Heroes III: Kobka (Dungeon)

. Publikováno v Heroes 3. Zobrazení: 9012


 

Kobku zastupuje Dozorce a Černokněžník. Postavit kompletní město vás bude stát nejen mnoho úsilí, ale i mnoho surovin a zlata. Nejvíce budete potřebovat síru (i na draky). Nečekejte tedy úspěch hned v prvních dnech hry, ale pomalu a jistě budujte, střádejte a nakonec zaútočte na nepřítele s jedním z nejsilnějších vojsk.

Jak jsme si už řekli, na nižších úrovních budete čelit přesile ostatních hráčů, a proto co nejdříve vylepšete Harpyje, aby z útoku ladně vyvázly bez zranění. Na vyšších úrovních se pak přidají další dva letci a jeden střelec, což činí tuto armádu výbornou pro dobývání hradů. Navíc vaše jednotky zvládnou (s trochou štěstí) vyřadit z boje i nejsilnější protivníky a mezitím pozabíjet vše kolem. Rozhodně se nerozpakujte použít obě střelecké jednotky i jako pěšáky - jejich útok na blízko není nijak penalizován. Imunita draků vůči kouzlům z nich činí velmi efektivní jednotku pro boj s kouzelníky či při používání jindy zničujících kouzel působících na všechny jednotky na bojišti.

Pokud začínáte pouze s městem, můžete stavět ostatní městské budovy (změna oproti předchozím dílům), ale pro stavění líhní, které produkují jednotky už musíte vystavět hrad (či nižší stupeň opevnění).


Město

20

20

5000

Hrad


Jakmile máte postavený hrad, můžete se vrhnout na stavění jednotlivých líhní. Níže máte seznam všeho, co je možné postavit, cenu a požadavky na stavbu a také krátký popis účelu. Každé kolo (herní den) smíte postavit pouze jednu stavbu. Tato tabulka obsahuje obecné budovy, které neprodukují jednotky.

Stavba Cena Požadavky Popis

Cech Magie I
(Magic Guild I)

5

5
- - - -
2000
Vesnická rezidence Hrdina se může naučit kouzla I úrovně (5 kouzel).

Cech Magie II
(Magic Guild II)

5

5

4

4

4

4

1000
Cech Magie I Hrdina se může naučit kouzla II úrovně (4 kouzla).

Cech Magie III
(Magic Guild III)

5

5

6

6

6

6

1000
Cech Magie II Hrdina se může naučit kouzla III úrovně (3 kouzla).

Cech Magie IV
(Magic Guild IV)

5

5

8

8

8

8

1000
Cech Magie III Hrdina se může naučit kouzla IV úrovně (2 kouzla).

Cech Magie V
(Magic Guild V)

5

5

10

10

10

10

1000
Cech Magie IV Hrdina se může naučit kouzla V úrovně (1 kouzlo).

Vesnická rezidence
(Village Hall)
- - - - - - - vždy postavena +500  denně

Městská rezidence
(Town Hall)
- - - - - -
2500
Vesnická rezidence
Hospoda
+1000  denně

Velkoměstská rezidence
(City Hall)
- - - - - -
5000
Městská rezidence
Kovář
Cech Magie I
Tržiště
+2000  denně

Hlavní Město
(Capitol)
- - - - - -
10.000
Velkoměstská rezidence
Hrad
+4000  denně

Pevnost
(Fort)

20

20
- - - -
5000
Vesnická rezidence Městské hradby.

Citadela
(Citadel)
-
5
- - - -
2500
Pevnost Hradní příkop, hlavní střílna, +50% k přírůstku jednotek.
Zranění hradního příkopu: olej (90 poškození).

Hrad
(Castle)

10

10
- - - -
5000
Citadela Postranní střílny, vylepšené hradby, +100% k přírůstku jednotek.

Kovář
(Blacksmith)

5
- - - - -
1000
Vesnická rezidence
Prodává Balistu za 2500 

Hospoda
(Tavern)

5
- - - - -
500
Vesnická rezidence

Najímání hrdinů, zjišťování informací o nepřátelích.


Akademie Války
(Academy of Battle Scholars)

5

5
- - - -
1000
Vesnická Rezidence

+1000 zkušeností pro každého hrdinu, který navštíví město
(pouze jednou).


Vír Many
(Mana Vortex)
- - - - - -
1.000
Cech Magie I

Zdvojnásobí magické body každému hrdinovi, který navštíví
město (pouze jednou týdně).


Brána Přivolávání
(Portal of Summoning)
-
5
- - - -
2500
Vesnická Rezidence Každý první den v týdnu se zde objeví náhodně vybraná
jednotka k najmutí, jejíž líheň jste zabrali na mapě dobrodružství.

Tržiště
(Marketplace)

5
- - - - -
500
Vesnická rezidence Možnost směny suroviny. Další tržiště vám zlepší směnný kurz.

Zásobárna Surovin
(Resource Silo)
-
5
- - - -
5000
Tržiště +1  denně.

Obchodníci s Artefakty
(Artifact Merchants)
- - - - - -
10.000
Tržiště Prodává různé artefakty.

Strážce Země
(Guardian of Earth)
- - - - - - -
Grál
+50% k přírůstku jednotek.
+5000  denně.
+12 k Síle kouzel pro hrdinu v posádce při obléhání hradu.


V druhé tabulce najdete výčet budov pro najímání jednotek (tzv. líhně):

Stavba Cena Požadavky Popis

Nory
(Warren)

10
- -  -  -  - 
400
Pevnost
Rekrutuje jednotku Troglodyt (Troglodyte).
14/týden

vylepšené Nory
(Upgraded Warren)

5
- - - - -
1000
Nory
Rekrutuje jednotku Pekelný Troglodyt (Infernal Troglodyte).
14/týden

Houby
(Mushroom Rings)
- - - - - -
1000
Nory +7 k přírůstku  

Hnízda
(Harpy Loft)
- - - - - -
1000
Nory
Rekrutuje jednotku Harpyje (Harpy).
8/týden

vylepšená Hnízda
(Upgraded Harpy Loft)
- -
2

2
- -
1000
Hnízda
Rekrutuje jednotku Stará Harpyje (Harpy Hag).
8/týden
 
Pilíř Očí
(Pillar of Eyes)

1

1

1

1

1

1

1000
Nory
Rekrutuje jednotku Pozorovatel (Beholder).
7/týden
 
vylepšený Pilíř Očí
(Upgraded Pillar of Eyes)

1

1

1

1

1

1

1000
Pilíř Očí
Rekrutuje jednotku Oko Zla (Evil Eye).
7/týden

Kaple Šepotů
(Chapel of Stilled Voices)

5

10
- - - -
2000
Hnízda
Pilíř Očí

Rekrutuje jednotku Medúza (Medusa).
4/týden

vylepšená Kaple Šepotů
(Upgraded Chapel of Stilled Voices)

5
- - - - -
1500
Kaple Šepotů
Rekrutuje jednotku Královna Medúz (Medusa Queen).
4/týden

Bludiště
(Labyrinth)
-
10
- -
10
-
4000
Kaple Šepotů
Rekrutuje jednotku Mínotaurus (Minotaur).
3/týden

vylepšené Bludiště
(Upgraded Labyrinth)
-
5
- -
5
-
3000
Bludiště
Rekrutuje jednotku Král Mínotaurů (Minotaur King).
3/týden

Doupě
(Manticore Lair)

5

5
-
5
-


5


5000
Kaple Šepotů
Rekrutuje jednotku Mantikora (Manticore).
2/týden

vylepšené Doupě
(Upgraded Manticore Lair)

5

5
-
5
-
5

3000
Doupě
Rekrutuje jednotku Škorpikora (Scorpicore).
2/týden

Dračí Jeskyně
(Dragon Cave)

15

15
-
20
- -
15.000
Bludiště
Doupě
Cech Magie II

Rekrutuje jednotku Červený Drak (Red Dragon).
1/týden

vylepšená Dračí Jeskyně
(Upgraded Dragon Cave)

15

15
 - 
20
- -
15.000
Dračí Jeskyně
Cech Magie III

Rekrutuje jednotku Černý Drak (Black Dragon).
1/týden


Jako poslední je pro vás připravena tabulka s detailním popisem všech jednotek:

Jednotka  Útok   Obrana   Poškození   Životy   Rychlost   Přírůstek  Cena Pozn.

Troglodyt
4 3 1-3 5 4 hexy 14
50
Imunita vůči oslepení.

Pekelný Troglodyt
5 4 1-3 6 5 hexů 14
65
Imunita vůči oslepení.

Harpyje
6 5 1-4 14 6 hexů
letec
8
130
Po útoku se vrátí zpět.

Stará Harpyje
6 6 1-4 14 9 hexů
letec
8
170
Po útoku se vrátí zpět.
Nepřítel neoplácí útok.

Pozorovatel
 9 7 3-5 22 5 hexů 7
250
12 střel
Bez postihu při útoku na blízko. 

Oko Zla
10 8 3-5 22 7 hexů 7
280
24 střel
Bez postihu při útoku na blízko. 

Medúza
9 9 6-8 25 5 hexů 4
300
 4 střely
20% šance zkamenět cíl na 3 kola.
Bez postihu při útoku na blízko.

Královna Medúz
10 10 6-8 30 6 hexů 4
330
8 střel
20% šance zkamenět cíl na 3 kola.
Bez postihu při útoku na blízko.

Mínotaurus
14 12 12-20 50 6 hexů 3
500
+1 k Morálce této jednotky.

Král Mínotaurů
15 15 12-20 50 8 hexů 3
575
+1 k Morálce této jednotky.

Mantikora
15 13 14-20 80 7 hexů
letec
2
850
-

Škorpikora
16 14 14-20 80 11 hexů
letec
2
1050
20% šance paralyzovat cíl na 3 kola.

Červený Drak
19 19 40-50 180 11 hexů
letec
1
2500

1
Imunní vůči kouzlům I.-III. úrovně.
Útočí na 2 jednotky za sebou.

Černý Drak
25 25 40-50 300 15 hexů
letec
1
4000

2
Imunní vůči všem kouzlům.
150% zranění Obrům/Titánům.
Útočí na 2 jednotky za sebou.

Tags: Heroes III