bodů poškození temnotou vždy, když se pokusí vykonat jakoukoliv akci. Navíc se ukazatel frakce naplní o X bodů vždy, když na cíl zaútočí přátelská skupina. V jednu chvíli může být takto označena pouze jedna jednotka. |