Univerzita modování - 5. díl (artefakty)

. Publikováno v Heroes 7. Zobrazení: 1910

Vítejte, studenti Heroes!
Pokud vás bavilo studium na škole kartografie, kde jste se seznámili se základy tvorby map, pak vás jistě zaujme i navazující studium na univerzitě, kde se budeme zabývat modifikacemi do Heroes VII.

A abychom neztráceli drahocenný čas, pustíme se rovnou do již páté modifikace (dále už jen modu) a tou bude vytvoření vlastního artefaktu Srdce Zkázy (bude sesílat Armageddon a chránit naše jednotky). Podívejte se nejprve na video, na kterém je vidět celý proces tvorby modu, a pak si povíme, jak se co a proč dělá.

Soubory použité v modfikaci:

Ikona
(PNG 50 kB)

Mapa
(RAR 2 MB)

Shlédnuto? Tak si pojďme ukázat nejdůležitější body tvorby tohoto modu:

  • Začátek jako vždy: dva hráči - dva hrdinové na mapě.
  • Novinkou bude tentokráte ještě přidání artefaktu Amulet of Disguise na mapu.
  • Následuje přepnutí do Unreal Editoru a uložení mapy: HeartOfDoom.umap
  • Otevřete si Content Browser a můžeme začít.
  • Vyhledejte řetězec: Amulet a vyberte A_Minor_Neck_AmuletOfDisguise a T_Amulet_of_Disguise. Oboje zkopírujte.
  • Balíček nazvěte HeartOfDoom a skupinu Item.
  • Vraťte se zpět a dále vyhledejte: RangersCape a vyberte A_RangersCape_Buff_Resistance a zkopírujte jej také. Poslouží nám pro tvorbu imunity jednotek vůči kouzlu Armageddon.
  • Rovnou si tento buff otevřete a upravíme jej.
  • Zaškrtněte položku Is From Magic Source, díky čemuž nepůjde buff zrušit.
  • Přepište Name a Tooltip, který se zobrazí na vašich jednotkách během boje.
  • Nyní si vyhledejte ikonku kouzla Armageddon tím, že tento název napíšete do vyhledávacího řádku. Označte si ikonku Fire_Armageddon a pomocí zelené šipky vytvořte novou vazbu v položce Icon.
  • Nezapomeňte zaškrtnout Gets Displayed, aby byl tento buff v boji viditelný.
  • School dejte Fire Magic a červeným křížkem odstraňte jeden z Resistance Effects (bude nám stačit jeden).
  • Ve zbylém Resistance Effects nastavte opět School na Fire Magic a přidejte zeleným pluskem dva nové TAGy: Mass Target a Spellbook Filter: Damage.
  • Hodnotu imunity nastavte na 0 (100% imunita). Tím je buff hotový - na začátku boje všechny vaše jednotky získají imunitu na kouzlo Armageddon.
  • Přepněte se na archetyp artefaktu A_Minor_Neck_AmuletOfDisguise a začněte s úpravami.
  • Artifact Tier můžete změnit na Relic (přeci jen je to velmi silný efekt).
  • Rovněž můžete zrušit Can Be Exchanged, aby zůstal natrvalo jen tomu, kdo jej našel. Pokud byste chtěli "prokletý" artefakt, který po nasazení nejde sundat, pak zaškrtněte volbu Cannot unequip after being equipped.
  • Přepište Name a Tooltip, aby odpovídal artefaktu. Krom kouzla ještě může například z hrdiny "vysát" veškerou manu (toho docílíte nastavením honoty Ducha na 0).
  • Pokud se ptáte, proč jsou v popisku takové divné texty, pak si můžete být jistí, že se jedná o pojmenování ikon a proměnných, které se ve hře zobrazí. Např.: %ICON_MANA se ve hře změní na 
  • Nyní je čas nahradit ikonu artefaktu. Otevřete si T_Amulet_of_Disguise, použijte Reimport k nahrazení ikony a použijte Compress Now.
  • Zelenou šipkou nahraďte vazbu a rozbalte si nabídku Stat Modifier.
  • Zde namísto Defense vyberte Spirit (Hero) a místo add amount vyberte set. Hodnotu samozřejmě nastavte na 0.
  • Pod položkou Ability/Spell/Buff Effects se ukrývá samotné nastavení/přidání kouzla Armageddon a také imunity na něj.
  • Rozbalte si první (0) položku a lupou dejte vyhledat původní kouzlo. Místo něj však vyberte A_Armageddon_Imprinted a zelenou šipkou změňte vazbu.
  • To samé udělejte u druhé (1) položky. Ta se nám postará o to, že když si hrdina artefakt sundá, kouzlo mu z knihy zmizí.
  • Teď přidejte dvě nové položky, do kterých nadefinujeme, kdy se má objevit buff imunity na jednotkách.
  • Do položky Spell/Buff/Ability Archetype rovnou vložte dříve upravený A_RangersCape_Buff_Resistance pomocí zelené šipky.
  • Target vyberte All Targetable a Activation Trigger pak AllUnits: On Combat Start.
  • Podmínky cíle vytvoříte zaškrtnutím pole Target Conditions. Položku rozbalte a zaškrtněte Check Target Types, přidejte novou položku a vyberte Creature Stack. Dále zaškrtněte Check Target Allegiance a ponechte Equal Friendly.
  • Tímto se buff dostane na všechny naše/vaše jednotky a naopak soupeř nezíská nic. Pokud byste toto nenastavili a nebo nastavili chybně, nefungoval by buff dobře nebo naopak jen pro soupeře.
  • Proveďte to samé znova, jen s dvěma změnami: Target dejte Target From Event (only one target) a Activation Trigger dejte Hero: On Summon Enters Field. Zbytek je shodný s výše popsaným.
  • Je na čase navázat nově vytvořený artefakt. Poklikejte na ikonku artefaktu na mapě a v okně vlastností hned v první záložce Developer najděte položku Artifacts. Původní vazbu nahraďte vámi vytvořeným artefaktem pomocí zelené šipky.
  • To je vše. Můžete sami vyzkoušet, jaké to je stát v epicentru zkázy a užívat si ten pocit nezranitelnosti :)

Tags: Heroes VII Mapa Editor

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.